Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-22
Gdańsk: Usługa rejsów podczas zajęć edukacyjnych w ramach realizowanego projektu Przyjaciele Bałtyckiej Przyrody - kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz zachowania i zrównoważonego użytkowania przyrodniczych walorów Pomorza
Numer ogłoszenia: 152371 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego , ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 33 73, faks 0-585523706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.frug.ug.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.frug.ug.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rejsów podczas zajęć edukacyjnych w ramach realizowanego projektu Przyjaciele Bałtyckiej Przyrody - kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz zachowania i zrównoważonego użytkowania przyrodniczych walorów Pomorza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. CZĘŚĆ NR 1 - rejsy śródlądowe przy Ujściu Wisły. Realizacja części nr 1 polegać będzie na przeprowadzeniu 30-stu jednodniowych rejsów w ramach organizowanych warsztatów edukacyjnych Ujście Wisły w okresie jesień 2016 - wiosna 2017. Uczestnikami warsztatów będą grupy młodzieży w wieku szkolnym (szkoły podstawowe, gimnazja oraz szkoły ponadgimnazjalne). Wielkość jednej grupy szacuje się na około 22 osoby. Rejsy mają odbywać się jednostką, która będzie posiadała: a) pozwolenie na jednorazowe zabranie na pokład minimum 22 osób (z wyłączeniem członków załogi), b) miejsca do siedzenia dla wszystkich uczestników rejsu, c) zadaszoną część pokładu, d) toaletę, e) część pokładu do dyspozycji osoby prowadzącej wykład, tak, aby była ona widoczna dla wszystkich uczestników warsztatów. f) Wyposażenie w lornetki w ilości minimum 6 sztuk. Rejsy mają odbywać się od poniedziałku do piątku: a) w roku 2016 w okresie wrzesień - październik, b) w roku 2017 w okresie: kwiecień - czerwiec. Dokładne terminy rejsów będą ustalane ze stosownym wyprzedzeniem. Jednocześnie przed każdym rejsem Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w celu potwierdzenia danego terminu. Istnieje możliwość odwołania danego rejsu, np. ze względu złych warunków meteorologicznych, przypadków losowych. Przy czym Zmawiający zakłada, że odwołany rejs zostanie wykonany w późniejszym, ustalonym terminie. Ilość rejsów nie ulegnie zmniejszeniu. Czas rejsów: Jeden rejs jednodniowy składa się z dwóch rejsów trwających około 1,5 godziny każdy: 1) rejs nr 1 - w godzinach 09.00 - 10.30 z Gdańska przy Moście Siennickim do Sobieszewa 2) rejs nr 2 - w godzinach 14.30 - 16.00 z Sobieszewa do Gdańska (przy Moście Siennickim). Miejsca cumowania: 1) Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim - w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej, maksymalnie 5 minut piechotą 2) Przystań w Gdańsku - Sobieszewie Trasy rejsów podczas jednego dnia: 1) Rejs nr 1 - Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim wypłynięcie o godzinie 09.00 - Martwa Wisła - Wisła Śmiała - Martwa Wisła - Przystań w Gdańsku - Sobieszewie, przycumowanie około godziny 10.30. Przewidziana odległość do 5Mm 2) Rejs nr 2 - Przystań w Gdańsku Sobieszewie, wypłynięcie o godzinie 14.30 - Martwa Wisła, Wisła Śmiała - Martwa Wisła - Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim, przycumowanie o godzinie 16.00. Przewidziana odległość do 5Mm. CZĘŚĆ NR 2 - rejsy morskie Hel I. Realizacja części nr 2 polegać będzie na przeprowadzeniu następujących rejsów: 1) REJSY EDUKACYJNE - Zamawiający przewiduje 30 rejsów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży trwających około 1 godziny od poniedziałku do piątku. Uczestnikami warsztatów będą grupy dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoły podstawowe, gimnazja oraz szkoły ponadgimnazjalne). Wielkość jednej grupy szacuje się na około 32 osoby. Rejsy odbywać się będą w rejonie Zatoki Gdańskiej oraz Zatoki Puckiej, w odległości od brzegu od 0,5 do 1,5 Mm. Przewidziana przebyta odległość to 7,5 - 8,0 Mm. Rejsy edukacyjne mają odbywać się: 1) jesienią 2016 w okresie wrzesień - październik, 2) wiosną 2017 w okresie kwiecień - czerwiec. 2) REJS WĘDKARSKI w ramach Kursu Ichtiologicznego, który ma trwać około 15 godzin. Uczestnikami rejsu w ramach kursu ichtiologicznego będą studenci, w ilości około 25 osób. Rejsy odbywać się będą w odległości od brzegu do 30 Mm. Przewidziana przebyta odległość to 7,5 - 8,0 Mm. Rejs wędkarski ma odbyć w sierpniu 2016 roku w przedziela od 22 do 28 sierpnia, w godzinach 08.00 - 23.00. II. Informacje ogólne Wszystkie rejsy edukacyjne i rejs wędkarski mają wypływać i cumować w Porcie w Helu. Dokładne terminy rejsów będą ustalane ze stosownym wyprzedzeniem. Jednocześnie przed każdym rejsem Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w celu potwierdzenia danego terminu. Istnieje możliwość odwołania danego rejsu, np. ze względu złych warunków meteorologicznych, przypadków losowych. Przy czym Zmawiający zakłada, że odwołany rejs zostanie wykonany w późniejszym, ustalonym terminie. Ilość rejsów nie ulegnie zmniejszeniu. Rejsy edukacyjne oraz rejs wędkarski mają odbywać się kutrem, który będzie posiadał: a) pozwolenie na jednorazowe zabranie na pokład minimum 32 osób (z wyłączeniem członków załogi), b) miejsca do siedzenia dla wszystkich uczestników rejsu, c) toaletę d) część pokładu do dyspozycji osoby prowadzącej wykład, tak, aby była ona widoczna dla wszystkich uczestników warsztatów. e) wyposażenie w specjalistyczny sprzęt do wędkarstwa morskiego - podczas rejsu wędkarskiego. f) rejon żeglugi do 30 Mm..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.60.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metoda spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metoda spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metoda spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metoda spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metoda spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - ilość miejsc na kutrze - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
XIV. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA możliwość zmian umowy z poszanowaniem ustawy Kodeks Cywilny. Zmiany będą mogły być wprowadzone do Umowy między innymi w zakresie: 1. przesunięcia terminu wykonania usługi spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, 2. wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na występowanie nadzwyczajnych warunków pogodowych (intensywne opady deszczu, śniegu, sztormy, itp.) nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub występujących innych okoliczności (np.: trzęsienie ziemi, wojna, działania nieprzyjacielskie, strajki, zarządzenia władz, warunki meteorologiczne oraz działania przyrody, itp.) niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności, 3. zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frug.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.frug.ug.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, III-piętro, pokój 311.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia - usługa rejsów podczas zajęć edukacyjnych w ramach realizowanego projektu Przyjaciele Bałtyckiej Przyrody - kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz zachowania i zrównoważonego użytkowania przyrodniczych walorów Pomorza finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejsy śródlądowe przy Ujściu Wisły..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja części nr 1 polegać będzie na przeprowadzeniu 30-stu jednodniowych rejsów w ramach organizowanych warsztatów edukacyjnych Ujście Wisły w okresie jesień 2016 - wiosna 2017. Uczestnikami warsztatów będą grupy młodzieży w wieku szkolnym (szkoły podstawowe, gimnazja oraz szkoły ponadgimnazjalne). Wielkość jednej grupy szacuje się na około 22 osoby. Rejsy mają odbywać się jednostką, która będzie posiadała: a) pozwolenie na jednorazowe zabranie na pokład minimum 22 osób (z wyłączeniem członków załogi), b) miejsca do siedzenia dla wszystkich uczestników rejsu, c) zadaszoną część pokładu, d) toaletę e) część pokładu do dyspozycji osoby prowadzącej wykład, tak, aby była ona widoczna dla wszystkich uczestników warsztatów. f) Wyposażenie w lornetki w ilości minimum 6 sztuk. Rejsy mają odbywać się od poniedziałku do piątku: a) w roku 2016 w okresie wrzesień - październik b) w roku 2017 w okresie: kwiecień - czerwiec Dokładne terminy rejsów będą ustalane ze stosownym wyprzedzeniem. Jednocześnie przed każdym rejsem Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w celu potwierdzenia danego terminu. Istnieje możliwość odwołania danego rejsu, np. ze względu złych warunków meteorologicznych, przypadków losowych. Przy czym Zmawiający zakłada, że odwołany rejs zostanie wykonany w późniejszym, ustalonym terminie. Ilość rejsów nie ulegnie zmniejszeniu. Czas rejsów: Jeden rejs jednodniowy składa się z dwóch rejsów trwających około 1,5 godziny każdy: 1) rejs nr 1 - w godzinach 09.00 - 10.30 z Gdańska przy Moście Siennickim do Sobieszewa 2) rejs nr 2 - w godzinach 14.30 - 16.00 z Sobieszewa do Gdańska (przy Moście Siennickim) Miejsca cumowania: 1) Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim - w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej, maksymalnie 5 minut piechotą 2) Przystań w Gdańsku - Sobieszewie Trasy rejsów podczas jednego dnia: 1) Rejs nr 1 - Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim wypłynięcie o godzinie 09.00 - Martwa Wisła - Wisła Śmiała - Martwa Wisła - Przystań w Gdańsku - Sobieszewie, przycumowanie około godziny 10.30. Przewidziana odległość do 5Mm 2) Rejs nr 2 - Przystań w Gdańsku Sobieszewie, wypłynięcie o godzinie 14.30 - Martwa Wisła, Wisła Śmiała - Martwa Wisła - Przystań w Gdańsku przy Moście Siennickim, przycumowanie o godzinie 16.00. Przewidziana odległość do 5Mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. ilość miejsc na kutrze - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejsy morskie Hel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Realizacja części nr 2 polegać będzie na przeprowadzeniu następujących rejsów: 1) REJSY EDUKACYJNE - Zamawiający przewiduje 30 rejsów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży trwających około 1 godziny od poniedziałku do piątku. Uczestnikami warsztatów będą grupy dzieci i młodzieży w wieku szkolnym (szkoły podstawowe, gimnazja oraz szkoły ponadgimnazjalne). Wielkość jednej grupy szacuje się na około 32 osoby. Rejsy odbywać się będą w rejonie Zatoki Gdańskiej oraz Zatoki Puckiej, w odległości od brzegu od 0,5 do 1,5 Mm. Przewidziana przebyta odległość to 7,5 - 8,0 Mm. Rejsy edukacyjne mają odbywać się: 1) jesienią 2016 w okresie wrzesień - październik, 2) wiosną 2017 w okresie kwiecień - czerwiec. 2) REJS WĘDKARSKI w ramach Kursu Ichtiologicznego, który ma trwać około 15 godzin. Uczestnikami rejsu w ramach kursu ichtiologicznego będą studenci, w ilości około 25 osób. Rejsy odbywać się będą w odległości od brzegu do 30 Mm. Przewidziana przebyta odległość to 7,5 - 8,0 Mm. Rejs wędkarski ma odbyć w sierpniu 2016 roku w przedziela od 22 do 28 sierpnia, w godzinach 08.00 - 23.00. II. Informacje ogólne Wszystkie rejsy edukacyjne i rejs wędkarski mają wypływać i cumować w Porcie w Helu. Dokładne terminy rejsów będą ustalane ze stosownym wyprzedzeniem. Jednocześnie przed każdym rejsem Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w celu potwierdzenia danego terminu. Istnieje możliwość odwołania danego rejsu, np. ze względu złych warunków meteorologicznych, przypadków losowych. Przy czym Zmawiający zakłada, że odwołany rejs zostanie wykonany w późniejszym, ustalonym terminie. Ilość rejsów nie ulegnie zmniejszeniu. Rejsy edukacyjne oraz rejs wędkarski mają odbywać się kutrem, który będzie posiadał: a) pozwolenie na jednorazowe zabranie na pokład minimum 32 osób (z wyłączeniem członków załogi), b) miejsca do siedzenia dla wszystkich uczestników rejsu, c) toaletę d) część pokładu do dyspozycji osoby prowadzącej wykład, tak, aby była ona widoczna dla wszystkich uczestników warsztatów. e) wyposażenie w specjalistyczny sprzęt do wędkarstwa morskiego - podczas rejsu wędkarskiego. f) rejon żeglugi do 30 Mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Ilość miejsc na kutrze - 5
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 50 iim. Emilii Plater w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2025 dla Przedszkola nr 12 "Leśny domek" w Gdańśku
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 54 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2025 rok
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.