Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy
materiałów szewnych o wartości poniżej 206.000 euro dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
Numer ogłoszenia: 152382 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, fax 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy materiałów szewnych o wartości poniżej 206.000 euro dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów szewnych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów: Pakiet nr I - Szwy syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane - 20 pozycji Pakiet nr II - Szwy syntetyczne wchłanialne, monofilamentowe - 10 pozycji Pakiet nr III - Szwy wchłanialne, plecione, powlekane - 5 pozycji Pakiet nr IV - Szwy wchłanialne, monofilamentowe - 3 pozycje Pakiet nr V - Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe - 3 pozycje Pakiet nr VI - Szwy niewchłanialne, jedwabne, plecione, powlekane - 2 pozycje Pakiet nr VII - Szwy niewchłanialne (taśma) - 1 pozycja Pakiet nr VIII - Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliestrowe) - 3 pozycje Pakiet nr IX - Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliamidowe) - 1 pozycja Pakiet nr X - Szwy monofilamentowe syntetyczne, niewchłanialne (polibutestrowe) - 2 pozycje
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z art. 24 ust 1 i 2, a także spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (Oświadczenia- załącznik nr 8 do SIWZ). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić dołączając do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów wystawionych przez podmioty, na rzecz których te dostawy wykonano, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę co najmniej jedną tożsamą co do przedmiotu zamówienia dostawą materiałów szewnych o wartości brutto co najmniej równej lub wyższej jak wartości jego oferty brutto (referencje). c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Powyższe oświadczenie potwierdzić należy dołączając do oferty informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej o wartości co najmniej równej wartości jego oferty brutto. 3.Oświadczenie (Załącznik nr 7 do SIWZ) , że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oświadczenia należy dołączyć: A/ aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium RP (zgodnie z §2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. Nr 87, poz. 605]): A) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a; 3 A, B, C; składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dodatkowe wymogi Zamawiającego dotyczące dokumentacji odnośnie przedmiotu zamówienia : 1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004 r. nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Wymagane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. Pakiet nr ... poz. ...) oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W szczególności Zamawiający wymaga załączenia: aktualnego wpisu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania dla wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania po 1 maja 2004r oraz dla wszystkich zaoferowanych wyrobów, które taki wpis posiadają na moment złożenia oferty; w przypadku wyrobów medycznych nie objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania Wykonawca musi przesłać dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE art. 5 ustawy o wyrobach medycznych (deklaracja zgodności lub deklaracja zgodności i certyfikat CE). Zamawiający dopuszcza udokumentowanie do dopuszczenia wyrobu medycznego do używania na terenie RP za pomocą: świadectw jakości, świadectw rejestracji, świadectw dopuszczenia do obrotu, świadectw dopuszczenia do stosowania, pozytywnych opinii o wyrobie medycznym. Jednakże dokumenty te muszą być ważne na dzień złożenia oferty. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia aktualnego dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny do używania na terenie RP natychmiast po wygaśnięciu terminu obowiązywania jednego z wymienionych dokumentów. 2. PRÓBKI oferowanego asortymentu - BEZZWROTNE I NIEODPŁATNE (dla każdej pozycji danego pakietu do którego składana jest oferta w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia wymogi określone przez Zamawiającego) w następującej ilości: Pakiety nr I - X - po 3 szt. z każdej pozycji danego pakietu. 3. Aktualne katalogi zawierające opisy i fotografie oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami/pakietami. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, którego pakietu i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. 4. Instrukcje użytkowania w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i pakietu dotyczą, zawierające parametry fizyko-chemiczne, w tym dla szwów wchłanialnych - czas wchłaniania i okres podtrzymania tkankowego. 5. Formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 6. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na terytorium RP (Załącznik nr 5 do SIWZ) 7. Oświadczenie o świadomości odpowiedzialności karnej ( Załącznik nr 4 do SIWZ) 8. Oświadczenie o podwykonawcach (Załącznik nr 8 do SIWZ) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę (lub Wykonawców) pełnomocnika, do oferty winien być dołączony oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Zamawiający wymaga wypełnienia/podpisania i dołączenia do oferty wszystkich załączników SIWZ. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 2 oraz art. 89 ust. 1 uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125 ul. Wileńska 37 94-029 Łódź (po uprzednim skontaktowaniu się i umówieniu z pracownikami DZP pod nr tel. 042 687 99 97).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szpitala (tzw. Pałacyk) - I piętro ul. Wileńska 37 94-029 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Szwy syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane - 20 pozycji Podtrzymywanie brzegów rany 4-5 tygodni Całkowita wchłanialność szwu 56-70 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Szwy syntetyczne wchłanialne, monofilamentowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne wchłanialne, monofilamentowe - 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Szwy wchłanialne, plecione, powlekane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, plecione, powlekane - 5 pozycji; wchłanialność nici - do 42 dnia od dnia zaimpalntowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - Szwy wchłanialne, monofilamentowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, monofilamentowe - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V - Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI - Szwy niewchłanialne, jedwabne, plecione, powlekane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, jedwabne, plecione, powlekane - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII - Szwy niewchłanialne (taśma).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne (taśma) - 1 pozycja; Taśma syntetyczna, poliestrowa, pleciona, powlekana, niewchłanialna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII - Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliestrowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliestrowe) - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX - Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliamidowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane (poliamidowe) - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X - Szwy monofilamentowe syntetyczne, niewchłanialne (polibutestrowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy monofilamentowe syntetyczne, niewchłanialne (polibutestrowe) - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.