eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa apteczek i wyposażenia do apteczek na potrzeby jednostek obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Szczecin: Dostawa apteczek i wyposażenia do apteczek na potrzeby jednostek obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 151942 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116048 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 440 14 51, faks 0-91 440 14 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa apteczek i wyposażenia do apteczek na potrzeby jednostek obsługiwanych przez CI OR w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: bandaż dziany opatrunkowy - 676 szt. bandaż elastyczny - 292 szt. gaza jałowa 17 nitkowa - 302 szt. kompresy jałowe z gazy 17 nitkowej 12 warstw, opakowane po 3 szt. - 368 op. plastry z opatrunkiem wykonane na tkaninie - 399 szt. plaster bez opatrunku tkanina - 295 szt. elastyczna siatka opatrunkowa - 210 szt. woda utleniona 3% - 292 szt. nożyczki z zaokrąglonymi końcami(do opatrunków) - 182 szt. rękawiczki lateksowe - 919 par agrafki - 334 szt. maseczka do sztucznego oddychania - 267 szt. chustka trójkątna bawełniana 100% - 243 szt. apteczka wisząca metalowa, wykonana z blachy stalowej o grubości od 1mm do 1,2 mm, malowana farbą proszkową poliestrowo- epoksydową w kolorze białym wg RAL 9003, zamek na klucz. W apteczce musi znajdować się naklejka samoprzylepna - 74 szt. instrukcja udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach (do zawieszenia przy apteczce) wykonana z płyty PCV - 71 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medyczne Biuro Handlowe DUO MED, Mariusz Migacz, Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10650,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11006,83

  • Oferta z najniższą ceną: 11006,83 / Oferta z najwyższą ceną: 15703,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.