eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDostawa wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Lubin: Dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 15260 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz, tj. Formularzu cenowym ( specyfikacji - ilościowo - asortymentowej )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie ( po terminie składania ofert ) możliwość żądania: a) próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz cenowy (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) - Załącznik Nr 3 b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych wyrobów, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany numeru katalogowego produktu, nie powodującej zmiany parametrów przedmiotu umowy. d)zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny netto określone w umowie pozostają bez zmian, a ceny brutto ulegną odpowiedniej zmianie od dnia wskazanego w ustawie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień publicznych, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe - 14 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji ( worki do pobierania próbek, worek laparoskopowy, nożyczki, kleszczyki, staplery, ładunki) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 pozycji ( kleszcze, nożyczki, igły, rurki, elektrody laparoskopowe ) oraz inne wyroby medyczne zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( siatki separujące ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( kolumna do absorpcji endotoksyn ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( kaseta podgrzewająca płyny WF - 100, kompatybilna z urządzeniem do ogrzewania płynów WARMFLO model FW - 588 ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( maska klasy P2 ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( jednorazowa osłona na basen ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( opaska do mocowania rurek trachostomijnych ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( ostrza, dreny ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( obwód anestetyczny jednorazowego użytku ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( torby na wydzieliny) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( szybki test diagnostyczny do wykrywania płynu owodniowego ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( zestawy, , złączniki i zgłębniki do żywienia dojelitowego) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( elektrody krtaniowe do monitorowania nerwu krtaniowego) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( igły stymulujące) oraz inne wyroby medyczne zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( klipsy naczyniowe ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( jednorazowy port dostępu laparoskopowego i jednorazowa pokrywa uszczelniająca do portów dostępu laparoskopowego ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( czujniki do pomiaru serca i do pomiaru ciśnienia, cewniki, śluzy, ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.