Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Stronie Śląskie: Odbudowa ulicy Sudeckiej w Stroniu Śląskim oraz odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim.
Numer ogłoszenia: 152778 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stronie Śląskie , ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117719, faks (074) 811 77 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa ulicy Sudeckiej w Stroniu Śląskim oraz odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej i ul. Polnej w Stroniu Śląskim i składa się z dwóch części: 1.1 Część I obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej na działce nr ew. gruntu 451/6 w Stroniu Śląskim na długości ok. 400 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni chodników i ulicy z kostki betonowej (trylinki) oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. Odbudowa obejmować będzie również naprawę i odtworzenie kanalizacji deszczowej i budowę odcinka kolektora deszczowego z rur betonowych WIPRO średnicy 600 mm w miejscu dotychczasowego rowu. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy drogi około 3042 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2897 m2 - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 940 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 895 m2 - wykonaniem i odtworzeniem elementów odwadniających drogę 20 studzienek ściekowych z przykanalikami i kolektora deszczowego około 197 mb z 7 studniami rewizyjnymi o 1500 Zamówienie obejmuje dodatkowo: - wykonanie około 550 m wodociągu PEHD o 110 - o 225 wraz z przyłączami, - wykonanie około 420 m oświetlenia ulicznego z 14 słupami oświetleniowymi. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wykorzystaniem innych niż przyjęte w projekcie słupy, wysięgniki i oprawy pod warunkiem, że ich wygląd zbliżony będzie do projektowanych a parametry techniczne równe lub lepsze. 1.2 Cęść II obejmuje odbudowę ul. Polnej na działkach nr ew. gruntu 32,42,46,48/1,48/2,57,63 w Stroniu Śląskim na długości ok. 416 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni asfaltowe ulicy i podbudowy z płyt betonowych oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - rozebraniem uszkodzonej nawierzchni asfaltowej i podbudowy z płt betonowych około 2170 m2 - wykonaniem nowej podbudowy drogi około 2200 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2300 m2 - wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 641 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 1030 m2 - wykonaniem prac związanych z przestawieniem oraz zabezpieczeniem ogrodzeń oraz innych elementów tzw. małej architektury, które kolidować będą z projektowanymi robotami. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.53-7, 45.33.00.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000 PLN na część I 10 000 PLN na część II
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić zrealizowanie przynajmniej 5 zamówień o podobnych zakresach rzeczowych i wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN każde;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić w wykazie osoby które będą pełniły funkcje techniczne przy realizacji robót (jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w przypadku składania oferty na część I i/lub II oraz jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w przypadku składania oferty na część I,)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z udokumentowanych informacji powinno wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej kwocie min 1 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i II, min 1 000 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i min 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część II , wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 750 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i II, 500 000 PLN w przypadku składania oferty na część I i 250 000 PLN w przypadku składania oferty na część II ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie Wykonawca powinien przedstawić zrealizowanie przynajmniej 5 zamówień o podobnych zakresach rzeczowych i wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN każde;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorysy ofertowe - uproszczone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Parafowany wzór umowy Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 7
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stronie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim
ul. Kościuszki 55 pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Stroniu Śląskim ul. Kościuszki 55 pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa ul. Sudeckiej w Stroniu Śląskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje odbudowę ul. Sudeckiej na działce nr ew. gruntu 451/6 w Stroniu Śląskim na długości ok. 400 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni chodników i ulicy z kostki betonowej (trylinki) oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. Odbudowa obejmować będzie również naprawę i odtworzenie kanalizacji deszczowej i budowę odcinka kolektora deszczowego z rur betonowych WIPRO średnicy 600 mm w miejscu dotychczasowego rowu. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy drogi około 3042 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2897 m2 - naprawą i wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 940 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 895 m2 - wykonaniem i odtworzeniem elementów odwadniających drogę 20 studzienek ściekowych z przykanalikami i kolektora deszczowego około 197 mb z 7 studniami rewizyjnymi o 1500 Zamówienie obejmuje dodatkowo: - wykonanie około 550 m wodociągu PEHD o 110 - o 225 wraz z przyłączami, - wykonanie około 420 m oświetlenia ulicznego z 14 słupami oświetleniowymi. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wykorzystaniem innych niż przyjęte w projekcie słupy, wysięgniki i oprawy pod warunkiem, że ich wygląd zbliżony będzie do projektowanych a parametry techniczne równe lub lepsze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7, 45.33.00.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa ul. Polnej w Stroniu Śląskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cęść II obejmuje odbudowę ul. Polnej na działkach nr ew. gruntu 32,42,46,48/1,48/2,57,63 w Stroniu Śląskim na długości ok. 416 mb. Odbudowa polegać będzie rozebraniu uszkodzonej nawierzchni asfaltowe ulicy i podbudowy z płyt betonowych oraz wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej. W ramach robót wykonane zostaną prace związane z: - rozebraniem uszkodzonej nawierzchni asfaltowej i podbudowy z płt betonowych około 2170 m2 - wykonaniem nowej podbudowy drogi około 2200 m2 - wykonaniem nowej nawierzchni asfaltowej gr. około 2300 m2 - wykonaniem nowej podbudowy pod chodniki około 641 m2. - wykonaniem nowej nawierzchni na chodnikach około 1030 m2 - wykonaniem prac związanych z przestawieniem oraz zabezpieczeniem ogrodzeń oraz innych elementów tzw. małej architektury, które kolidować będą z projektowanymi robotami. Zamówienie obejmuje również wykonanie stosownego oznakowania miejsca prowadzenia robót i koniecznych objazdów oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowo zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.