Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Kętrzyn: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 151883 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż n/w urządzeń wyposażenia placów zabaw, stanowiących jeden komplet urządzeń : a)huśtawka wagowa pojedyncza typu ważka, b)zjeżdżalnia z podestem i wejściem trapowym, c)huśtawka wahadłowa podwójna, d)bujak na sprężynie, e)piaskownica. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż po jednym komplecie urządzeń zabawowych, na nieruchomościach wskazanych przez Zamawiającego, w miejscowo- ściach : Kruszewiec, Karolewo, Pręgowo, Biedaszki, Smokowo, Martiany, Nowa Różanka, Wilkowo, Łazdoje. 3. Charakterystyka urządzeń. Materiały: 1)drewno sosnowe selekcjonowane w postaci okrąglaków bezrdzeniowch o średnicy od 50mm do 140mm, belek kwadratowe bezrdzeniowe lub klejonych o wymiarach przekroju min. 90mm x 90mm. , impregnowanych ciśnieniowo i malowanych farbami ochronnymi; 2)elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie, ocynkowane lub malowane proszkowo, 3)zawiesia huśtawek łożyskowane, 4)łańcuchy do huśtawek ocynkowane lub ze stali nierdzewnej, 5)zjeżdżalnie z wysokiej jakości tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych i mechanicznych. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją i być w pełni zgodne ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176 oraz posiadać aktualną wersję certyfikatu potwierdzającego zgodność z w/w normą lub deklarację zgodności potwierdzającą zgodność produktu ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176. Szczegółowy opis urządzeń zabawowych określa załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Wszystkie urządzenia muszą być zgodne z opisem technicznym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Place zabaw będą użytkowane w celach publicznych . 4. Kody CPV . 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie wyposażenia placów zabaw;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1176 lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 1176 dla każdego urządzenia. 2.Karta techniczna każdego urządzenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: - wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) siły wyższej; b) niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie zamówienia ; c) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ obiektywny niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania zamówienia; - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków mających wpływ na wysokość wynagrodzenia; c) dopuszczalnej zmiany zakresu zamówienia. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia o 20% wartości umownej w przypadku wystąpienia okoliczności : - uniemożliwiających lokalizację placu zabaw, - uniemożliwiających montaż pełnego kompletu urządzeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie przewiduje się: 1)zawarcia umowy ramowej, 2)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3)wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Usługa rezerwacji międzynarodowych połączeń lotniczych oraz sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych w ramach realizowanego przez CSSG w Kętrzynie projektu DWR/ADM 2024/004/2
- Remont wieży obserwacyjnej w m. Żardyny
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
- "Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch, środków pozoracji oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby realizacji szkoleń przez CSSG w Kętrzynie oraz na potrzeby W-MOSG
- Usługi żywienia cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Kętrzynie Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Rewitalizacja placu zabaw przy Stawach Kellera w Warszawie
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim z Oddziałami Integracyjnymi "Tuptuś" przy ul. Murarskiej 1 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.