Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Konstancin-Jeziorna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Skolimowa, w aglomeracji Konstancin-Jeziorna, zadania II/1, II/2
Numer ogłoszenia: 152744 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Skolimowa, w aglomeracji Konstancin-Jeziorna, zadania II/1, II/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie II/1 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie: A. sieć wodociągowa wraz z przyłączami na całej długości ulic: Białostockiej, Siedleckiej, Łomżyńskiej, Ostrołęckiej (do 446), Ciechanowskiej (do 478) i Toruńskiej (do HP67); B. sieć wodociągowa wraz z przyłączami w ulicy Kołobrzeskiej na odcinku od ul. Białostockiej (W142) do ul. Pułaskiego (W14); C. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami na całej długości ulic: Białostockiej, Siedleckiej, Łomżyńskiej; D. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w ulicy: Ostrołęckiej (na odcinku od S82 do S202), Ciechanowskiej (na odcinku od Sist.1 do S214), Toruńskiej (na odcinku od Sist2 do S240) i Kołobrzeskiej (na odcinku Sist1 do S89). E. odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach. 2) Zadanie II/2 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie: A. sieć wodociągowa wraz z przyłączami na całej długości ulic: Szczecińskiej, Koszalińskiej, Gdańskiej, Elbląskiej, Olsztyńskiej, Augustowskiej i Przyrzecze; Uwaga: wykonanie sieci wodociągowej w ul. Augustowskiej w technologii przewiertu sterowanego z zastosowaniem takich materiałów jakie przewiduje technologia dla tego sposobu realizacji; B. sieć wodociągowa wraz z przyłączami w części ulicy Gorzowskiej, na odcinkach W4-56 i Z19-51. C. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami na całej długości ulic: Szczecińskiej, Koszalińskiej, Gdańskiej, Elbląskiej, Olsztyńskiej, Augustowskiej i Przyrzecze; Uwaga: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Augustowskiej w technologii przewiertu sterowanego z zastosowaniem takich materiałów, jakie przewiduje technologia dla tego sposobu realizacji; D. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego w części ul. Gorzowskiej na odcinku Sist.14-S36 i S28-S30; E. przepompownia ścieków P II w rejonie ul. Przyrzecze. Ogrodzenie szafy sterowniczej z siatką drucianą powlekaną gr. 3mm w sposób uniemożliwiający ingerencję osób trzecich; F. odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych pracach..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających - wykonanie wszelkich czynności, robót budowlanych, prac związanych z budową odcinków sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej. Zakres zamówień uzupełniających będzie wynosić do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie II/1 - 150.000 zł; Zadanie II/2 - 150.000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: A. w przypadku składania oferty dla jednego zadania (II/1 lub II/2) - dwie roboty budowlane, polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna, musi być wykonana w technologii bezwykopowej o długości minimum 800 m. B. w przypadku składania oferty łącznie dla zad. II/1 i II/2 - dwie roboty budowlane budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna wykonana w technologii bezwykopowej o długości min.1.600 m.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym minimum po jednej osobie, która będzie: -kierownikiem robót budowlanych, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz należy do właściwej branżowej izby inżynierów budownictwa lub posiada dokumenty równoważne; -kierownikiem robót drogowych i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz należy do właściwej branżowej izby inżynierów budownictwa lub posiada dokumenty równoważne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 800.000,00 zł (dla każdego z zadań oddzielnie, tj. II/1 i II/2) lub w przypadku składania łącznej oferty dla Zadań II/1 i II/2 w wysokości minimum 1.600.000,00 zł 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.500.000,00 zł (dla każdego z Zadań oddzielnie, tj. II/1 i II/2) lub w przypadku składania łącznej oferty dla Zadań II/1 i II/2 w wysokości minimum 3.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, 2) terminów realizacji; Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, lub wyniknięcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi uzbrojeniem, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, d) wystąpienia anomalii pogodowych, e) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, f) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów g) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego. 3) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót, 4) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, 5) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 6) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 7) wszelkich zmian, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 8) wszelkich zmian, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: UMiG Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pokój nr 4 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie II/1 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II/1 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie: A. sieć wodociągowa wraz z przyłączami na całej długości ulic: Białostockiej, Siedleckiej, Łomżyńskiej, Ostrołęckiej (do 446), Ciechanowskiej (do 478) i Toruńskiej (do HP67); B. sieć wodociągowa wraz z przyłączami w ulicy Kołobrzeskiej na odcinku od ul. Białostockiej (W142) do ul. Pułaskiego (W14); C. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami na całej długości ulic: Białostockiej, Siedleckiej, Łomżyńskiej; D. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w ulicy: Ostrołęckiej (na odcinku od S82 do S202), Ciechanowskiej (na odcinku od Sist.1 do S214), Toruńskiej (na odcinku od Sist2 do S240) i Kołobrzeskiej (na odcinku Sist1 do S89). E. odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II/2 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II/2 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego na obszarze Skolimowa w Konstancinie-Jeziornie: A. sieć wodociągowa wraz z przyłączami na całej długości ulic: Szczecińskiej, Koszalińskiej, Gdańskiej, Elbląskiej, Olsztyńskiej, Augustowskiej i Przyrzecze; Uwaga: wykonanie sieci wodociągowej w ul. Augustowskiej w technologii przewiertu sterowanego z zastosowaniem takich materiałów jakie przewiduje technologia dla tego sposobu realizacji; B. sieć wodociągowa wraz z przyłączami w części ulicy Gorzowskiej, na odcinkach W4-56 i Z19-51. C. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami na całej długości ulic: Szczecińskiej, Koszalińskiej, Gdańskiej, Elbląskiej, Olsztyńskiej, Augustowskiej i Przyrzecze; Uwaga: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Augustowskiej w technologii przewiertu sterowanego z zastosowaniem takich materiałów, jakie przewiduje technologia dla tego sposobu realizacji; D. sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego w części ul. Gorzowskiej na odcinku Sist.14-S36 i S28-S30; E. przepompownia ścieków P II w rejonie ul. Przyrzecze. Ogrodzenie szafy sterowniczej z siatką drucianą powlekaną gr. 3mm w sposób uniemożliwiający ingerencję osób trzecich; F. odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych pracach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.