eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiOrganizacja i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych - Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych - Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci
Numer ogłoszenia: 152570 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, fax 054 2824696.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych - Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci. 2. Szkoleniem objętych zostanie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 3. Minimalny zakładany wymiar szkolenia to 160h lekcyjnych ( 1 h lekcyjna =45 min.) 4. Zamówienie winno zostać zrealizowane do 30.09.2008r. 5. Każda z osób w grupie winna zrealizować program o tej samej tematyce i takiej samej liczbie godzin szkolenia. 6.Szkolenie winno zostać przeprowadzone w miesiącach lipiec - wrzesień i trwać nie dłużej niż 6 tygodni. 7. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestniczek kursu do wykonywania zawodu kosmetyczki i pracy w salonie kosmetycznym. Program kursu powinien zawierać co najmniej takie elementy jak; podstawy anatomii i fizjologii, zagadnienia z zakresu dermatologii, diagnostyka kosmetyczna, kosmetyki i ich zastosowanie, kosmetyka lecznicza, estetyka, warsztat pracy i narzędzia kosmetyczki, stylizacja kolorystyczna, rodzaje makijażu i zasady ich wykonywania, pielęgnacja skóry twarzy, dłoni i stóp, manicure i pedicure: tradycyjny, biologiczny, francuski, zdobienie paznokci, omówienie metod przedłużania paznokci, 8.Osoby bezrobotne skierowane zostaną na kurs w jednej grupie skompletowanej przez Zamawiającego wg własnych kryteriów. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie konieczność zapewnienia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 10. Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminu oraz ubezpieczenie uprawnionych uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 11. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. 12. Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 800 do 1700 . 13. Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia pomoce dydaktyczne w postaci podręczników, skryptów, notatników, długopisów oraz odzież ochronną ( fartuch). 14. Zajęcia winny odbywać się w grupach a liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych posiadanych przez wykonawcę i powinna umożliwić uczestnikom kursu korzystanie w dostateczny sposób z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych, spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniający niżej podane warunki. 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje potencjałem kadrowym odpowiednim pod względem kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi udokumentować doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce, tj. przedstawić wykaz wykonanych w okresie od 01.01.2006r.- 30.06.2008r. usług szkoleniowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 6. 4. Wykonawca winien przeprowadzić szkolenie na terenie wchodzącym w zakres właściwości miejscowej Powiatowego Urzędu Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w pkt XI niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie X SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub opatrzonego informacją organu wydającego o aktualności wpisu (informacja typu aktualny na dzień. Przy czym, informacja organu wydającego nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia wraz z dokumentami poświadczającymi posiadanie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia ( załącznik 2 ). Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej ( załącznik nr 2 ) powinna zawierać: wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia, osobne charakterystyki każdego prowadzącego zawierające m.in.: poziom i rodzaj wykształcenia, ukończone kursy, specjalizacje, posiadane certyfikaty i uprawnienia, informacje na temat przeprowadzonych dotychczas kursów, szkoleń i zajęć związanych z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia, informację na temat okresów zatrudnienia na stanowiskach zgodnych z profilem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia, 5. Kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych, 6.Oświadczenie, wynikające z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówieniach publicznych stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 7. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (np. spółki cywilne) lub wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno: - jednoznacznie określać numer sprawy określonej w niniejszej specyfikacji, - precyzować zakres pełnomocnictwa, - zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy, 8. Parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu Zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji), 9. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10. Program szkolenia, uwzględniający szczegółowy podział na część praktyczną i teoretyczną, 11. Wzór zaświadczenia wydanego po ukończonym szkoleniu, 12. Wykaz dotyczący praktyki w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce, tj. nazwy szkoleń, terminy realizacji, czas trwania, ilość przeszkolonych osób w terminie od 01.01.2006-30.06.2008r. ( załącznik nr 6), 13. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 1, 14. Adres miejsca przeprowadzenia szkolenia wraz z opisem warunków lokalowych. Opis warunków lokalowych powinien zawierać wskazanie miejsca (lokalu), z uwzględnieniem powierzchni, warunków sanitarnych, niezbędnego wyposażenia. 15. Zestawienie kosztów. Preliminarz kosztów szkolenia powinien być szczegółowy, z uwzględnieniem co najmniej: wynagrodzenia wykładowców, kosztów lokalu, materiałów szkoleniowych dla uczestników, ubezpieczenia kursantów podczas kursu, wykorzystania sprzętu, kosztów administracji, itp. 16. Opis sprzętu i pomocy dydaktycznych, w tym materiałów szkoleniowych, którymi będą posługiwać się kursanci. Opis ten powinien zawierać ilość i rodzaj zastosowanego sprzętu, urządzeń i materiałów. Materiały szkoleniowe dla uczestników powinny zostać szczegółowo scharakteryzowane, bądź dołączone do oferty. W przypadku gdy wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym praktyk, sprzętu lub urządzeń nie będących jego własnością, dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. zakres i jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystywanie standardów - 10
    • 3. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce - 5
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. ) rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-aleksandrowkujawski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1, pok.21 87-700 Aleksandrów Kujawski tel./fax 0-54/ 282 46 96 e-mail: toal@praca.gov.pl www.pup-aleksandrowkujawski.pl.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1, pokój 23.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu W drodze po sukces Programu operacyjnego Kapitał Ludzki

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.