eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Kluczbork

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Kluczbork: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Kluczbork
Numer ogłoszenia: 152216 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax 077 4182323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowiec.lasy.gov.pl/kluczbork

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SKARB PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Kluczbork.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa rejestratorów leśniczego, która obejmuje 15 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych-rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do prac w terenie wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz obsługą serwisową jak również dostawa stacji dokujących do rejestratorów w ilości 15 szt. i 1 szt. stacji dokującej dla Nadleśnictwa. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy został określony w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ - Wymagania techniczne na rejestratory.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Oryginalny kod CPV: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 42/07 poz. 275) 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Nadleśnictwa Kluczbork BGŻ o/Opole 10203000451110000000433030. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. Do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, przez osobę odbierającą oryginał. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 15 lipca 2008 r. do godz. 1030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone oferentom w przypadku: a) gdy upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art. 45 i 46 Ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz OFERTOWY(na lub wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ) 2. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (zał. nr 3 do SIWZ) 3. Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 8. Oświadczenie zgodne z treścią art. 24 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 4 do SIWZ) 9. Wykaz realizowanych podobnych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należy podać ich wartość, rodzaj i zakres usługi, datę wykonania i odbiorców (zał. nr 5) 10. Karta gwarancyjna (zał. nr 6) 11. Opinie Zamawiających, gdzie Wykonawca wykonywał dostawy o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie - zał. nr 5. 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia 13. Dowód wpłaty/ wniesienia wadium 14. Wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie wraz z podaniem wielkości części zamówienia - procentowo, w jakiej zamówienie będzie realizowane przez podwykonawców. 15. Spółki cywilne - umowa spółki. 16. Dane techniczne sprzętu - należy wypełnić w zał. nr 8 wpisując punktację w poszczególnych wierszach prawej kolumny z punktacją szczegółową w kryterium jakości oraz załączyć dokumentację techniczną potwierdzającą parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 17. W przypadku, gdy występują Podwykonawcy - Oświadczenie Podwykonawcy, w którym potwierdza swoje uczestnictwo w realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 8 pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kluczbork, 46-200 Kluczbork ul. Mickiewicza 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.