Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Słupsk: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 151890 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Fabryczna 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8456085, faks 059 8456085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego w 2010 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego w 2010r. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego bez jego instalacji. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30200000-1. 3.2 Zakres oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu dostawy określono w tabeli, w Załączniku nr 9 do SIWZ pn:Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. na asortyment o parametrach technicznych tożsamych lub wyższych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3.4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na podzespoły określone w poz. 1 tabeli oraz na przedmioty zamówienia wyszczególnione w poz 2 i 3, w załączniku nr 2 do SIWZ, Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu dostawy. 3.5 Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa na rozwój i pracę - szansą na sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ATECOM" KRZYSZTOF GLINIECKI I DARIUSZ LUBKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ATECOM" KRZYSZTOF GLINIECKI I DARIUSZ LUBKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- ATECOM Krzysztof Gliniecki, Dariusz Lubkiewicz Sp. Jawna, ul. Kołłątaja 15 IIp, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62970,00
Oferta z najniższą ceną: 62970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67976,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ w tym trybie nabywać można dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11ust 8. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania jest dostawą standardową.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 84 w m. Krzemienica
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego, parkowego, akcentowego, będącego w zarz. ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Brzozowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.