eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekPrzebudowę części budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne oraz przebudowę budynku byłej kotłowni na budynek socjalno-biurowy - III Etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Szczecinek: Przebudowę części budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne oraz przebudowę budynku byłej kotłowni na budynek socjalno-biurowy - III Etap.
Numer ogłoszenia: 152385 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Cieślaka 6A, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743233, 3728740, fax 094 3740535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę części budynku Stacji Uzdatniania Wody na pomieszczenia administracyjne oraz przebudowę budynku byłej kotłowni na budynek socjalno-biurowy - III Etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: Część I. Termomodernizacja budynku Stacji Uzdatniania Wody, termomodernizacja budynku byłej kotłowni , budowa wiatrołapu. 1.Termomodernizacja budynku Stacji Uzdatniania Wody, obejmuje: - docieplenie ścian budynku (elewacje) płytami styropianowymi, przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamocowanie listwy cokołowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie wyprawy z tynku mineralnego, - docieplenie dachu- rozbiórka pokrycia dachu (papy), przebicie otworów, wykonanie izolacji cieplnych wdmuchiwanych z granulatu z wełny, zabetonowanie otworów, pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 2.Termomodernizacja budynku byłej kotłowni , obejmuje: - docieplenie ścian budynku (elewacje) płytami styropianowymi, przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamocowanie listwy cokołowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie wyprawy z tynku mineralnego - docieplenie fundamentów -odkopanie fundamentów, wykonanie izolacji z płyt styropianowych (styropian ekstradowany) pionowych, zasypanie wykopów -Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, montaż rynien dachowych, montaż rur spustowych, montaż denek rynnowych, montaż lejów spustowych, -utylizację papy. 3.Budowa wiatrołapu, obejmuje: - montaż konstrukcji stalowej z wypełnieniem szkłem bezpiecznym wraz z wykonaniem fundamentu i schodów zewnętrznych przy wiatrołapie Część II. Roboty zewnętrzne( wykonanie ogrodzenia, miejsc parkingowych, dodatkowych nawierzchni utwardzonych) 1.Wykonanie ogrodzenia, obejmuje: -wykonanie cokołów betonowych z fundamentem, -montaż ogrodzenia z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych, -montaż bramy wjazdowej automatycznej o szerokości 4 m. 2.Wykonanie miejsc parkingowych, obejmuje: -korytowanie jezdni i chodników -roboty ziemne związane z przygotowaniem podbudowy - roboty brukarskie(ułożenie kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, ułożenie krawężników betonowych) 3. Wykonanie dodatkowych nawierzchni utwardzonych, obejmuje: -korytowanie placu przewidzianego pod dodatkowe miejsca parkingowe -wyłożenie nawierzchni żwirem. Przedmiar robót przedstawiono w kosztorysach nakładczych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją: -Projekt budowlany - Zmiana pozwolenia na budowę AB.7351-1-665/04 z dnia 14-12-2004 -przebudowa części budynku stacji uzdatniania wody na pomieszczenia administracyjne oraz przebudowę budynku byłej kotłowni na budynek zaplecza socjalno magazynowego brygad remontowych w zakresie dobudowy wiatrołapu do budynku administracyjnego oraz przebudowę budynku byłej kotłowni na budynek socjalno-biurowy- branża: Budowlano - Technologiczna (arch. + konstrukcja, wod- kan. i wentylacja.) -Decyzja pozwolenia na budowę z dnia 14.12.2004r. o nr AB.7351-1-665/04 wydana przez Starostwo Powiatowe w Szczecinku, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, -Przedmiar robót - kosztorys ślepy: - Termomodernizacja budynku PWiK ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); - Roboty zewnętrzne(ogrodzenie, parkingi, pozostałe nawierzchnie utwardzone) ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); 2. Pozostałe warunki wykonania prac: -Prace budowlano - remontowe wykonywane będą na czynnym obiekcie Stacji Uzdatniania Wody, w związku z powyższym Wykonawca zobligowany jest do należytego zabezpieczenia części produkcyjnej przed przedostaniem się zanieczyszczeń (kurtyny, przesłony itp.) oraz zachowania bieżącej czystości. -Wykonawca na swój koszt zapewni profesjonalne i bezpieczne przyłączenie do istniejącej sieci elektrycznej rozdzielni budowlanej z pomiarem, z której będzie pobierał energię. Pokryje koszt zużycia energii elektrycznej na podstawie wskazań podlicznika -Rozliczenie wody - ryczałt -Kierownik robót budowlanych, winien legitymować się aktualnymi uprawnieniami oraz ubezpieczeniem OC. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); - Kierownik robót budowlanych, drogowych winien legitymować się aktualnymi uprawnieniami oraz ubezpieczeniem OC. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); - Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania urządzeń i materiałów ujętych w w/w projekcie budowlanym lub równoważnych. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić proponowane materiały z Inwestorem oraz przedłożyć stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty zastosowanych materiałów budowlanych. - Wszystkie zmiany technologii i materiałów można wykonać po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i Inspektora Nadzoru. -Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników pod względem BHP i ppoż. przed podjęciem prac. -Wszystkie zdemontowane materiały i urządzenia pozostają do dyspozycji Inwestora. Należy je zdeponować w miejscu wskazanym przez Inwestora. -Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren po robotach, łącznie z myciem okien i drzwi. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); -Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren po robotach. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); -Prace muszą być wykonywane w ścisłej współpracy z Kierownikiem Obiektu. 3. Wymagany okres gwarancji - 24 miesiące od dnia odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 8.300 złotych; słownie osiem tysięcy trzysta złotych; ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); 1.300 złotych; słownie tysiąc trzysta złotych ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia);.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Oferent spełnienia warunki art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do siwz) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 4a. Wykaz wykonanych min. 2-ch robót, polegających na termomodernizacji budynków o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); 4b. Wykaz wykonanych min. 2-ch robót, polegających na remoncie, przebudowie, budowie nawierzchni brukowej i wykonaniu ogrodzenia o łącznej wartości nie mniejszej niż 35 000 PLN brutto w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); 5a. Kopie dokumentów potwierdzających nadanie personelowi kierowniczemu wskazanemu przez Wykonawcę uprawnień budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) w branżach: -Budowlanej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - zaświadczenie wydane przez tę Izbę z określonym w nim terminem ważności ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); 5b. Kopie dokumentów potwierdzających nadanie personelowi kierowniczemu wskazanemu przez Wykonawcę uprawnień budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) w branżach: -Budowlanej -Drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - zaświadczenie wydane przez tę Izbę z określonym w nim terminem ważności ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); 6a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000 zł. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części I zamówienia); 6b. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 40 000 zł. ( dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie Części II zamówienia); 7. Właściwie wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, (załącznik nr 1 do siwz); 8. Dowód wniesienia wadium; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez jednego z nich). 9. Kosztorysy ofertowe wypełnione na podstawie kosztorysów ślepych (nakładczych) Zamawiającego stanowiących załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.szczecinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul.Cieślaka 6A 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul.Cieślaka 6A 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Stacji Uzdatniania Wody, termomodernizacja budynku byłej kotłowni , budowa wiatrołapu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Termomodernizacja budynku Stacji Uzdatniania Wody, obejmuje: - docieplenie ścian budynku (elewacje) płytami styropianowymi, przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamocowanie listwy cokołowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie wyprawy z tynku mineralnego, - docieplenie dachu- rozbiórka pokrycia dachu (papy), przebicie otworów, wykonanie izolacji cieplnych wdmuchiwanych z granulatu z wełny, zabetonowanie otworów, pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 2.Termomodernizacja budynku byłej kotłowni , obejmuje: - docieplenie ścian budynku (elewacje) płytami styropianowymi, przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamocowanie listwy cokołowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie wyprawy z tynku mineralnego - docieplenie fundamentów -odkopanie fundamentów, wykonanie izolacji z płyt styropianowych (styropian ekstradowany) pionowych, zasypanie wykopów -Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, montaż rynien dachowych, montaż rur spustowych, montaż denek rynnowych, montaż lejów spustowych, -utylizację papy. 3.Budowa wiatrołapu, obejmuje: - montaż konstrukcji stalowej z wypełnieniem szkłem bezpiecznym wraz z wykonaniem fundamentu i schodów zewnętrznych przy wiatrołapie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty zewnętrzne( wykonanie ogrodzenia, miejsc parkingowych, dodatkowych nawierzchni utwardzonych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie ogrodzenia, obejmuje: -wykonanie cokołów betonowych z fundamentem, -montaż ogrodzenia z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych, -montaż bramy wjazdowej automatycznej o szerokości 4 m. 2.Wykonanie miejsc parkingowych, obejmuje: -korytowanie jezdni i chodników -roboty ziemne związane z przygotowaniem podbudowy - roboty brukarskie(ułożenie kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, ułożenie krawężników betonowych) 3. Wykonanie dodatkowych nawierzchni utwardzonych, obejmuje: -korytowanie placu przewidzianego pod dodatkowe miejsca parkingowe -wyłożenie nawierzchni żwirem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.34.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.