eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Lubin: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 152347 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112311 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod Nazwa 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 2. Opis Przedmiotu zamówienia: -pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: - o pojemności 60 l - 50 szt. - o pojemności 120 l - 150 szt. - o pojemności 500 l - 25 szt. - o pojemności 660 l - 25 szt. - o pojemności 1100 l - 50 szt. -pojemniki wykonane mają być z tworzywa sztucznego: polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), zgodnie z normą europejską EN 840; zastosowane tworzywo i jakość metody ma zagwarantować odporność na promieniowanie UV, warunki atmosferyczne, niskie temperatury, na udary mechaniczne oraz chemikalia, a także posiadać gładkość ścian uniemożliwiającą nadmierne przywieranie zawartości pojemników; -wykonanie pojemników ma gwarantować zastosowanie w procesie wytwarzania środków i surowców pozbawionych pierwiastków i innych składników szkodliwych i niebezpiecznych dla człowieka i środowiska, w szczególności obecności metali ciężkich typu kadm, ołów itp. - pojemniki posiadać mają atest PZH; -wyposażenie pojemników: - układ jezdny - pojemniki o pojemnościach 60 l, 120 l dwukołowe, pojemniki o pojemnościach 500 l, 660 l, 1100 l czterokołowe z blokadą kół przednich; koła o średnicy ok. 180-210 mm zamocowane na pełnej stalowej osi z konstrukcją umożliwiającą łatwy demontaż w celu przechowywania pojemników jednego w drugim; - pokrywy - płaskie, z zamocowaniem umożliwiającym dogodny demontaż, wyposażone w uchwyty ułatwiające otwieranie; - konstrukcja pojemników ma uwzględniać wyposażenie w uchwyty boczne umożliwiające wygodne przetaczanie; - korpus pojemnika w celu wzmocnienia jego konstrukcji ma posiadać przetłoczenia na całej wysokości; - pojemniki mają być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody posiadające tylne wysięgniki podnoszące i listwę grzebieniową; - kolor: zielony lub czarny. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca dostarczy pojemniki, na własny koszt i ryzyko, do magazynu Zamawiającego (Baza Eksploatacyjna Zamawiającego) znajdującego się w Lubinie przy ul. Rzeźniczej 1. Dostawa pojemników nastąpi w dniach roboczych, w godzinach pracy magazynu tj. od 7:00 do 15:00. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostarczone w terminach określonych w rozdziale VII za poszczególne partie pojemników, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT, wystawionej po dostawie poszczególnych partii pojemników. 3. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest podpisany przez strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Na dostarczony nowy produkt Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4M M. Zięciak, P. Gałęski, S. Kobiela, R. Rabęda Spółka Jawna, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62647,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62647,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68698,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.