eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GórySerwery, elementy systemowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Tarnowskie Góry: Serwery, elementy systemowe
Numer ogłoszenia: 152656 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120726 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwery, elementy systemowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i elementów systemowych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2.Zakres i opis zamówienia szczegółowo określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: elementy systemowe (ups - 2 szt, switch - 2 szt, klimatyzator - 1 komplet, przedłużacz-bęben - 1 szt, szafa - 1 szt, organizer - 4 szt, listwa zasilająca - 4 szt, półki - 6 szt (w tym: 2 szt półki wysuwane i 4 szt półki mocowanej), dysk zewnętrzny w obudowe - 2 szt, wtyk - 100 szt, KVM - 1 szt, przewód FTP 305m - 1 szt, przewód UTP 305m - 1 szt), serwery - 2 sztuki, macierz dyskowa - 1 sztuka. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 i Sienkiewicza 16. 4. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek serwerów, elementów systemowych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i elementy systemowe na okres 60 miesięcy, za wyjątkiem UPS-ów, których gwarancja obejmuje 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.71.11.00 - Elektroniczne elementy składowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.21.97.00 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego 48.22.20.00 - Pakiety oprogramowania do serwera sieci WWW 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze 31.21.33.00 - Szafy kablowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet 5 Środowisko, działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem. Nazwa projektu: Właściwe zarządzanie środowiskiem gwarantem bezpieczeństwa i zdrowia mieszkańców Powiatu Tarnogórskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195078,00

  • Oferta z najniższą ceną: 195078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.