Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-17
Świnoujście: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA ZP-O
Numer ogłoszenia: 152198 - 2009; data zamieszczenia: 17.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Żeromskiego 21, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 321 21 70, faks 0-91 321 21 70.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip106.lo.pl/?cid=2505
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA ZP-O.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prania, dezynfekcji, maglowania i naprawy: - bielizny pościelowej ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady); - pranie wyrobów tekstylnych lekkich (obrusów, serwetek, zasłon, firan, ręczników, itp.); - pranie wyrobów tekstylnych ciężkich (koca, poduszek, kołder); - odzieży szpitalnej (piżamy, koszule); - odzieży roboczej; oraz dezynfekcji materacy, kołder, poduszek, koców. Średnia miesięczna waga przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania, maglowania /ewentualnej naprawy/ wynosi 700 kg. Średnia miesięczna waga przedmiotu zamówienia przeznaczonego do dezynfekcji wynosi 12 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - w myśl art. 24 ustawy Pzp; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest ona niezgodna z Pzp; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - jej treść nie odpowiada treści SIWZ; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Pzp lub błędy w obliczeniu ceny; - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Warunki wymagane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Powyższe dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 10. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale. 11.Zezwolenie władz sanitarno-epidemiologicznych na świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży szpitalnej. 12. Zezwolenie stacji sanitarno-epidemiologicznej na środek transportu do przewożenia bielizny i odzieży szpitalnej. 13. Kserokopię protokołu z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej (nie wcześniejszej niż z 6 ostatnich miesięcy). 14. Wymagane wyżej dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip106.lo.pl/?cid=2505.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy
ul. Żeromskiego 21
72-600 ŚWINOUJŚCIE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy ul. Żeromskiego 21 72-600 ŚWINOUJŚCIE pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa Energii Elektrycznej do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w Świnoujściu" na lata 2025-2026
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w 2025 r. w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" - Pływalni "Uznam Arena" w Świnoujściu ul. Grodzka 5
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych
- Usługa prania oraz wynajmu bielizny wraz z transportem dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w 2025 roku.
- usługi pralnicze wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu
- Sukcesywne świadczenie usługi prania, dezynfekowania, suszenia, maglowania, prasowania pościeli oraz odz. prac. wraz z wyn. szpit. bielizny pościel. na b. operacyjny dla P.C.Z. Sp. z o.o. w Lwówku Śl.
- usługi pralnicze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.