To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-27
Cewice: Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach.
Numer ogłoszenia: 152654 - 2016; data zamieszczenia: 27.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163149 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Cewicach, ul. W. Witosa 65, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613248, faks 059 8613248.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wyrobów wędliniarskich na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół w Cewicach. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wydzielono następujące części: Część 1 zamówienia - Dostawa ziemniaków Część 2 zamówienia - Dostawa jajek Część 3 zamówienia - Dostawa warzyw i owoców świeżych Część 4 zamówienia - Dostawa mięsa i jego przetworów Część 5 zamówienia - Dostawa ryb i ich przetworów Część 6 zamówienia - Dostawa nabiału Część 7 zamówienia - Dostawa pieczywa Część 8 zamówienia - Dostawa artykułów spożywczych 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Zamówione produkty dostarczać należy zgodnie z zapotrzebowaniami składanymi przez szkołę do Zespołu Szkół w Cewicach ul. W. Witosa 65 84-312 Cewice oraz do Szkoły Podstawowej im. Ks. Edmunda Roszczynialskiego w Cewicach ul. Węgrzynowicza 1 zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 4.Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, świeże, o aktualnych terminach przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, zgodnie z obowiązującym prawem. 5.Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Wymagany przez Zamawiającego termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów żywnościowych musi być zgodny z datą ważności określoną przez producenta. 6.W przypadku dostawy towaru złej jakości lub towaru przeterminowanego, Zamawiający wymaga od Dostawcy wymiany tego towaru, najpóźniej następnego dnia po dniu dostawy. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedzib Zespołu Szkół w Cewicach własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. 9.Ceny jednostkowe za dany produkt obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 10.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania wraz z dostawami faktur zakupu towarów lub dowodów dostaw oraz aktualnych Handlowych Dokumentów Identyfikacyjnych (zgodnie z HACCP) 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości danego produktu, przy założeniu, iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12.Zamawiający wymaga, aby termin płatności za fakturę tytułem zapłaty za dostarczone produkty wynosił nie mniej niż 7 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA ZIEMNIAKÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEATA ROPELA PHU MAROKO, UL. KARTUSKA 23A, 83-340 SIERAKOWICE, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA JAJEK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEATA ROPELA PHU MAROKO, UL. KARTUSKA 23A, 83-340 SIERAKOWICE, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWA NABIAŁU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEATA ROPELA PHU MAROKO, UL. KARTUSKA 23A, 83-340 SIERAKOWICE, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26166,00
Oferta z najniższą ceną: 26166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26166,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: DOSTAWA PIECZYWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ MARSZK Piekarnia Maszewo Lęborskie Janusz Marszk
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ MARSZK Piekarnia Maszewo Lęborskie Janusz Marszk
- PIEKARNIA MASZEWO LĘBORSKIE JANUSZ MARSZK, UL. MUROWANA 23, 84-315 MASZEWO LĘBORSKIE, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8975,00
Oferta z najniższą ceną: 8975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11154,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEATA ROPELA PHU MAROKO, UL. KARTUSKA 23A, 83-340 SIERAKOWICE, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48236,70
Oferta z najniższą ceną: 48236,70 / Oferta z najwyższą ceną: 48236,70
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.