To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Strzelce Opolskie: Kompleksowa obsługa hotelowo - gastronomiczno - rekreacyjna uczestników projektu 18+ nowe szanse i możliwości
Numer ogłoszenia: 151970 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131276 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. B. Chrobrego 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 461 33 81, faks 77 461 33 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa hotelowo - gastronomiczno - rekreacyjna uczestników projektu 18+ nowe szanse i możliwości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowej obsługi hotelowo - gastronomiczno - rekreacyjnej uczestników w trzech grupach odbywających się wg następującego harmonogramu: 11-21 lipiec 2010 r. Grupa I - osoby niepełnosprawne 1-3 październik 2010 r. Grupa II - wychowankowie 27 czerwiec - 7 lipiec 2010 r. Grupa III - uczestnicy WTZ Podczas każdego pobytu danej grupy Wykonawca: 1)zapewnienia całodzienne wyżywienie dla uczestników grup I, II, III wykazanych w załączniku Nr 2 do SIWZ (do oferty prosimy dołączyć propozycje jadłospisu), Wykonawca w ramach wyżywanie zapewniać musi: Śniadanie: minimum dwa dania ciepłe do wyboru, przekąski zimne, pieczywo: jasne, ciemne, napoje gorące, soki, owoce. Obiad dwudaniowy z deserem. Kolacja: minimum dwa dania ciepłe do wyboru, przekąski zimne, pieczywo: jasne ciemne, napoje gorące, soki, owoce. przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, soki, ciasto pieczone, owoce. 2)Zapewni bazę lokalową wg poniżej określonych wymagań: minimum 4 pokoje przystosowane do pobytu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, basen o wymiarach min. 6 x 10 (mb) z temperaturą wody minimum 28 st. C i chlorem minimum 0,6 (mg/l), sala gimnastyczna o wymiarach minimum 6 x 10 (mb), minimum 8 pomieszczeń do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych (fizjoterapeutycznych), teren zielony będący własnością zakładu o powierzchni minimum 1(ha), dla potrzeb organizacji spotkań integracyjnych (spotkań biesiadnych) uzbrojony w namiot biesiadny do 50 osób, teren powinien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz dla realizacji ćwiczeń na wolnym powietrzu, dysponowanie autobusem przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiadanie boiska do gry w koszykówkę i siatkówki, sala konferencyjna wyposażoną w klimatyzację, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, flipchart, zaciemnienie, nagłośnienie, 3)Zapewni wykonanie dziennie dla każdego uczestnika: 1-go masażu klasycznego-całościowego-45min. 1 gimnastyki indywidualnej w basenie 30 minut 1 gimnastyki indywidualnej w sali gimnastycznej 30 min. Łączna wartość zabiegów nie może być niższa od kwoty 99,oo PLN NA DZIEŃ dla każdego uczestnika. 4)zapewnieni kadrę rehabilitacyjną o minimalnych kwalifikacjach określonych poniżej : mgr rehabilitacji z II stopniem specjalizacji - 1 osoba mgr fizjoterapii - 1 osoba licencjonowany fizjoterapeuta - 2 osoby mgr turystyki i rekreacji - 1 osoba 5)Zapewni całodobowa opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników grup I, II, III 6)Zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. UWAGI KOŃCOWE: Odległość miejsca pobytu uczestników nie może przekraczać 150 km od Strzelec Opolskich. Wykonawca w ramach wyjazdu zorganizuje trzy wyjazdy krajoznawcze (wycieczki) dla grupy III, dwa wyjazdy krajoznawcze (wycieczki) dla grupy I i jeden wyjazd krajoznawczy (wycieczka) dla grupy II..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VILLA BARBARA - CENTRUM ZDROWIA I REHABILITACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wczasowa 171, 43-384 Jaworze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149078,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149078,00
Oferta z najniższą ceną: 149078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149078,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa kardiotokografów wraz z integracją z istniejącym w Szpitalu systemem centralnego monitoringu okołoporodowego EDAN
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadania pn. Budowa przyszkolnych sal sportowych przy PSP nr 4 w Strzelcach Opolskich, przy ZPO w Dziewkowicach i przy ZPO w Rozmierce
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.