eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanówUsługa udzielenia i obsługi kredytu lub poSyczki przeznaczonej na sfinansowanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Janowie oraz zakupu samochodu asenizacyjnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Janów: Usługa udzielenia i obsługi kredytu lub poSyczki przeznaczonej na sfinansowanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Janowie oraz zakupu samochodu asenizacyjnego.
Numer ogłoszenia: 15250 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 529996 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Janów Sp. z o.o., ul. Leśna 3/1, 42-253 Janów, woj. śląskie, tel. 66 999 66 36, faks 34 363 40 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia i obsługi kredytu lub poSyczki przeznaczonej na sfinansowanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Janowie oraz zakupu samochodu asenizacyjnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu lub pożyczki w łącznej kwocie 2.800.000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy zł 00/100 gr.) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji. Zamawiający przeznaczy kwotę 2.350.000,00 zł. na przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Janowie, pozostałą zaś kwotę 450.000,00 zł na zakup samochodu asenizacyjnego. 2. Kredyt lub pożyczka uruchomiona będzie przelewem na konto Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia podpisaniu umowy. 3. Spłata kredytu lub pożyczki nastąpi do dn. 30 września 2014 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu lub pożyczki wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu lub pożyczki. Odsetki będą spłacane miesięcznie na koniec miesięcy: I, II, III, IV, V, VI, VII, VII i IX 2014 r. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu lub pożyczki. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu lub pożyczki bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu lub pożyczki stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową Zamawiającego oraz umowa wsparcia ze strony Gminy Janów niepolegająca na poręczeniu, do kwoty kredytu lub pożyczki powiększonej o całkowity koszt jej udzielenia. 7. Spłata odsetek będzie następować miesięcznie na koniec miesięcy: I, II, III, IV, V, VI, VII, VII i IX 2014 r. Odsetki liczone będą od malejącego kapitału, według oprocentowania stałego w całym okresie finansowania. Termin pierwszej spłaty odsetek wyznacza się na 31 styczeń 2014 r., zaś ostatniej na 30 września 2014 r. 8. Termin spłaty odsetek przypadający na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 9. Ewentualna prowizja od kredytu lub pożyczki będzie płatna w terminie do 31 marca 2014 r. Zamawiający określa maksymalną wysokość prowizji na 1,00 % kwoty udzielonego kredytu/pożyczki. 10. Okres finansowania: od daty uruchomienia kredytu lub pożyczki do 30 września 2014 r. 11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, ul. T. Kościuszki 111, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80008,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80008,66

  • Oferta z najniższą ceną: 80008,66 / Oferta z najwyższą ceną: 177408,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.