eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciechowiceŚwiadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w ramach zachowania trwałości projektu Obecni w sieci - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Raciechowice: Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w ramach zachowania trwałości projektu Obecni w sieci - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice
Numer ogłoszenia: 152744 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 277, 32-415 Raciechowice, woj. małopolskie, tel. 012 3725201, faks 012 3725200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w ramach zachowania trwałości projektu Obecni w sieci - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Zakres prac obejmuje: A/ W ramach zamówienia będzie dostarczana usługa dostępu do Internetu szerokopasmowego o prędkości co najmniej 2 Mb/s w okresie 48 miesięcy, dla 120 lokali mieszkalnych Beneficjentów Ostatecznych zamieszkujących na terenie Gminy Raciechowice. Wykaz lokalizacji BO jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. B/ Wykonanie zadania opisanego w pkt. 4.1.A musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i warunkami instalacji i serwisu przedstawionymi poniżej, w szczególności musi być zgodne z normami branżowymi oraz przepisami polskiego prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia. 2/ Wymagania techniczne: 1. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu w lokalach u 120 Beneficjentów Ostatecznych (BO) z prędkością minimalną 2 Mb/s - Zamawiający nie wskazuje i nie opisuje żadnej konkretnej technologii dostawy Internetu, 2. Zapewnienie transmisji bez limitu ilości danych, 3. Możliwość blokowania usług sieciowych wskazanych przez Zamawiającego, 4. Wykonanie niezbędnych prac konfiguracyjnych na urządzeniach brzegowych i serwerach Wykonawcy, 5. Bezobsługowość konfiguracji urządzenia abonenckiego dla BO, 6. Montaż odpowiednich urządzeń umożliwiających dostarczanie Internetu do komputerów w lokalu Beneficjentów Ostatecznych (okablowanie, uchwyty, korytka, urządzenia aktywne, zasilacze, anteny itp.) - zgodnie z normami i przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP, 7. Zbieranie, przechowywanie i archiwizacja danych dotyczących BO - w związku z zapisami art. 180a i 180c ustawy Prawo Telekomunikacyjne, 3/ Instalacja i serwis: 1. Urządzenia abonenckie obsługiwane i serwisowane będą w 120 lokalizacjach (domach lub lokalach mieszkalnych) znajdujących się na terenie gminy Raciechowice lub w siedzibie Wykonawcy. 2. Koszt transportu oraz ryzyko związane z transportem urządzeń abonenckich do i z siedziby Wykonawcy obciąża Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy do dostarczenia do BO urządzeń abonenckich oraz: a) Instalacji, podłączenia i uruchomienia wszystkich elementów (urządzeń). b) Skonfigurowania urządzenia klienckiego w celu świadczenia usługi dostępu do Internetu. c) Sprawdzenia poprawności działania urządzeń abonenckich. d) Sprawdzenie parametrów dostępowego łącza internetowego do urządzenia klienckiego. e) Sporządzenie protokołu dostarczenia oraz instalacji sprzętu. 4. Dostarczone urządzenia abonenckie pozostają zainstalowane w lokalizacjach w okresie obowiązywania umowy z Zamawiającym oraz pozostaną własnością świadczącego usługę. 5. Wykonawca przygotuje wzór protokołów dostarczenia oraz instalacji sprzętu, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania każdorazowo zgłaszanych awarii zgodnie z poniższymi zapisami. 7. Awarie będą zgłaszane Wykonawcy przez Beneficjentów Ostatecznych projektu jedną z dopuszczalnych metod: a) Telefonicznie - na wskazany przez Wykonawcę stacjonarny numer telefonu b) Poprzez e-mail - na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości korzystania ze wszystkich w/w metod. 9. Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni numer porządkowy. 10. Czas reakcji Wykonawcy wynosi 2 godziny (5/7) (dwie godziny w czasie dni roboczych). 11. Przez czas reakcji rozumie się czas, jaki upłynie od przyjęcia zgłoszenia awarii przez Wykonawcę do rozpoczęcia analizy zgłoszenia przez jego służby techniczne. 12. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zgłoszeniu przez beneficjenta awarii oraz o jej usunięciu poprzez faks lub e-mail. Informacja będzie zawierać: a) Numer porządkowy awarii (zawierający: numer kolejny / miesiąc / dzień) b) Opis zgłoszonej przez beneficjenta awarii. c) Datę i godzinę otrzymania zgłoszenia. 13. Informacja powyższa dostarczana będzie do Zamawiającego przez Wykonawcę w formie comiesięcznych zestawień. 14. Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę wynosi 8 godzin (5/7) (osiem godzin w czasie dni roboczych) od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii. Wykonawca zobowiązuje się usunąć awarię w wymaganym czasie pod warunkiem, że zgłoszenie nastąpi od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a jeżeli zgłoszenie awarii nastąpi poza ww. czasem, bieg czasu usunięcia awarii rozpoczyna się od godz. 8.00 pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia awarii. 15. Przez czas usunięcia awarii rozumie się czas, jaki upłynie pomiędzy zgłoszeniem awarii, a momentem usunięcia awarii przez Wykonawcę. 16. Przez awarię rozumie się: a) Każdorazową awarię urządzeń klienckich bądź elementów niezbędnych do uruchomienia łącza internetowego. b) W przypadku awarii urządzeń klienckich objętych gwarancją producenta Wykonawca prowadzi wszelkie czynności z przygotowaniem, dostarczeniem, odbiorem urządzenia abonenckiego BO do i z serwisu gwarancyjnego producenta oraz z ponowną instalacją w lokalizacji. 17. W przypadku naprawy awarii urządzeń abonenckich w siedzibie Wykonawcy, niezwłocznie po usunięciu awarii sprzęt zostanie dostarczony do przypisanej lokalizacji. W przypadku konieczności wymiany urządzeń obowiązek oraz wszelkie związane z tym koszty pozostają po stronie Wykonawcy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł /słownie: sześć tysięcy złotych 00/100/

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: - zmiana stawki podatku VAT, - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć, wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, wynikające z zaistnienia sił wyższych - zmiany terminów wykonania wymienionych w pkt. IV SIWZ z tytułu: wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub beneficjentów ostatecznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raciechowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raciechowice, 32-415 Raciechowice 277, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raciechowice, 32-415 Raciechowice 277, pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.