Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Warszawa: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Numer ogłoszenia: 152618 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz , ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601365, faks 022 5601367.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowania co najmniej dwóch usług , polegających na zorganizowaniu dla minimum 30 uczestników (dzieci lub młodzieży) letniego lub zimowego turnusu profilaktycznego z programem rekreacyjno-sportowym dla dzieci i młodzieży lub kolonii profilaktycznej z programem rekreacyjno-sportowym. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami czy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - łącznie, na podstawie dokumentów określonych w pkt III.4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie co najmniej: 1. Dla części I (turnusu nr 1 ) co najmniej: a) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku - osoba ta musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli kierownika kolonii lub turnusu profilaktycznego, b) siedmioma osobami pełniącymi funkcje wychowawców - wychowawcy muszą spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako wychowawcy na turnusach lub koloniach z programem profilaktycznym, c) jedną osobą pełniącą rolę instruktora tańca nowoczesnego lub zajęć taneczno-wokalnych lub aerobiku lub sportu, posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć - tytuł instruktora poświadczony odpowiednim dokumentem (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu kursu) lub ukończone studia wyższe w tym kierunku, d) dwoma psychologami - osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa musi posiadać wykształcenie kierunkowe (ukończone studia wyższe), minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie jako realizator warsztatów lub programów z zakresu profilaktyki uzależnień lub przeciwdziałania przemocy w placówkach oświatowych lub terapeutycznych oraz legitymować się ukończonymi kursami, szkoleniami z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy, e) jednym ratownikiem - osoba pełniąca funkcję ratownika, musi posiadać kwalifikacje wynikające z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r., Nr 747) z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011, nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz przynajmniej 3 letni staż pracy jako ratownik na turnusach lub koloniach, f) jedną osobą świadczącą całodobową opiekę medyczną (lekarz) - lekarz musi legitymować się uprawnieniami zgodnymi z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (jt. Dz. U. z 2011 r., Nr 277, poz. 1634 z późn. zm), który będzie dyspozycyjny 24 h na dobę z dojazdem na miejsce turnusu nie dłuższym niż 15 minut od chwili wezwania, g) jedną osobą świadczącą całodobową pomoc medyczną (pielęgniarka) - pielęgniarka musi legitymować się uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm) oraz być obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę. 2. Dla części II (turnusu nr 2 ) co najmniej: a) jedną osobą pełniącą funkcje kierownika wypoczynku - osoba ta musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli kierownika kolonii lub turnusu profilaktycznego, b) trzema osobami pełniącymi funkcje wychowawców - wychowawcy muszą spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako wychowawcy na turnusach lub koloniach z programem profilaktycznym, c) jedną osobą pełniącą rolę instruktora (warsztatów teatralnych, filmowych lub fotograficznych przy użyciu telefonów komórkowych uczestników turnusu lub innego sprzętu zapewnionego przez Wykonawcę, tanecznych - taniec nowoczesny lub disco), posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć - tytuł instruktora poświadczony odpowiednim dokumentem (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu kursu) lub ukończone studia wyższe w tym kierunku, d) dwoma psychologami - osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa musi posiadać wykształcenie kierunkowe (ukończone studia wyższe), minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie jako realizator warsztatów lub programów z zakresu profilaktyki uzależnień lub przeciwdziałania przemocy w placówkach oświatowych lub terapeutycznych oraz legitymować się ukończonymi kursami, szkoleniami z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy. e) jednym ratownikiem - osoba pełniąca funkcję ratownika, musi posiadać kwalifikacje wynikające z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r., Nr 747) z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011, nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz przynajmniej 3 letni staż pracy jako ratownik na turnusach lub koloniach, f) jedną osobą świadczącą całodobową opiekę medyczną (lekarz) - lekarz musi legitymować się uprawnieniami zgodnymi z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (jt. Dz. U. z 2011 r., Nr 277, poz. 1634 z późn. zm), który będzie dyspozycyjny 24 h na dobę z dojazdem na miejsce turnusu nie dłuższym niż 15 minut od chwili wezwania, g) jedną osobą świadczącą całodobową pomoc medyczną (pielęgniarka) - pielęgniarka musi legitymować się uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm) oraz być obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia (dwa turnusy) Zamawiający uzna za spełnienie warunku - dysponowanie przez Wykonawcę osobami w liczbie oraz z kwalifikacjami określonymi w pkt. 1 lit. a - g, z zastrzeżeniem, że osoby wskazane do realizacji zamówienia będą pełnić wyznaczone funkcje niezależnie na każdym turnusie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - łącznie, na podstawie dokumentów określonych w pkt. III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Opis oferowanych turnusów (osobno dla każdego turnusu - poszczególnych części zamówienia) - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 2. Opis (osobno dla każdego turnusu - poszczególnych części zamówienia) proponowanych programów wraz z harmonogramem turnusów sportowo-rekreacyjnych z programem profilaktycznym, zawierający: cele, metody, sposób realizacji, sposób ewaluacji, wykaz potrzebnych pomocy i materiałów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Fromularz oceny obiektu (dla każdej z części zamówienia) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, zawierający oświadczenie, w którym Wykonawca zapewnia, że obiekt jest przystosowany do realizacji turnusów dla dzieci i młodzieży oraz, że jego stan nie budzi zastrzeżeń pod względem technicznym (wentylacja, instalacja elektryczna, wyposażenie, elewacja i stan nawierzchni itp.) i sanitarnym (posiada aktualne przeglądy techniczne, SANEPID-u, Straży Pożarnej), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. ( Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1134 z późn. zm). 2. Zdjęcia, katalogi, nagrania DVD, prezentujące oferowane obiekty zakwaterowania dla poszczególnych turnusów, z zewnątrz i wewnątrz oraz ich najbliższe otoczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - standard obiektu - 35
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Żoliborz, Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, Wydział Obsługi Mieszkańców stanowisko nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 08:45, miejsce: Urząd Dzielnicy Żoliborz, Warszawa, ul. Słowackiego 6/8, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia (turnus nr 1) - dla dzieci ze szkół podstawowych (70 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych. Część I zamówienia (turnus nr 1) - dla dzieci ze szkół podstawowych (70 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. standard obiektu - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia (turnus nr 2) - dla dzieci ze szkół gimnazjalnych (30 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych. Część II zamówienia (turnus nr 2) - dla dzieci ze szkół gimnazjalnych (30 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. standard obiektu - 35
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach oraz uprawnionych członków rodzin
- Część 1-Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspierająco szkoleniowego, Część 2 i 3 -Zorganizowanie 2 jednodniowych wyjazdowych grup wsparcia do Kurozwęk i Ostrowca Świętokrzyskiego
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.