eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzetarg nieograniczony PN-11/2/2009/Kaniule

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Gdańsk: Przetarg nieograniczony PN-11/2/2009/Kaniule
Numer ogłoszenia: 15196 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony PN-11/2/2009/Kaniule.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kaniul dla noworodków i korków do kaniul dla Szpitala..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu musi spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ustawy, Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie - spełnia-druk ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w-wymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do obowiązującego rejestru. 4. oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 44 ustawy , 5. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania na terenie RP - wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności CE na oferowany produkt..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Zespole ds. Zamówień Publicznych, pok. 091. Cena specyfikacji 20.00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego , pok.44, sekr. Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1. Kaniula dożylna dla wcześniaków i noworodków, bez dodatkowego portu, ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzanie, rozm. 0,6 - 0,7 x 19 mm, 24 G, żółta:- wykonana z teflonu PTFE, F - 13 ml/min - ?10%, - szer. całego skrzydełka 5-7 mm, - listki do otwierania pojedynczego opakowania nie krótsza niż 5 mm, - część kaniuli z tworzywa pozostająca w naczyniu żylnym winna być idealnie gładka -bez pogrubień przy wylocie- na całej długości i nie powodująca oporu w trakcie wprowadzania do żyły, - zachowana szczelność między mandrynem a kaniulą, - na opakowaniu winny znajdować się informacje o: rozmiarze wyrażonym w Gauge`ach, rozmiarach igły w mm, wielkości przepływu płynu na 1 min., określenie daty ważności. - 19 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 2. Korki jednorazowe do wkłuć obwodowych do kaniul typu Luer z gwintem gwarantującym szczelność kaniuli Opakowanie: - pakowany pojedynczo (każdy koreczek pakowany w osobne opakowanie - nie połączone ze sobą, otwarcie jednego opakowania nie spowoduje rozjałowienia następnego koreczka), - szerokość listków opakowania min. 0,5 mm, czytelne oznakowanie daty ważności, - otwieranie opakowania gwarantujące zachowanie jałowość korka. - 330 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.