To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych, wymiana akumulatorów w urządzeniach UPS, dostawa urządzenia UPS na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy oraz Kompleksowa obsługa serwisowa (KOS) urządzeń
znajdujących się w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
stanowiących własność zamawiającego od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r
Numer ogłoszenia: 152180 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55672 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych, wymiana akumulatorów w urządzeniach UPS, dostawa urządzenia UPS na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy oraz Kompleksowa obsługa serwisowa (KOS) urządzeń znajdujących się w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, stanowiących własność zamawiającego od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i sieciowych, wymiana akumulatorów w urządzeniach UPS, dostawa urządzenia UPS na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy oraz Kompleksowa obsługa serwisowa (KOS) urządzeń znajdujących się w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, stanowiących własność zamawiającego od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r. CZĘŚĆ 1: Dostawa komputerów klasy PC z monitorem LCD 19 - 20 szt. CZĘŚĆ 2: Dostawa laptopów - 8 szt. CZĘŚĆ 3: Dostawa drukarek laserowych - 10 szt. CZĘŚĆ 4: Dostawa akcesoriów komputerowych. CZĘŚĆ 5: Dostawa akcesoriów sieciowych. CZEŚĆ 6: Dostawa UPS. CZĘŚĆ 7: Wymiana akumulatorów w urządzeniu UPS APC Silcon 60kW w budynku UMCZ ul. Waszyngtona 5, Częstochowa CZĘŚĆ 8: Dostawa serwerów - 4 szt. Dostawa Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard OLP NL Gov - 2 licencje CZĘŚĆ 9: Kompleksowa obsługa serwisowa (KOS) urządzeń znajdujących się w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, stanowiących własność zamawiającego od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputerów klasy PC z monitorem LCD 19 - 20 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe Alplast sp.j. A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39512,2 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33554,40
Oferta z najniższą ceną: 33554,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa laptopów - 8 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma BIS Karol Kowalski, Al. Niepodległości 41, 42-216 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18861,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22201,50
Oferta z najniższą ceną: 22201,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27536,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drukarek laserowych - 10 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13161,00
Oferta z najniższą ceną: 13161,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16566,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Acom sp.j. Wanda Drzewieka, Artur Drzewiecki, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13771,00
Oferta z najniższą ceną: 13771,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17068,71
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa akcesoriów sieciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Techniserv sp. z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5386,90
Oferta z najniższą ceną: 5386,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7612,47
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa UPS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fast Group sp. z o.o., Al. 3 mają 12, 00-391 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25890,27
Oferta z najniższą ceną: 23124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63453,24
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wymiana akumulatorów w urządzeniu UPS APC Silcon 60kW w budynku UMCZ ul. Waszyngtona 5, Częstochowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrozeniowe Camco sp. z o.o., ul. Broniewskiego 59 a, 01-865 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15609,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17220,00
Oferta z najniższą ceną: 17220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31642,37
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa serwerów - 4 szt. Dostawa Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard OLP NL Gov - 2 licencje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Techniserv sp. z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117610,00
Oferta z najniższą ceną: 117610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126321,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Kompleksowa obsługa serwisowa (KOS) urządzeń znajdujących się w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, stanowiących własność zamawiającego od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eureka s.c. Piotr Brągiel Michał Piasecki, Al. Armii Krajowej 12/30, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7822,80
Oferta z najniższą ceną: 7822,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej nr 1043 S na odc. Brzyszów - Kusięta w km 0+100 - 1+600, gmina Mstów.
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 5 ul. Juliusza Słowackiego 35 w Częstochowie
- Remont drogi powiatowej nr 1040 S na odc. Małusy - Kobyłczyce w km 9+460 - 10+005, gmina Mstów.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Przebudowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową schodów wejścia głównego i wymianą drzwi wejścia głównego budynku WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibami w Żywcu, Międzyświeciu oraz Raciborzu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.