eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólUdzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Nowa Sól: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia
Numer ogłoszenia: 152636 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70424 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "EKO-PRZYSZŁOŚĆ", ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4751870, faks 68 4751871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁÓŚĆ oraz udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości do 1.377.829,42 zł (słownie jeden milion trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 42/100) przeznaczonego na zakup i modernizację nieruchomości przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia. 2. Struktura finansowania przedstawia się następująco: a) Poniesione nakłady ze środków własnych (ekspertyza, dokumentacja projektowa) 33 480,00 zł, b) Kredyt inwestycyjny 1 377 829,42 zł, c) Razem 1 411 309,42 zł. 3. Wymagania dotyczące kredytu inwestycyjnego długoterminowego: a)kredyt udzielony w złotych polskich, b) wysokość kredytu do 1 377 829,42 zł (słownie złotych: jeden milion trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 42/100), c) środki kredytu postawione do dyspozycji zamawiającego od dnia zawarcia umowy do 30.12.2013r. bez odrębnego wniosku kredytowego zamawiającego, z możliwością wydłużenia terminu postawienia środków kredytu do dyspozycji zamawiającego w formie aneksu do umowy, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, d) kredyt uruchomiany w transzach na wniosek zamawiającego złożony w banku na minimum 2 dni robocze przed uruchomieniem transzy, planowane wysokości transz i terminy ich uruchomienia (wypłaty): uruchomienie (wypłata) kredytu w wysokości 1.000.000 zł (jeden milion złotych) z okresem spłaty do dnia 31.12.2022 r., w transzach, -416.120 zł (czterysta szesnaście tysięcy sto dwadzieścia złotych) w dniu 01.04.2013 r., -583.880 zł (pięćset osiemdziesiąt trzy tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych) w dniu 01.07.2013r.;uruchomienie (wypłata) kredytu w wysokości 377.829 zł (trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych) z okresem spłaty do 28.02.2018 r., w transzach: -89.316 zł (osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta szesnaście złotych) w dniu 01.07.2013 r., -288.513 zł ( dwieście osiemdziesiąt osiem tysięcy pięćset trzynaście złotych) w dniu 01.11.2013 r. e) okres karencji w spłacie kredytu do dnia 31.12.2013 r., f) spłata kredytu od 01.01.2014 r. do 31.12.2022 r. według harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, g) odsetki naliczane miesięcznie od faktycznego wykorzystania środków, h) do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, i) spłata odsetek w okresach kalendarzowych miesięcznych - w ostatnim dniu roboczym kończącym miesiąc kalendarzowy i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu; w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, j) spłata pierwszych odsetek od miesiąca lipca 2013 roku, k) oprocentowanie kredytu wyrażone jako suma stawki WIBOR 1M i marży banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy - zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego. l) marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania, m) możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, n) kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi opłatami poza prowizją i oprocentowaniem kredytu zaoferowanym w ofercie przez wykonawcę, o) prowizja naliczana proporcjonalnie od kwoty wypłaconej transzy uruchomionego kredytu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁÓŚĆ polegającą na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego dochodów, rachunku bieżącego wydatków oraz rachunku ZFŚS, b) realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR, a w przypadku gdy bank - odbiorca - nie jest w systemie rozliczeń ELIXIR dopuszczalna jest realizacja w systemie SYBIR, c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), d) wykonywaniu obsługi przy wykorzystaniu systemu elektronicznego przesyłania danych, e) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, f) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych. Zamawiający gwarantuje przeprowadzania obrotów przez rachunki banku udzielającego kredyt w wysokości nie mniejszej niż 30% obrotów zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordea Bank Polska S.A., ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800476,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 466585,13

  • Oferta z najniższą ceną: 466585,13 / Oferta z najwyższą ceną: 466585,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.