To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15244 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Piekary Śląskie: Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36805-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374917-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bytomska
84,
41940
Piekary Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 939 379, faks
32 287 22 69, e-mail
um@um.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia obejmuje remonty kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017, będących w eksploatacji i administracji Gminy Piekary Śląskie Obejmuje remonty kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2017, w zakresie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej będącej w administracji i eksploatacji Gminy Piekary Śląskie. Zakres robót obejmuje w szczególności: rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o różnych grubościach w ilości łącznej ok. 900 m2, rozbiórki nawierzchni tłuczniowych o różnych grubościach w ilości łącznej ok. 1750 m2, rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 i 8 cm, płytek i trylinki o łącznej ilości ok. 150 m2, rozbiórki krawężników w ilości ok. 60 m, rozbiórki obrzeży w ilości ok. 60 m, roboty ziemne w ilości ok. 230 m3, wykonanie podbudów w ilości ok. 2400 m2, wykonanie nawierzchni bitumicznych w ilości ok. 40 t, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w ilości ok. 250 m2, ułożenie krawężników w ilości ok. 90 m, ułożenie obrzeży w ilości ok. 70 m, montaż włazów żeliwnych w ilości ok. 20 szt., montaż pokryw żelbetowych w ilości ok. 20 kpl, montaż wpustów w ilości ok. 20 szt., montaż krat w ilości ok. 40 szt., wykonanie kanałów PVC o średnicy 160 - 200 mm w ilości ok. 50 m, wykonanie kanałów PVC o średnicy 315 mm w ilości ok. 60 m, wykonanie kanałów o średnicy 400 - 600 mm w ilości ok. 30 m, montaż studni o średnicy 800 - 1200 mm w ilości ok. 12 szt., montaż studni ściekowych w ilości ok. 12 szt., montaż cieków w ilości ok. 10 m, zgodnie z przedmiarem robót, umową i STWiORB. Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami występującymi w trakcie eksploatacji sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 2) CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017, będących w eksploatacji i administracji Gminy Piekary Śląskie Obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2017, w zakresie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej będącej w administracji i eksploatacji Gminy Piekary Śląskie. Zakres prac obejmuje w szczególności: mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ilości ok. 200 kpl, ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików ilości ok. 80 kpl, mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych z osadów w zakresie średnic od 200 do 1000 mm w ilości ok. 1140 mb, mechaniczne czyszczenie studni o średnicy 1000 mm ok. 10 szt., pompowanie przy użyciu wozu asenizacyjnego w ilości ok. 10 h, inspekcje kamerą TV z zapisem na nośniku w ilości ok. 180 m, zgodnie z preliminarzem prac i umową. Czyszczenia wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres prac i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania czyszczeń awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych czyszczeń w preliminarzu stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami występującymi w trakcie ich eksploatacji - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych. 3)Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ przedmiarem robót.Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i harmonogramem robót. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w 2 /dwóch/ egzemplarzach dokumentację odbiorową. 4)Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych, ziemnych, montażowych i odtworzeniowych związanych z remontami i modernizacją sieci oraz urządzeń kanalizacji deszczowej (dla części 1) 2.fizyczne wykonywanie prac polegających na czyszczeniu sieci oraz urządzeń kanalizacji deszczowej ( dla części 2) 3.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6.1,2 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 1 pkt 9 projektów umów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45332300-6
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
45111300-1,
45000000-7,
45111200-0,
45233222-1,
45112500-0,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT201915.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 171720.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remonty kanalizacji deszczowej oraz czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Przedmiot zamówienia zawiera mieszane stawki VAT.W związku z tym Wykonawcy złożyli oferty z różnymi stawkami VAT, co spowodowało niemożność porównania ofert, a tym samym niemożność wyboru oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: ---- IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy ------- IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.