Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Zawiercie: Budowa sieci tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej w gminie Zawiercie w ramach projektu Sieć tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko - Częstochowskiej w gminie Zawiercie.
Numer ogłoszenia: 152573 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej w gminie Zawiercie w ramach projektu Sieć tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko - Częstochowskiej w gminie Zawiercie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci tras rowerowych na terenie Gminy Zawiercie w ramach Projektu: Sieć tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej w gminie Zawiercie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę ścieżki rowerowej jednokierunkowej z dopuszczeniem ruchu pieszego o długości 3,2 km. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z mieszanek mineralno-bitumicznych o minimalnej szerokość 2,0 m, z obrzeżami betonowymi wibroprasowanymi 8x30cm TRASA nr 1 odcinek Hm 0 + 0,00 - 1 + 8,44 TRASA nr 2 odcinek Hm 2 + 6,54 - 2 + 7,16 odcinek Hm 2 + 7,16 - 4 + 0,27 - budowę ścieżki rowerowej jednokierunkowej z dopuszczeniem ruchu pieszego o długości 2,9 km; Nawierzchnia ścieżki rowerowej z kruszywa łamanego o minimalnej szerokość 2,0 m, z obrzeżami betonowymi wibroprasowanymi 8x30cm. TRASA nr 1 odcinek Hm 2 + 4,75 - 4 +1,85 TRASA nr 6 odcinek Hm 0 + 9,82 - 2 + 1,55 - malowanie tras o długości 0,766 km; TRASA nr 1 odcinek Hm 4 +1,90 - 4 + 9,56 Malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych na nawierzchniach jezdni farbą chlorokauczukową. - oznakowanie tras o długości 37,22 km; TRASA nr 1 odcinek Hm 1 + 8,44 - 2 + 4,75 odcinek Hm 4 +9,56 - 14 +2,90 TRASA nr 2 odcinek Hm 0 + 0,00 - 2 + 6,54 odcinek Hm 4 + 0,27 - 12 +4,71 TRASA nr 3 odcinek Hm 0 + 0,00 - 3 + 6,00 TRASA nr 4 odcinek Hm 0 + 0,00 - 3 + 2,90 TRASA nr 5 odcinek Hm 0 + 0,00 - 6 + 5,50 TRASA nr 6 odcinek Hm 0 + 0,00 - 0 + 9,82 odcinek Hm 2 + 1,55 - 2 + 9,00 TRASA nr 7 odcinek Hm 0 + 0,00 - 0 + 9,90 Oznakowanie obejmuje zamocowanie znaków informacyjnych i drogowskazów w sposób trwały i uniemożliwiający przekręcenie na istniejących w terenie słupach metalowych, betonowych i drewnianych oraz posadowienie w gruncie słupów z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 50 mm pomalowanych na kolor szary wraz z zamocowaniem na nim znaków. - budowę 3 zadaszonych punktów postojowych o drewnianej konstrukcji; ściany kryte płytami poliwęglanowymi wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (przebieg poszczególnych tras ścieżek rowerowych, charakterystyka oznakowania) zawiera dokumentacja projektowa (wraz z erratą), przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy wykonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy przyjąć standardową mieszankę mineralno-bitumiczną - zgodnie ze zmienioną dokumentacją projektową (wraz z erratą). Przedmiot zamówienia wykonany ma zostać z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Zastosowane materiały oraz urządzenia zgodne mają być ze szczegółowymi wymaganiami opisanymi w SIWZ, w dokumentacji projektowej (wraz z erratą), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych co potwierdzone zostanie przez przedstawienie certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobaty technicznej, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób. Przedmiot zamówienia wykonany ma zostać zgodnie z dokumentacją projektową (wraz z erratą), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji jakości oraz 60 - miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Budowa sieci tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej w gminie Zawiercie w ramach projektu Sieć tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko - Częstochowskiej w gminie Zawiercie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy - Wykonawcy: a) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie ścieżek rowerowych lub dróg - o nawierzchni asfaltowej z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Wykazu robót budowlanych (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy - Wykonawcy dysponują lub będą dysponowali osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą(ymi) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394). Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji), odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności zawodowych, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej (bez ograniczeń), konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394) będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy - Wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentu i oświadczenia: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do specyfikacji; 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4. Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 5. Miejscowej zmiany technologii prowadzenia robót w przypadku robót zabezpieczających, towarzyszących lub odtworzeniowych w sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych trudnych warunków gruntowo-wodnych, kolizji z niezinwentaryzowanym lub źle zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, awarii istniejącego uzbrojenia, groźbą katastrofy budowlanej, zagrożenia zdrowia lub życia oraz mienia. 6. Miejscowej zmiany trasy sieci spowodowane nieprzewidzianą kolizją z niezinwentaryzowanym lub źle zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, trudnymi warunkami gruntowo-wodnymi, (jeżeli w skutek zmiany konieczne będzie opracowanie dokumentacji zamiennej i zmiany pozwolenia na budowę - również), groźbą katastrofy budowlanej, zagrożenia zdrowia lub życia oraz mienia. 7. Wstrzymania wykonania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób lub organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót, b) wystąpienie uzasadnionej konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych. W przypadku, gdy jakiekolwiek postanowienie umowy okaże się lub stanie nieważne albo niewykonalne, Strony zobowiązane będą do niezwłocznej zmiany lub uzupełnienia Umowy w sposób oddający w sposób możliwie najwierniej zamiar Stron wyrażony w postanowieniu, które uznane zostało za nieważne albo niewykonalne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31 maja 2011 r. Projekt Sieć tras rowerowych dla centralnej części Jury Krakowsko - Częstochowskiej w gminie Zawiercie jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki rowerowej Gniezno - Witkowo
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 w m. Łacha gm. Serock
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Budowa ścieżek pieszo-rowerowych w Gminie Stawiguda
- Budowa drogi dla rowerów z Gminy i Miasta Witkowo do Miasta Gniezna - etap I (odcinek Wiekowo-Strzyżewo Witkowskie) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.