eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elblągdostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Elbląg: dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 152653 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych w podziale na 4 pakiety w ilościach i o parametrach wyszczególnionych w załącznikach od nr-u 1.1 do nr-u 1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33-141000-0; 22-993000-7, 33-140000-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7, 33.14.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. nr 223 poz. 1655) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/ przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . UWAGA 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X ). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, pok. 209, bud. administracyjny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, Sekretariat, bud. administracyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 18/09/2009, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Basen sanitarny plastikowy dla dorosłych szt. 15 2. Golarka jednorazowego użytku szt. 2 300 3. Gruszka do aparatu do mierzenia ciśnienia szt. 10 4. Kaczka sanitarna plastikowa męska wielorazowego użytku szt. 10 5. Mankiet do aparatu do mierzenia ciśnienia dla dorosłych szt. 5 6. Naczynie do moczu tulipan plastikowe 2 l szt. 20 7. Opaska uciskowa automatyczna (z mechanizmem umożliwiającym płynną zmianę siły nacisku, łatwe zapinanie i odpinanie) szt. 30 8. Palnik do lamp bakteriobójczych 30W szt. 10 9. Pojemnik na zużyte igły 0,7 l szt. 1000 10. Pojemnik na zużyte igły 1 l szt. 2000 11. Pojemnik na zużyte igły 2l szt. 2000 12. Wąż do ssaka 9x5x1500 mm szt. 10 13. Żel do USG na bazie wodnej nie zawierający soli /0,5l - 1l/ litr 200 14. Żyletki (opakowanie= 5 szt.) op. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń medycznych- 12 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do ssaka medycznego- 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelki apteczne 1000 ml szt. 300 2. Butelki apteczne 500 ml szt. 500 3. Butelki apteczne 250 ml szt. 500 4. Butelki apteczne 100 ml szt. 200 5. Butelki apteczne 10 ml szt. 300 6. Nakrętki na butelki apteczne 1000 ml szt. 1300 7. Nakrętki na butelki apteczne 500 ml szt. 1300 8. Nakrętki na butelki apteczne 250 ml szt. 1300 9. Nakrętki na butelki apteczne 100 ml szt. 200 10. Pudełka apteczne 100 g szt. 200 11. Pudełka apteczne 50 g szt. 200 12. Zakraplacze na butelki 10 ml plastikowe szt. 400 13. Torebki białe recepturowe 100 g szt. 100 14. Torebki białe recepturowe 250 g szt. 100 15. Torebki białe recepturowe 500 g szt. 200 16. Gumki recepturowe duże kg. 2 17. Krążki papierowe (pergaminowe), średnica 110 mm szt. 1000 18. Krążki papierowe (pergaminowe), średnica 60 mm szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.