eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont elewacji budynku nr 6 z wymianą stolarki okiennej i konserwacją bram metalowych przy ul. Miodowej 5 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Warszawa: Remont elewacji budynku nr 6 z wymianą stolarki okiennej i konserwacją bram metalowych przy ul. Miodowej 5 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 152002 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382245, fax 022 8281645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku nr 6 z wymianą stolarki okiennej i konserwacją bram metalowych przy ul. Miodowej 5 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku nr 6 z wymianą stolarki okiennej i konserwacją bram metalowych przy ul. Miodowej 5 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przetargu ma obowiązek, przed złożeniem oferty, wnieść wadium stanowiące równowartość 7.990,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych) w formie: pieniądza, poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto ZUS I/O Warszawa nr konta: 70 1030 1016 0000 0000 6174 6048 BANK HANDLOWY S.A..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną ( robota elewacyjna), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż 500.000 PLN. Przedstawią dokumenty potwierdzające należyte jej wykonanie 4. Zapewnią odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy i techniczny do realizacji zadania: 4.1. Kierownik budowy winien posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz aktualny na dzień złożenia ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 2 letnią praktykę w kierowaniu robotami budowlanymi na obiektach zabytkowych, wynikającą z przepisu § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych( Dz. U. Nr 150, poz. 1579), 4.2. co najmniej 2 osoby prowadzące prace konserwatorskie, które posiadają przygotowanie zawodowe wynikające z § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579), 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1a do formularza ofertowego III części SIWZ/. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1b do formularza ofertowego III części SIWZ/. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z uwzględnieniem personelu kierowniczego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności uwzględniając wymagania z pkt. 6.4.2. SIWZ, /zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego III części SIWZ /. 6. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub architektonicznej. 6.1. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 8.8 (aktualne na dzień otwarcia ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, który podlega obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6.2. Oświadczenie kierownika budowy , że posiada 2 letnią praktykę zawodową zgodnie z zapisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579), 7. Wykaz robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom /zgodnie z załącznikiem nr 3 do części III SIWZ /. 7.1. Gdy ww. załącznik nie ma zastosowania do Wykonawcy, należy go załączyć z adnotacją - NIE DOTYCZY. 8. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej ( robota elewacyjna), odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż 500.000 PLN, zgodnie z załącznikiem nr 4 do części III SIWZ. 8.1.Dokumenty potwierdzające, że robota o której mowa w pkt 8. została wykonana należycie. 9. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN, 10. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1,4 - składa każdy z podmiotów, pozostałe dokumenty należy złożyć łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I ODDZIAŁ ZUS ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH bud. B, pok. 408.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 11:15, miejsce: I ODDZIAŁ ZUS ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH bud. B, pok. 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.