Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Warszawa: Dostawa dodatkowych wyrobów ortopedycznych - 9 zadań
Numer ogłoszenia: 152691 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher , ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutreumatologii.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dodatkowych wyrobów ortopedycznych - 9 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw elementów do chirurgii artroskopowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ; Stabilizator międzykolczysty lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Implant międzytrzonowy kręgosłupa szyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Płyta dynamiczna do stabilizacji przedniej szyjnego odcinka kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Zestaw do mikrodiscektomii lędźwiowej i szyjnej wg Destandau. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Zestaw do pulsacyjnego płukania ran. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Sondy i elektrody do wykonywania zabiegów RF neurolezji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ; Dostawa drenów do pompy artroskopowej firmy ARTHREX DUAL WAVE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, 3) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 z zastrzeżeniem § 5 ust. 3 umowy, 4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy towar zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) - równoważny towar o niższej cenie, 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że został dopuszczony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz Zamawiającego zaakceptuje cenę jednostkową netto i brutto towaru, 6) zmiany kodu towaru, udokumentowaną przez producenta, a pozostającą bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutreumatologii.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw elementów do chirurgii artroskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw elementów do chirurgii artroskopowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stabilizator międzykolczysty lędźwiowego odcinka kręgosłupa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator międzykolczysty lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implant międzytrzonowy kręgosłupa szyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant międzytrzonowy kręgosłupa szyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyta dynamiczna do stabilizacji przedniej szyjnego odcinka kręgosłupa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta dynamiczna do stabilizacji przedniej szyjnego odcinka kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do mikrodiscektomii lędźwiowej i szyjnej wg Destandau.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do mikrodiscektomii lędźwiowej i szyjnej wg Destandau. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw do pulsacyjnego płukania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pulsacyjnego płukania ran. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sondy i elektrody do wykonywania zabiegów RF neurolezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy i elektrody do wykonywania zabiegów RF neurolezji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa drenów do pompy artroskopowej firmy ARTHREX DUAL WAVE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drenów do pompy artroskopowej firmy ARTHREX DUAL WAVE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.