eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Gdańsk: Sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 152449 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139885 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30197630-1; 37823800-1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa papieru, zwanego dalej papierem, na potrzeby Zakładu Poligrafii Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Dostawy papieru odbywać się będą sukcesywnie na podstawie indywidualnych zamówień Zakładu Poligrafii Wydawnictwa UG składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć dostawy realizowane częściowo w różnych ilościach, nieprzekraczających wartości umowy. 4. Wykonawca zapewnia dostawę zamówionego papieru w możliwie najkrótszym terminie, jednakże nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dzień roboczy - dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do piątku). 5. Miejsce dostaw: Zakład Poligrafii Wydawnictwa UG, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz papieru - załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowo-przedmiotowy. 7. Ilości papieru wskazane w załączniku nr 2 (do SIWZ) są wielkościami przewidywanymi (szacunkowymi). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości papieru wskazanego w załączniku nr 2 (do SIWZ), co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywiste ilości papieru wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ). 9. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy papieru, w ramach terminu określonego w pkt 4, 2) zapewnić dostawę papieru w ilości zamówionej przez Zamawiającego, rozładunek, wniesienie papieru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) zapewnić gwarancję dla dostarczonego papieru, 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego papieru, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego papieru a przedstawionym w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie lub wpływającej na estetykę papieru. 11. W przypadkach określonych w pkt 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w pkt 4, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 37.82.38.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS Sp. z o.o., ul. Warszawska 363/365, 42-209 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162495,50

  • Oferta z najniższą ceną: 162495,50 / Oferta z najwyższą ceną: 166741,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.