Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Warszawa: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 152750 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, Szpital.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub posiadają zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych o ile są producentem całego oferowanego asortymentu - dotyczy pakietu nr 4 i 5. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które muszą jednoznacznie potwierdzać spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie dla pakietów nr 1, 2, 3, 6 i 7. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla pakietu 1- 1. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji lub Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia (ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) - dotyczy preparatów biobójczych. 2. Potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub potwierdzenia o przeniesieniu do bazy danych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Dz. U. Nr 107, poz. 679) - dotyczy wyrobów medycznych. 3. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych. 4. Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych produktów. 5. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej. Dla pakietu 2- 1. Potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenia dokonania zgłoszenia lub potwierdzenia o przeniesieniu do bazy danych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 17, poz. 679). 2. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych. 3. Ulotki informacyjne dotyczące oferowanego produktu. 4. Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. Dla pakietu 3- 1. Potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenia dokonania zgłoszenia lub potwierdzenia o przeniesieniu do bazy danych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 17, poz. 679). 2. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych. 3. Ulotki informacyjne dotyczące oferowanego produktu. 4. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej. Dla pakietu 4- 1. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji lub Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia (ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. (dotyczy preparatów do dezynfekcji rąk). 2. Charakterystyka produktu leczniczego. 3. Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania (dotyczy produktów biobójczych i leczniczych). 4. Ulotka informacyjna produktu. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeśli jest wymagana). Dla pakietu 5- 1. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Charakterystyka produktu leczniczego. 3. Ulotka informacyjna oferowanego produktu. Dla pakietu 6 poz. 1- 1. Dokumenty dopuszczające do obrotu: Potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenia dokonania zgłoszenia lub potwierdzenia o przeniesieniu do bazy danych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 17, poz. 679). 2. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych. 3. Ulotki informacyjne dotyczące oferowanego produktu. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej. Dla pakietu 6 poz. 2- 1. Ulotka informacyjna dotycząca oferowanego preparatu. 2. Dokumenty dopuszczające do obrotu. Dla pakietu 7- 1. Formularz przekazania danych do krajowego systemu informowania o kosmetykach (ustawa o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. Dz. U. Nr 42, poz.473). 2. Ulotka informacyjna dotycząca oferowanego produktu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Czas dostawy - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami w ramach danego zadania i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, bez konieczności dokonywania zmian ilości w formie aneksu; łączna wartość zrealizowanych zamówień (zakupu asortymentu) nie może przekroczyć kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, zgodnie z zapisem § 1 ust. 2 umowy; 2) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach i rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej 3) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 9 umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji, itp., czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortymentem równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 7) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz.1314), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; przy założeniu, że zmiana taka jest możliwa wyłącznie w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy. 8) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; przy założeniu, że zmiana taka jest możliwa wyłącznie w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy. 9) zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu 10) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 11) zmiana numeru katalogowego danego asortymentu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ul. Grenadierów 51/59
04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ul. Grenadierów 51/59 04-073 Warszawa, Sekretariat Prezesa Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.