eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaProjekt techniczny zabezpieczenia komory Gaisruck poz. III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Wieliczka: Projekt techniczny zabezpieczenia komory Gaisruck poz. III.
Numer ogłoszenia: 152735 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt techniczny zabezpieczenia komory Gaisruck poz. III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) wykonanie analizy geomechanicznej dla komory Gaisruck poz. III zwanej dalej analizą geomechaniczną, 2) wykonanie analizy hydrogeologicznej dla komory Gaisruck poz. III zwanej dalej analizą hydrogeologiczną, 3) wykonanie studium historyczno-konserwatorskiego zwanego dalej studium, 4) wykonanie projektu technicznego zabezpieczenia komory Gaisruck poz. III. 5) opracowanie przedmiaru robót wraz z kosztorysem w układzie R+M+S opartym na katalogu czynności opracowanym przez Zamawiającego, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym projekcie technicznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Projekt techniczny powinien być poprzedzony wykonaniem analizy geomechanicznej, analizy hydrogeologicznej i studium, które będzie zawierało wnioski określające sposób korzystania z zabytku, jego zabezpieczenia i wykonania prac konserwatorskich a także zakres dopuszczalnych zmian, które mogą być wprowadzone w tym zabytku. 2.2. Projekt techniczny powinien być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562-830/10, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.3. Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo Geologiczne i Górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2.4. Projekt techniczny powinien zawierać wytyczne dla technologii robót (z założeniem uwarunkowań technicznych w Kopalni Soli Wieliczka oraz założenia dotyczące jakości materiałów. 2.5. W projekcie technicznym należy zaprojektować drogi dostawy materiałów do przebudowanego wyrobiska oraz odstawy urobku. 2.6. Na etapie sporządzania projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych. Do projektu technicznego należy dołączyć analizę możliwych opcji realizacyjnych, w aspekcie ich kosztu wykonania, wraz z uzasadnieniem opcji wybranej do realizacji. 2.7. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym zgodnie z Katalogiem czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli Wieliczka, zwanym dalej Katalogiem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku występowania w strukturze podziału projektowanych prac czynności nie ujętych w Katalogu, Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego. 2.8. Kosztorys inwestorski należy wykonać w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych projektem technicznym w terminie do 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. 2.10. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 100 godzin. 2.11. Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji). 2.12. Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 12 pobytów na terenie wykonywanych prac. 3. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I - wykonanie analizy geomechanicznej, analizy hydrogeologicznej, studium i projektu technicznego, opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych projektem technicznym, 2) Etap II - sprawowanie nadzoru autorskiego. 3.2. Do wykonania etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy. 3.3. Zlecenie wykonania prac w ramach etapu II może nastąpić po dokonaniu odbioru wykonania Etapu I. 3.4. Do wprowadzania do projektu technicznego, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wskazanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Wykonawca przystąpi na zlecenia Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi, polegającej na wykonaniu projektu technicznego zabezpieczenia zabytkowych wyrobisk górniczych w zakładach górniczych, w których były lub są eksploatowane inne kopaliny niż węgiel kamienny, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, z podaniem podmiotu, na rzecz którego świadczona była usługa, jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1 Dział Zamówień Publicznych pokój nr A9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. 321-020 Wieliczka Park Kingi 1 -Sekretariat Zarządu budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.