Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-19
Łódź: Dostawa serwera i oprogramowania aplikacyjnego w ramach decyzji MNiSW nr 6551/IA-LAN/2015 z dnia 27.04.2015r. przyznającej Instytutowi Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi dotację celową na inwestycję pn. Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu CZMP i wdrożenie interdyscyplinarnej platformy wad rozwojowych oraz chorób rzadkich - ZP/135/2015
Numer ogłoszenia: 152569 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera i oprogramowania aplikacyjnego w ramach decyzji MNiSW nr 6551/IA-LAN/2015 z dnia 27.04.2015r. przyznającej Instytutowi Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi dotację celową na inwestycję pn. Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu CZMP i wdrożenie interdyscyplinarnej platformy wad rozwojowych oraz chorób rzadkich - ZP/135/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Serwer - 1 szt.
2. Doposażenie macierzy dyskowej - 1 szt.
3. Oprogramowanie aplikacyjne - 1 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 dostawy wraz z wdrożeniem oprogramowania systemu informatycznego wyprodukowanego przez Wykonawcę wraz z integracją szpitalnego systemu informatycznego (HIS) z zewnętrznym systemem informatycznym innego producenta niż integrowany szpitalny system informatyczny (HIS) w podmiocie leczniczym udzielającym świadczeń zdrowotnych w zakresie hospitalizacji posiadającym minimum 100 łóżek. Zamawiający za szpitalny system informatyczny (HIS) rozumie system obejmujący co najmniej obsługę ruchu chorych w zakresie oddziałów szpitalnych, zleceń medycznych, poradni (przychodni POZ lub poradni specjalistycznych), apteczek oddziałowych, systemu rozliczeń z NFZ. Za system zewnętrzny Zamawiający rozumie dowolny system informatyczny zdolny do wymiany danych (integracji) ze szpitalnym systemem informatycznym (HIS)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy, w języku polskim, potwierdzające pochodzenie sprzętu z autoryzowanego kanału sprzedaży
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres zapewnienia wsparcia technicznego po uruchomieniu Platformy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. zmiana terminu realizacji umowy;
3. zmiany terminu lub zasad płatności w przypadku zmiany terminu realizacji umowy
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. w przypadku dokonania zmiany zapisów decyzji, o której mowa w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście przy ul. Rybnej 28
- opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z przebudową pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. OSzP KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
- Roboty budowlane polegające na kompleksowej modernizacji energetycznej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, przy ul. Wróblewskiego 10a
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i metalowych do wybranych pomieszczeń Bloku Operacyjnego w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi
- Dostawa urządzenia do wylewania strefowego (zone-casting) na potrzeby realizacji zadań w projekcie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziału Terenowego w Kutnie
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Akademia Młodych w Tarnawatce"
- Dostawa i wdrożenie systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wsparcia
- Subskrypcja rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa
- Dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO TYPU LIS/PIS DLA ZAKŁADU PATOMORFOLOGII W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 1 IM. PROF. STANISŁAWA SZYSZKO SUM W KATOWICACH
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na dwie części: Część I - Dostawa komputerów Część II - Dostawa projektora z akcesoriami
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.