eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Katowice: Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego
Numer ogłoszenia: 152285 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 22 Pakiety: Pakiet nr 1 -Test do pomiaru krzepnięcia krwi, Pakiet nr 2 -Elektrody do badań słuchu metoda Bera, Pakiet nr 3 -Przestrzeń martwa, Pakiet nr 4 -Systemy oddechowe jednorazowe do respiratorów Babylog i Sechrist, Pakiet nr 5 -Materace i pokrowce zmywalne do łóżek szpitalnych, Pakiet nr 6 -Mikrometoda OB, Pakiet nr 7 -Maski silikonowe do resuscytatora, Pakiet nr 8 -Fartuchy ochronne, Maski ochronne, Rękawice ochronne, Pakiet nr 9 -Drobny sprzęt medyczny różny (1), Pakiet nr 10 -Akcesoria do stomii, Pakiet nr 11 -Prowadnice do trudnej intubacji, Pakiet nr 12 -Resuscytatory wielorazowe typu AMBU noworodkowe, niemowlęce, pediatryczne i dla dorosłych, Pakiet nr 13 -Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków, Pakiet nr 14 -Komora wilgotna do osłony oka, Pakiet nr 15 -Stojaki do kroplówek, Pakiet nr 16 -Rekawice z nitrylu, Pakiet nr 17 -Patyczki higieniczne do czyszczenia uszu, Pakiet nr 18 -Wzierniki do otoskopu, Pakiet nr 19 -Dozownik tlenu z nawilżaczem, Pakiet nr 20 -Łyżki i rękojeść do laryngoskopów, Pakiet nr 21 -Zestawy NCPAP, Pakiet nr22 -Kołnierze ortopedyczne,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej tych podmiotów nie mniejszej niż 50 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia (podać numer pakietu) posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679/ dopuszczające oferowany sprzęt medyczny do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. 2. Próbki, katalogi. 3. Wykaz próbek.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d) zmiany numeru katalogowego producenta, e) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, f ) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, g) przedłużenie terminu płatności, h) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Test do pomiaru krzepnięcia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do pomiaru krzepnięcia krwi ACT Hemochron, probówki wykonane ze szkła, dostępne testy APPT i PT. op.(1op.=95 testów) 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody do badań słuchu metodą Bera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowego użytku żelowane stosowane do badań słuchu metodą Bera szt. 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przestrzeń martwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przestrzeń martwa dla dorosłych; łącznik- kompakt z portem do odsysania 22F/15F dł. 150 złożona szt 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Systemy oddechowe jednorazowe do respiratorów Babylog i Sechrist.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe systemy oddechowe do respiratorów Babylog i Sechrist - noworodkowe. Układ z pojedynczą spiralą grzejną mającą możliwość podłączenia do nawilżacza F&P , ramię wdechowe, które daje możliwość podłączenia czujnika temperatury do nawilżacza F&P+ ramię wydechowe z pułapką wodną + łącznik typu Y z możliwością podpięcia czujnika temperatury- średnica rur 10 mm na całej długości i łącznik typu Y z drenem do pomiaru ciśnienia i możliwością podłączenia czujnika temperatury- średnica rur 10 mm, ramię wdechowe i ramię wydechowe nie krótsze niż 1,5 m oraz komora nawilżacza samonapełniająca, jednorazowa, kompatybilna z układem / całość mikrobiologicznie czysta/. szt 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materace i pokrowce zmywalne do łóżek szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 194x86x10 cm, zamykany na suwak szt. 3 , 2. Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 200x90x12 cm, zamykany na suwak szt. 3 , 3. Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 130x68x10 cm, zamykany na suwak (łóżko Junior) szt. 6 , 4. Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 168x80x12 cm, zamykany na suwak szt. 1 , 5. Pokrowiec na materac o wym. 200x90x12cm nieprzemakalny z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak szt. 3 , 6. Pokrowiec na materac o wym. 62x62x4,5 cm nieprzemakalny z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak szt. 6 , 7. Pokrowiec na materac o wym. 194x86x10cm nieprzemakalny z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak szt. 3 , 8. Pokrowiec na materac o wym. 120x60x6 cm nieprzemakalny z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak szt. 1 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikrometoda OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrometoda OB szt. 1440.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maski silikonowe do resuscytatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski silikonowe w całości, okrągłe niemowlęce, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 00,0 szt. 20 , 2. Maski silikonowe w całości, okrągłe noworodkowe, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 1 szt. 40 , 3. Maski silikonowe w całości, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 2 szt. 15 , 4. Maski silikonowe w całości, nie składane, do sterylizacji rozmiar 3 szt. 20 , 5. Maski silikonowe w całości, nie składane )wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne) do sterylizacji, rozmiar 4 szt. 10 , 6. Maski silikonowe w całości, nie składane )wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne) do sterylizacji, rozmiar 5 szt. 10 , 7. Zastawka do rezerwuaru tlenu (membrana) prosta szt. 5 , 8. Zastawka do pacjenta (do worka resuscytatora) szt. 5 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Fartuchy ochronne, Maski ochronne, Rękawice ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch ochronny. Fartuch włókninowy, niesterylny, jednorazowego użytku. Tylna strona oddychająca, przednia strona i rękawy pokryte materiałem wodoodpornym. Do stosowania na brudnej stronie w centralnej sterylizatorni. Długie rękawy z gumowymi mankietami. Chroni przód i tył ciała. Rozmiar uniwersalny. Długość 136 cm. Kolor pomarańczowy. Gramatura materiału 15g/m2 Opakowanie 100 szt op 6 , 2 Maska ochronna> Pełna ochrona twarzy (nos, usta, oczy) i doskonale optyczne widzenie. Bardzo lekka 16g regulacja wysokości i kąta osłony, odporna na zarysowania, z powłoką antyrefleksyjną, nie żółknie w warunkach światła dziennego. Wielokrotnego użytku. Komplet zawiera:1 oprawa, 10 osłon, 2 uchwyty (adaptery) do zamontowania osłony na zwykłych okularach optycznych. Kolor oprawy przeźroczysty . klp 5 , 3 Pakiet uzupełniający 10 sztuk osłon do maski ochronnej. op 5 , 4 Długie rękawice nitrylowe posiadające wysoką odporność na przebicia i rozerwania oraz wysoką odporność na środki chemiczne. Spełniająca kategorię nr 3 rękawice ochronne wysokiego ryzyka. Możliwość oburęcznego noszenia. Długość 40 cm, klolor biały. Dostępne rozmiary : M,L, XL, XXL Opakowanie 100 szt. op 8 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny różny (1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary ochronne typu Gogle, damskie, odporne na środki dezynfekcyjne z możliwościąś dezynfekcji. szt. 36 , 2. Szczotka do czyszczenia kanałów roboczych endoskopu i kolonoskopu (kanał roboczy o 2,5 mm) długość min. 230 mm. szt. 2 , 3. pieluchy tetrowe 60x80 cm wykonane z 100 % z naturalnej bawełny szt. 360 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do stomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pasta gojąca w paskach, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu i chroniaca skórę przed uszkodzeniem op = 10 szt op 4 , 2. Pasta gojąca w tubie, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu i chroniaca skórę przed uszkodzeniem op = 12 szt op 1 , 3. Krem przeciw odparzeniom do skóry wokół stomii op = 6 szt op 1 , 4. Płytka stomijna - ochronna, wielkość 15 cmx15cm, stosowana w celu ochrony skóry w przypadkach , kiedy wydzieliny organizmu powodują jej uszkodzenie op = 10 szt op 1 , 5. Płytka stomijna pediatryczna, wielkość 17 mm bez otworu (otwór do wycięcia) op = 10 szt op 20 , 6. Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zamknięciem na rzepy, wielkość 17 mm op = 30szt op 15 , 7. Płytka stomijna pediatryczna do stomii wklęsłych , wielkość 40 mm op = 5 szt op 6 , 8. Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zaciskiem do stomii wklęsłych, wielkość 40 mm op = 30 szt op 2 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadnice do trudnej intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 10CH (wielorazowe) z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu) szt. 8 , 2. Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 15CH (wielorazowe) z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu) szt. 8 , 3. Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 5CH z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu) szt. 20 , poz. 1-3 z tworzywa gdzie zagięcie powraca do pierwotnego stanu, nie zbrojone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Resuscytatory wielorazowe typu AMBU noworodkowe, niemowlęce,pediatryczne i dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla wcześniaków i noworodków o masie ciała do 5 kg objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O, z podwójną ścianą worka. szt. 5 , 2. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla niemowląt o masie ciała do 10 kg, objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O. szt. 20 , 3. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała od 10 kg - 30 kg, objętość oddechowa 450 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O. szt. 5 , 4. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała od 30 kg, objętość oddechowa 1100 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O. szt. 3 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału miękkiego, niedrażniacego oczy ( powyżej 1500g) szt. 40 2. Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału miękkiego, niedrażniacego oczy (poniżej 1500g) szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Komora wilgotna do osłony oka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych noworodkowe pary 20 2. Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych pediatryczne pary 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Stojaki do kroplówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stojaki do kroplówek dwuramienne, z blokadą kółek szt. 5, 2. Stojaki do kroplówek czteroramienne, z blokadą kółek szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawice z nitrylu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice z nitrylu - wytrzymałe na ścieranie, odporne na przecięcia, działenie rozpuszczalników, kwasów, zasad, olejów, tłuszczów, rozpuszczalników organicznych, charakteryzujące się chwytnością, zachowujące swoją formę, dłuższy mankiet opakowanie 100 sztuk). Dostępne w rozmiarach S.M, L op. 480.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Patyczki higieniczne do czyszczenia uszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patyczki higieniczne do czyszenia uszu (op. =100 szt.), Waciki ściśle przylegający do patyczka, kształt wacika owalny. op. 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wzierniki do otoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wzierniki do otoskopu, niesterylne; rozmiar : 2,5 mm ( strona do ucha O 2,5mm; strona do obserwacji O 17mm ; długość 36 mm) op. =50 szt, 115 2. Wzierniki do otoskopu, niesterylne; rozmiar : 4,0 mm ( strona do ucha O 4,0mm; strona do obserwacji O 17mm ; długość 30 mm) op. =50 szt, 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dozownik tlenu z nawilżaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik tlenu z nawilżaczem z wtykiem o długości 70 mm do gniazda tlenu typu AGA (przepływ 0-15 l/min), w zestawie z butelką z możliwością poddawania procesom dezynfekcji i sterylizacji. szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Łyżki i rękojeść do laryngoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękojeść do laryngoskopu, bateryjna dla dorosłych, kompatybilna ze wszystkimi łyżkami zakrzywionymi , szt. 2 , 2. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 0 , szt. 3 , 3. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 1 , szt. 3 , 4. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 2 , szt. 3 , 5. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 3 , szt. 3 , 6. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 4 , szt. 3 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestawy NCPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką nr 0 szt. 80 , 2. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką nr 1 szt. 80 , 3. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką nr 2 szt. 80 , 4. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką nr 3 szt. 80 , 5. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 0 szt. 80 , 6. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 1 szt. 80 , 7. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 2 szt. 80 , 8. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 3 szt. 80 ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kołnierze ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kołnierze ortopedyczne miękkie: rozmiar 6x30 szt. 10, rozmiar 8x43 szt. 10, rozmiar 8x48 szt. 10, rozmiar 10x43 szt. 10, rozmiar 10x48 szt. 10, rozmiar 10x56 szt. 8, rozmiar 12x48 szt. 8 2. Kołnierze ortopedyczne -urazowe, dwuczęściowe, sztywne rozmiar S szt. 8, rozmiar M szt. 8, rozmiar L szt. 8, rozmiar XL szt. 8,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.