To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Łódź: Zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla szpitalnych systemów informatycznych funkcjonujących w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer ogłoszenia: 152320 - 2016; data zamieszczenia: 21.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137179 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla szpitalnych systemów informatycznych funkcjonujących w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla szpitalnych systemów informatycznych funkcjonujących w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - wytyczne w części A SIWZ. - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania. Przedmiotem zamówienia jest: -zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla systemów informatycznych Szpitala -wsparcie i gwarancja pracy systemu macierzy dyskowej Pakiet nr 1 KS-SOMED: System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: środki trwałe, księgowość, gospodarka materiałowa i wyposażenie, system MEDIS, przychodnia, rejestracja, gabinet, gabinet stomatologiczny, zarządzanie zasobami ludzkimi w tym grafiki czasu pracy, rozliczenie usług medycznych, kolejki oczekujących, e-rejestracja, system przywoławczy pacjentów (biletomaty) Pakiet nr 2 ESKULAP System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: ruch chorych i izba przyjęć, biuro przyjęć, statystyka, oddział, kolejki oczekujących, poradnia rejestracja, poradnia gabinet, gruper JGP, @Rejesmacieżtracja, @Wyniki, dokumentacja medyczna, zalecenia medyczne, laboratorium, apteka, apteczka oddziałowa, rozliczanie usług medycznych. Pakiet nr 3 CliniNet, NetRaad, STER, PharmaNET wraz z serwisem sprzętu I infrastruktury informatycznej System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: ruch chorych, oddziały i izba przyjęć, poradnie, apteka, apteczki oddziałowe, rehabilitacja kardiologiczna, rozliczanie usług medycznych, Pakiet nr 4 HIPOKRATES System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: apteka, ewidencja i rozliczanie usług medycznych. Pakiet nr 5 DAGOSTORE System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: PACS, stacje przetwarzania danych obrazowych e-film, udostępnianie danych obrazowych w przeglądarce (WEB) oraz systemem nagrywania płyt DICOM. Pakiet nr 6 serwis macierzy HUS110 System obejmuje macierz dyskową HUS110 wraz z wyposażeniem interfejsów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAMSOFT S.A., ul. 1 Maja 133, 40-235 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148928,40
Oferta z najniższą ceną: 148928,40 / Oferta z najwyższą ceną: 148928,40
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSULTANT IT Sp. z o. o., ul. Roamana Maya 1, 61-371 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103320,00
Oferta z najniższą ceną: 103320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103320,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
- CompuGroup Medical Polska Sp. z o. o., ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 309960,00
Oferta z najniższą ceną: 309960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 309960,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52821,12
Oferta z najniższą ceną: 52821,12 / Oferta z najwyższą ceną: 52821,12
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAGOSYS M. PICHOLA, R. KLIMEK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
DAGOSYS M. PICHOLA, R. KLIMEK S.C.
- Dagosys M. Pichola, R. Klimek S.C., ul. Suwalska 25/27 lok. 26, 93-176 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31984,92
Oferta z najniższą ceną: 31984,92 / Oferta z najwyższą ceną: 31984,92
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21992,40
Oferta z najniższą ceną: 21992,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21992,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.