Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Skoczów: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY ULIC KRZYWA I LEŚNA W SKOCZOWIE
Numer ogłoszenia: 151930 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa, ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, fax 033 8532974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY ULIC KRZYWA I LEŚNA W SKOCZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych przebudowy ulic Krzywa i Leśna w Skoczowie. Na obu drogach należy zaprojektować jednostronny bądź dwustronny chodnik /wg. uzgodnień z Zamawiającym/ o szerokości od 1,5 do 2,0 m wykonany z kostki betonowej, istniejące zjazdy należy zachować uwzględniając wykonanie na nich nowej nawierzchni. Drogę należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR-4. Połączenia ulic Krzywej i Leśnej z ulicą Wiślańską należy zaprojektować dostosowując do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej ulicy Ciężarowej i Wiślańskiej. Nawierzchnię należy wykonać w technologii masy asfaltobetonowej. W trakcie wykonywania dokumentacji należy zaprojektować sposób odwodnienia drogi, remont istniejących przepustów, itp. Należy także opracować projekt organizacji ruchu dla całego zakresu. Opracowanie powinno zawierać projekt oświetlenia ulicznego na odcinkach gdzie jest brak przedmiotowej sieci jak również należy przeanalizować istniejące oświetlenie pod kątem jego przebudowy i modernizacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dokumentacji technicznych przebudowy dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym o wartości minimum 50% proponowanej ceny ofertowej brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) muszą być: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) muszą być: a)wykaz dwóch wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) usług w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonaniem dokumentacji technicznych dwóch dokumentacji technicznych przebudowy dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym o wartości minimum 50% proponowanej ceny ofertowej brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), b)dokumenty od odbiorców (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach dokumentacje techniczne przebudowy dróg wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym o wartości minimum 50% proponowanej ceny ofertowej brutto potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) muszą być: dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a.a) drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem, dotyczącym osoby która te uprawnienia posiada, z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby, a.b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem, dotyczącym osoby która te uprawnienia posiada, z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby, a.c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem, dotyczącym osoby która te uprawnienia posiada, z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną, zlokalizowanych gmina Gietrzwałd, woj. województwo warmińsko-mazurskie"
- Wykonanie koncepcji z wizualizacją oraz dokumentacją projektową przebudowy holu głównego budynku "A" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - postępowanie II
- Budowa hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek
- ZP.32.2025 Usługa weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji pn. "I KP w Nowym Sączu - budowa siedziby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.