To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Warszawa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 151990 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108628 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 4920510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury, prowadzonego przez m. st. Warszawa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie Zamawiającemu artykułów biurowych. Miejscem dostawy artykułów biurowych będzie siedziba Zamawiającego lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Realizacja przedmiotu Umowy następować będzie w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu do siedziby Zamawiającego lub miejsca przez niego wskazanego. 5. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu Umowy i zobowiąże się do natychmiastowej wymiany wadliwych artykułów biurowych na wolne od wad. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że ilość artykułów biurowych, wskazanych w Formularzu Oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w Formularzu Oferty. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu Oferty, jednak łączna wartość Umowy nie przekroczy kwoty jaką Zamawiający przeznaczy na realizację zamówienia, zgodnie z § 3 ust 1 Załącznika nr 1 do SIWZ - Wzór Umowy. 8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz Oferty oraz Wzór Umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lyreco Polska S.A., ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134051,09
Oferta z najniższą ceną: 134051,09 / Oferta z najwyższą ceną: 209901,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.