Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Brzeg: Sprzedaż mebli dla Urzędu Miasta w Brzegu
Numer ogłoszenia: 152332 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż mebli dla Urzędu Miasta w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest: Sprzedaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Brzegu Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Brzegu: Szafa ubraniowo - aktowa 1 szt. , nadstawka na szafę - 1 szt., szafa aktowa - 4 szt., nadstawka na szafę szt. 4, przystawka ½ koła +noga - 1 szt., nadstawka na szafę 2 szt., szafka dolna 1 szt., szafa aktowa 2 szt., biurko kątowe 1 szt., szuflada pod klawiaturę 1 szt., kontener stacjonarny 1 szt., przystawka do biurka 1 szt., szuflada pod klawiaturę 3 szt., biurko kątowe 3 szt. kontener stacjonarny 2 szt., wózek niski na komputer 3 szt., kontener 3 szuflady +zamek 1 szt., szafka niska 1 szt., regał otwarty 1 szt., szafa aktowa 1 szt., szafa ubraniowo-aktowa 1 szt., stół konferencyjny 1 szt., biurko pod drukarkę 1 szt., biurko pod drukarkę 1 szt., Biurko kątowe lewe - szt.1, osłona czołowa szt. 1, kontener dostawny szt. 1, szafka aktowa 2 OH szt1, szafa witryna 5 OH szt. 1, szafa ubraniowa szt. 1, szafa aktowa szt. 2, stół konferencyjny szt. 1, krzesło dostawne tapicerowane szt. 6. Ww meble powinny być wykonane zgodnie z wymiarami i ilościami podanymi w formularzu cenowym załączonym do oferty. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble do siedziby Zamawiającego nieodpłatnie transportem Wykonawcy. Odbiór mebli nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę lub ich umocowanych przedstawicieli. W przypadku gdy meble nie będą zgodne ze wzorem umowy będą niekompletne lub będą zawierały inne wady Zamawiający nie ma obowiązku ich odebrania do czasu dostarczenia mebli w ilości i asortymencie zgodnym ze wzorem umowy lub usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, uwzględniającego czas niezbędny na usunięcie wad. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na meble. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu, o którym mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy. Wszelkie wady mebli powstałe w okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wskazanym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas niezbędny do usunięcia wady. W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę wad w tym terminie Zamawiający ma prawo do zlecenia ich usunięcia podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22199 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA sp. z o. o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22199.00
- Oferta z najniższą ceną: 22199.00 / oferta z najwyższą ceną: 23348.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku"
- Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka oraz mikromierza talerzykowego
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- Przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na żłobek w m. Serniki Kolonia
- Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.