To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Kraków: Usługa organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów w ramach projektu Diament.
Numer ogłoszenia: 152753 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137723 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów w ramach projektu Diament..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji Forum Młodych Talentów dla 59 uczniów, polegającej na zapewnieniu usługi hotelarskiej, gastronomicznej, wynajmu sal dydaktycznych z wyposażeniem, transportu oraz zatrudnieniu kadry do prowadzenia zajęć, wychowawców i kierownika wypoczynku, w dniach od 27 do 31 sierpnia 2012 roku w powiecie tatrzańskim. 3.2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w oparciu o warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także jego zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późniejszymi zmianami). 3.3. Harmonogram pobytu został szczegółowo opisany w §1 ust. 3 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.4. Wykonawca zapewni uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego, i zaproszonym gościom pokoje zgodnie z zestawieniem: a) z dnia 27 na 28 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. b) z dnia 28 na 29 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. c) z dnia 29 na 30 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 2 pokoje jednoosobowe z łazienkami. d) z dnia 30 na 31 sierpnia 2012 r. - 30 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami oraz z łazienkami oraz 5 pokoi jednoosobowych z łazienkami 3.5. Ponadto wykonawca zapewni pokoje zatrudnianej przez siebie kadrze dydaktycznej, wychowawcom i kierownikowi wypoczynku. 3.6. Pokoje muszą się znajdować w obrębie jednego obiektu wypoczynkowego. 3.7. Na terenie ośrodka wypoczynkowego musi znajdować się stołówka zapewniająca możliwość wyżywienia wszystkich uczestników. Obiekt musi spełniać wymogi, dotyczące bezpieczeństwa i higieny, określone obowiązującymi przepisami oraz wynikające ze szczególnego charakteru świadczenia wypoczynku na rzecz dzieci i młodzieży. Ośrodek wypoczynkowy musi być ogrodzony, z bezwzględnym wykluczeniem możliwości zakwaterowania pod namiotami oraz w domkach kempingowych. 3.8. Wykonawca zapewni wyżywienie uczestnikom Forum Młodych Talentów oraz członkom zespołu projektowego i zaproszonym gościom zgodnie z harmonogramem tj.: a) w dniu 27 sierpnia 2012 r. - obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób, b) w dniu od 28 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób, kolacja dla 61 osób c) w dniu 29 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 61 osób d) w dniu 30 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 61 osób, obiad dla 61 osób, podwieczorek dla 61 osób (suchy prowiant), kolacja dla 64 osób e) w dniu 31 sierpnia 2012 r. - śniadanie dla 64 osób, obiad dla 64 osób, podwieczorek dla 59 osób (suchy prowiant). 3.9. Ponadto wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do napojów, pieczywa i dżemu, przez cały dzień w trakcie pobytu. 3.10. Stawka żywieniowa dzienna na jednego uczestnika powinna wynosić nie mniej niż 35,00 złotych a wsad do kotła nie mniej niż 17,00 złotych. Wyżywienie musi być zgodne z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności. 3.11. Wykonawca w dniach od 27 do 31 sierpnia zapewni sale do realizacji zajęć dydaktycznych wraz z obsługą techniczną w tym samym obiekcie jw. lub w innym obiekcie, znajdującym się w odległości nie większej niż 500 metrów od miejsca zakwaterowania uczestników. W takim przypadku dojście do innego obiektu musi być po chodniku z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. a) w dniach od 27 do 29 sierpnia 2012 r. 4 sale dydaktyczne, każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, b) w dniu 30 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący oraz 4 sale dydaktyczne każda dla min. 20 osób, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ, c) w dniu 31 sierpnia 2012 r. 1 sala dydaktyczna dla min. 60 osób plus prowadzący, zgodnie z harmonogramem podanym w pkt 3.3. SIWZ. 3.12. Każda z sal dydaktycznych musi być standardowo wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę flip-chart. Sale muszą być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. Przy wejściu lub na drzwiach do budynku Wykonawca zapewni możliwość rozmieszczenia wywieszek informacyjnych. 3.13. Wykonawca zapewni kadrę wychowawców i kierownika kolonii oraz ich wynagrodzenie. 3.14. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla każdej grupy, zgodnie z podanym programem: a) moduł 1: Komunikacja, integracja grupy (2 godziny dydaktyczne x 4 grupy), b) moduł 2: Trening twórczego myślenia (8 godzin dydaktycznych x 4 grupy), c) moduł 3: Prezentacja projektów nagrodzonych w konkursach (4 godziny dydaktyczne x 4 grupy), d) moduł 4: Spotkanie z ekspertami (4 godziny dydaktyczne, w tym- 2 godziny dyskusja panelowa, 2 godziny zajęcia w grupach x 4 grupy). 3.15. Kadra dydaktyczna do prowadzenia zajęć obejmuje: a) psychologów (4 osoby) do przeprowadzenia modułów 1,2 i 3. Każda z 4 osób prowadzi zajęcia dla jednej grupy ze wszystkich trzech modułów, b) ekspertów (4 osoby) do przeprowadzenia modułu 4. Każdy ekspert uczestniczy w 2-godzinnej dyskusji panelowej, a następnie prowadzi 2- godzinne zajęcia dla jednej grupy przedmiotowej. 3.16. Wymagania dla kadry psychologów: a) wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne, b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia z uczniami szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkół ponadgimnazjalnych tj. przeprowadzenie min. 3 szkoleń w wymiarze łącznym nie mniejszym niż 50 godz. dydaktycznych zajęć z zakresu rozwijania twórczego myślenia dla wymienionych adresatów, c) doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej lub w charakterze psychologa szkolnego lub w charakterze nauczyciela akademickiego. 3.17. Wymagania dla ekspertów. Osoby, których dokonania zawodowe mogą być przykładem osiągnięcia sukcesu w młodym wieku (poniżej 35 r. ż.), w dziedzinie: matematyki, języka angielskiego, informatyki, przedsiębiorczości- po jednej z każdej dziedziny, legitymujące się: stypendium lub nagrodą za osiągnięcia w danej dziedzinie na poziomie krajowym lub międzynarodowym; albo doświadczeniem w pracy w państwowych instytucjach krajowych (zgodnie z wykazem opublikowanym na stronie www.sejm.gov.pl) lub w instytucjach lub organizacjach międzynarodowych; albo doświadczeniem w pracy na stanowiskach menadżerskich w dużych firmach albo doświadczeniem w pracy w środkach masowego przekazu o charakterze krajowym. 3.18. Wykonawca zapewni zaplecze rekreacyjno-sportowe oraz program sportowy i kulturalno-oświatowy, w tym: a) udostępnienie uczestnikom boiska ze sprzętem sportowym, świetlicy a także obiektów i urządzeń rekreacyjnych, b) zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, po kolacji w dowolnym dniu pobytu, c) zorganizowanie wycieczki do Zakopanego z przewodnikiem dla wszystkich uczestników wypoczynku zgodnie z harmonogramem pobytu oraz zapewnienie dowozu do Zakopanego, jeśli ośrodek nie jest usytuowany w tym mieście, d) wyjazd do Aquaparku wraz ze wstępem i przejazdem, zgodnie z harmonogramem pobytu. 3.19. Program sportowy i kulturalno-oświatowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu do 5 dni od podpisania umowy. 3.20. Wykonawca zapewni uczestnikom opiekę medyczną oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania całego pobytu, w tym także wycieczek i przejazdów. 3.21. Wykonawca zapewni przy ośrodku bezpłatny parking dla organizatorów i zaproszonych gości - 5 osób. 3.22. Wykonawca zapewni transport dzieci i młodzieży na miejsce wypoczynku i z powrotem: z Tarnowa - 4 osoby, z Krakowa - 32 osoby, z Nowego Sącza - 23 osoby. Wykonawca powiadomi uczestników i ich rodziców bądź opiekunów o zasadach organizacji transportu, szczególnie o punktach, z których nastąpi wyjazd na wypoczynek oraz o godzinach odjazdów i przyjazdów autokarów. Każdy autokar przewożący dzieci musi być w pełni sprawny i posiadać badania techniczne, kierowca musi posiadać ważne badania do przewozu osób...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach Projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.; poddziałanie 9.1.2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007- 2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYKI JAWORZYNA TOUR KACZMARCZYK WILK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYKI JAWORZYNA TOUR KACZMARCZYK WILK SPÓŁKA JAWNA
- Biurem Turystyki JAWORZYNA TOUR Kaczmarczyk Wilk Spółka jawna, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79650,00
Oferta z najniższą ceną: 79650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.