eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94, 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15189

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94, 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Bogumiła Targowska, tel./fax 0713893655, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Wołowie, Bogumiła Targowska - sprawy przetargowe Aleksander Fęglerski - sprawy techniczne, Ul.Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3893655, fax 071 3893655, e-mail: rdk.wolow.@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94, 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe Nr 5,94,36 administrowane przez Rejon w Wołowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na drogach krajowych Nr 5,94,36 administrowanych przez Rejon w Wołowie w podziale na 3 części zwane zadaniami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres sprzątania dróg - 157,9 km zakres sprzątania parkingów - 11380 m2 zakres mycia urządzeń drogowych : pachołki - 3190 szt, znaki drogowe - 1830 szt, bariery i poręcze - 15923 mb, separatory - 116 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 850 PLN odpowiednio dla: zadanie Nr I - 550 PLN; zadanie Nr II - 150 PLN; zadanie nr III - 150 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ust.1i2, spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone poniżej: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.1)spełnia każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika robót - Wymagana liczba osób min. 1 osoba (do każdego zadania), doświadczenie w realizacji podobnych robót - 2 lata, doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót - 1 rok. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 3)Potencjał techniczny (do każdego zadania). Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe i środki transportu. Minimalne wymagania - myjka do znaków - 2szt (do zadania I); szczotki ręczne- 3szt; szpikulce do nabijania śmieci - 3 szt; łopaty - 3 szt.;samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą posiadający odpowiednie oznakowanie do prowadzenia robót w pasie drogowym (1szt.); samochód dostawczy do przewozu ludzi (1 szt.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 4) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać,że w okresie ostatnich 3 lat. t.j. od 01.01.2004 do 31.12.2006r. wykonał ( rozpoczął i zakończył) jako strona umowy następujące rodzaje usług : dla zadania I - 2 zadania w zakresie sprzątania pasa drogowego i mycia urządzeń drogowych; dla zadania II i III - 2 zadania w zakresie sprzątania pasa drogowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 5) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w ilości do 40% wartości robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaakceptowany projekt umowy. 7. Dowód wpłacenia ( wniesienia wadium) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ( Potencjał kadrowy ). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami. 3.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transport ( Potencjał techniczny) wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,4,5 (Opisu Sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt 2,3,4,5 (Opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego, 56-100 Wołów, ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawijącego, 56-100Wołów, ul. Piłsudskiego 10 , pokój Nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach Nr 5,94 i 36. 1) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i 36 administrowanych przez rejon w Wołowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres sprzątania dróg - 157,9 km Zakres mycia urządzeń drogowych : pachołki - 3.190 szt; znaki drogowe - 1830 szt; bariery i poręcze - 15923 mb; separatory - 116 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzątanie parkingu w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5. 1) Krótki opis: Sprzątanie parkingu w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres sprzątania : 5320 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr 94. 1) Krótki opis: Sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr 94. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres sprzątania parkingów - 6060 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.