eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiRemont budynku administracyjnego Urzędu Stanu Cywilnego w Tomaszowie Mazowieckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Tomaszów Mazowiecki: Remont budynku administracyjnego Urzędu Stanu Cywilnego w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 152697 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, fax 724-2311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego Urzędu Stanu Cywilnego w Tomaszowie Mazowieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - likwidację przeszklenia w ścianie elewacji płd-wsch, - zamontowanie nowych okien z PCV wraz z wiatrołapem w ww. ścianie - uzupełnienie pustych fragmentów murem ( cegła dziurawka + styropian 8cm) i oblicowanie tynkiem c-w ( cokół uzupełnić piaskowcem ), - wymianę pozostałych okien w ww. elewacji na nowe okna z PCV ( + parapety) - malowanie ww. elewacji farbą emulsyjną ( x2 ) - wykonanie spocznika z kostki bet. wibroprasowanej przed wejściem do ww. budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i wycieraczką stalową, - wykonanie zadaszenia nad wejsciem do ww. budynku z poliwęglanu litego na konstrukcji stalowej, - wykonanie ścianki działowej wewnętrznej ( 12 cm ) wydzielającej część korytarza wewnętrznego na pomieszczenie biurowe wraz z tynkowaniem i osadzeniem drzwi 90 - wykonanie wewnętrznych instalacji w nowopowstałym pomieszczeniu biurowym ( co, oświetlenia i gniazd komputerowych) - wykonanie gładzi szpachlowej wraz z malowaniem farbą emulsyjną w nowopowstałym pomieszczeniu biurowym ( + malowanie ol. grzejnika ), - wymianę dolnych elementów furtki i bramy wjazdowej ( + malowanie ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) zapewnią na miejscu realizacji prac nadzór osoby/osób posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji cieplnych, elektrycznej oraz posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót - Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu będzie żądał następujących dokumentów i oświadczeń: - Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 oraz braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Wykaz podmiotów/osób w szczególności wskazanych do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji cieplnych, elektrycznej. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz kopię aktualnego zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim Referat Zamówień Publicznych ul. POW 10/16 budynek C pok. 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim ul. POW 10/16 budynek A pok. 12 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.