Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Wrocław: Sukcesywna dostawa przez okres 1 roku dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu:
część nr I - papieru kserograficznego,
część nr II - papieru toaletowego i ręczników papierowych.
Numer ogłoszenia: 152389 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa przez okres 1 roku dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: część nr I - papieru kserograficznego, część nr II - papieru toaletowego i ręczników papierowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr I - dostawa papieru kserograficznego 1. Papier kserograficzny A4 biały 80g na m kw., białość 161 CIE, klasa B plus, ryza - 500ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 2. Papier kserograficzny. A4 biały 80g/ na m kw., białość 166 CIE, klasa A, ryza - 500 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 3. Papier kserograficzny A4 biały 90g na m kw., białość 166 CIE, klasa A, ryza - 250 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 4. Papier kserograficzny A3 biały 80g na m kw., białość 161 CIE, klasa B plus , ryza - 500 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 5. Papier kserograficzny A4 biały 160g na m kw., białość 165 CIE, klasa B plus , ryza - 250 ark. 6. Papier kserograficzny A4 biały 120g na m kw., białość 165 CIE, klasa B plus , ryza - 250 ark. 7. Papier kserograficzny kolor A4, 80g na m kw., mix 4 jasnych kolorów, ryza -100 ark. 8. Papier kserograficzny kolor A4, 80g n m kw., kolor, ryza -500 ark. 9. Papier kserograficzny kolor A4, 120g na m kw., kolor, ryza -500 ark. 10. Papier kserograficzny kolor A4, 160g na m kw., kolor, ryza -500 ark. 11. Papier kancelaryjny A3, ryza - 100 ark. kratka, 12. Papier kancelaryjny A3, ryza - 500 ark. kratka, 13. Rolki faxowe termiczne 210x30 m. 14. Rolki faxowe termiczne 210x15 m. 15. Folia laserowa A4, op. - 100 ark. 16. Folia do druk. atramentowej A4, op. - 50 arkuszy. 17. Folia ksero A4, op. - 100 ark. Część nr II - dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych 1. Ręczniki papierowe składane w zz, gofrowane o wymiarach: 25x23 cm. 200 listków ręczniki w pakiecie, w kartonie 20 pakietów. Karton zawiera minimum 4000 sztuk ręcznika. Gramatura papieru - 40g na m kw.. Ręcznik wysycany chemią utwardzalną typu kymene oraz środkiem odpowietrzającym. 1000 kart. 2. Ręczniki papierowe w rolkach zielone gofrowane, z wyjmowaną gilzą, do pojemników MINI. Średnica 13 cm, wysokość 20,5 cm, długość minimum 90 m . Ręcznik wysycany chemią utwardzalną. 2500 rolek. 3. Papier toaletowy do pojemników MINI, białość 55-60 proc., gofrowany, miękki, średnica tulei 6 cm. Średnica rolki 19 cm, długość wstęgi minimum 220 m. 3000 rolek. 4. Papier toaletowy szary, gofrowany, długość wstęgi minimum 50 m szerokość wstęgi 9,5 cm, średnica rolki 12 cm, rolka pasująca do wszystkich rodzajów uchwytów. 90.000 rolek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 33.76.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność polegająca na wykonaniu przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części nr I - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 150.000 zł, dla części nr II - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 110.000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy, ewentualne pełnomocnictwo, wypełniony arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 7a i 7b do SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców (spółki cywilne, konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdz. V pkt. 6 SIWZ. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdz. V w punktach 9.1, 9.2, 9.5, 9.6 i 9.7 SIWZ poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców/wspólników. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt. 9.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: I. zmiany terminu wykonania dostaw: a) z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej. II. zmiany osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego. III. Zmiana przepisów podatkowych a) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT: wynagrodzenie należne podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wykonania przedmiotu umowy (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy. IV. warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizację przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, Wrocław, pok. 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Sekretariat Kanclerza, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa papieru kserograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr I - dostawa papieru kserograficznego 1. Papier kserograficzny A4 biały 80g na m kw., białość 161 CIE, klasa B plus, ryza - 500ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 2. Papier kserograficzny. A4 biały 80g/ na m kw., białość 166 CIE, klasa A, ryza - 500 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 3. Papier kserograficzny A4 biały 90g na m kw., białość 166 CIE, klasa A, ryza - 250 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 4. Papier kserograficzny A3 biały 80g na m kw., białość 161 CIE, klasa B plus , ryza - 500 ark. Wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. 5. Papier kserograficzny A4 biały 160g na m kw., białość 165 CIE, klasa B plus , ryza - 250 ark. 6. Papier kserograficzny A4 biały 120g na m kw., białość 165 CIE, klasa B plus , ryza - 250 ark. 7. Papier kserograficzny kolor A4, 80g na m kw., mix 4 jasnych kolorów, ryza -100 ark. 8. Papier kserograficzny kolor A4, 80g n m kw., kolor, ryza -500 ark. 9. Papier kserograficzny kolor A4, 120g na m kw., kolor, ryza -500 ark. 10. Papier kserograficzny kolor A4, 160g na m kw., kolor, ryza -500 ark. 11. Papier kancelaryjny A3, ryza - 100 ark. kratka, 12. Papier kancelaryjny A3, ryza - 500 ark. kratka, 13. Rolki faxowe termiczne 210x30 m. 14. Rolki faxowe termiczne 210x15 m. 15. Folia laserowa A4, op. - 100 ark. 16. Folia do druk. atramentowej A4, op. - 50 arkuszy. 17. Folia ksero A4, op. - 100 ark..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr II - dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych 1. Ręczniki papierowe składane w zz, gofrowane o wymiarach: 25x23 cm. 200 listków ręczniki w pakiecie, w kartonie 20 pakietów. Karton zawiera minimum 4000 sztuk ręcznika. Gramatura papieru - 40g na m kw.. Ręcznik wysycany chemią utwardzalną typu kymene oraz środkiem odpowietrzającym. 1000 kart. 2. Ręczniki papierowe w rolkach zielone gofrowane, z wyjmowaną gilzą, do pojemników MINI. Średnica 13 cm, wysokość 20,5 cm, długość minimum 90 m . Ręcznik wysycany chemią utwardzalną. 2500 rolek. 3. Papier toaletowy do pojemników MINI, białość 55-60 proc., gofrowany, miękki, średnica tulei 6 cm. Średnica rolki 19 cm, długość wstęgi minimum 220 m. 3000 rolek. 4. Papier toaletowy szary, gofrowany, długość wstęgi minimum 50 m szerokość wstęgi 9,5 cm, średnica rolki 12 cm, rolka pasująca do wszystkich rodzajów uchwytów. 90.000 rolek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.