To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Gdańsk: Część I - dostawa wraz z instalacją aparatu do pomiaru dynamicznego rozpraszania światła przez cząsteczki białek, dla Uniwersytetu Gdańskiego
Część II - dostawa wraz z instalacją wirówki z chłodzeniem, dla Uniwersytetu
Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 152380 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107138 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - dostawa wraz z instalacją aparatu do pomiaru dynamicznego rozpraszania światła przez cząsteczki białek, dla Uniwersytetu Gdańskiego Część II - dostawa wraz z instalacją wirówki z chłodzeniem, dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury naukowej, zwanej dalej aparaturą, dla Jednostki Organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego według części I - II: I część - dostawa wraz z instalacją aparatu do pomiaru dynamicznego rozpraszania światła przez cząsteczki białek 1 szt. - załącznik nr 2 część I (do SIWZ). II część - dostawa wraz z instalacją wirówki z chłodzeniem 1 szt. - załącznik nr 2 część II (do SIWZ). 2.Wspólny słownik zamówień (CPV): 38432000-2; 42931100-2. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2(do SIWZ) odpowiednio do części I, II. 4.Wykonawca dostarczy aparaturę do: Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, Katedry Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk, pokój 203. 5.Oferowana aparatura musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II i musi: 1)być fabrycznie nowa, tzn. nieużywana przed dniem dostarczenia, pełnowartościowa i wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczona Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać certyfikat CE ( część I ) i certyfikaty CE oraz IVD (część II), zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 5)mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy aparatury w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załącznikach nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II, 2)skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonej aparatury, 7)zagwarantowania dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty dostarczenia aparatury. 7.Miejscem dostawy jest: Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Katedra Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk, pokój 203. 8.Wraz z dostawą aparatury, Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jej użycie. 12.W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do jej niezwłocznej wymiany na nową, wolną od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ(odpowiednio do części I ,II), Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektów umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część I, II). 13.Gwarancja na urządzenie nie krótsza niż 24 miesiące ( dla części I ) i 36 miesięcy (dla części II) . 14.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektów umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część I, II).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 42.93.11.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część - dostawa wraz z instalacją aparatu do pomiaru dynamicznego rozpraszania światła przez cząsteczki białek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A.P. Instruments Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spólka komandytowa, ul. Buszycka 18 B, 02-869 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166945,44
Oferta z najniższą ceną: 166945,44 / Oferta z najwyższą ceną: 226141,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część - dostawa wraz z instalacją wirówki z chłodzeniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eppendorf Poland Spółka z o.o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26473,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28080,00
Oferta z najniższą ceną: 28080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28080,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa odczynników wraz z najmem aparatu do Real Time PCR.
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Zakup sprzętu na potrzeby realizacji szkoleń (zestawy panelowe i stoły elektrotechniczne)
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Aparatura do analizowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.