Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Malbork: opracowanie scenariusza imprezy plenerowej pt. Magic Malbork organizowanej w dniu 13 sierpnia 2011 w Malborku
Numer ogłoszenia: 152778 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: opracowanie scenariusza imprezy plenerowej pt. Magic Malbork organizowanej w dniu 13 sierpnia 2011 w Malborku.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 1.1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie scenariusza plenerowego widowiska Magic Malbork oraz programu występów ulicznych Magic Malbork. 1.2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego scenariusza, który łączy atrakcyjność artystyczną z możliwością sprawnej realizacji jego treści, w tym umożliwia jego realizację w ramach środków zarezerwowanych na ten cel przez Zamawiającego..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.00 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
- Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: A) Zobowiązania Zamawiającego Zamawiający udostępnia lub ponosi koszty: Udostępnienia protokolarnie Wykonawcy pomieszczenia ( istniejącej reżyserki ) przy trybunach sprzęt : w tym urządzenia do obsługi nagłośnienia i telebimu itp. (udostępnione nieodpłatnie za potwierdzeniem protokolarnym) Udostępnienia wszelkich urządzeń ( szafek elektrycznych) niezbędnych do przeprowadzenia widowiska (udostępnione nieodpłatnie za potwierdzeniem protokolarnym) Udostępnienia Wykonawcy sceny o wymiarach 15m x 15m (udostępnione nieodpłatnie za potwierdzeniem protokolarnym) Udostępnienia 1 ekranu LED ( 42m kw) wraz z osprzętem ( bez obsługi ) - z uwagi na fakt, iż nagłośnienie i telebim objęte są gwarancją obsługę musi stanowić firma wskazana przez Urząd Miasta Malborka Ochrony miejsc objętych biletowaniem na trybunach na wałach von Plauena Zabezpieczenia medycznego miejsc i terenu objętego biletowaniem na trybunach na wałach von Plauena Zabezpieczenia toalet dla miejsc i terenu objętego biletowaniem przy trybunach na wałach von Plauena Oznakowania informacyjnego trybun, sektorów, sprzedaży biletów, objazdów, itp. Ubezpieczenia ogólnego imprezy Sprzątania całego terenu, na którym odbywać się będzie impreza Zobowiązania Wykonawcy Wykonawca zabezpiecza i zapewnia oraz ponosi koszty: 1. Transportu sceny, jej montażu i demontażu, 2. Montażu i demontażu sprzętu nagłaśniającego będącego w dyspozycji organizatora 3. Zapewnienia dodatkowego sprzętu nagłaśniającego ( w tym montażu i demontażu) niezbędnego do prawidłowego wykonania imprezy 4. Obsługi BHP oraz wszystkich prac montażowych dotyczących przygotowania imprezy 5. Sprzętu niezbędnego do pokazu artystów (np. akrobatów) 6. Ubezpieczenia wszystkich artystów biorących udział w imprezie 7. Noclegów, wyżywienia dla artystów i innych osób pracujących przy imprezie , uwzględnienie tego w kosztach honorarium artystów. 8. Wyznaczenia na stałe jednej osoby do kontaktów z Zamawiającym ze strony Zamawiającego 9. Koszty zużycia energii niezbędnej do przygotowania imprezy oraz prób - protokolarnie potwierdzony zostanie odbiór stanu licznika energii przed rozpoczęciem prób do imprezy oraz po jej całkowitym zakończeniu, 10. Wyznaczenia i pokrycia kosztów elektryka dyżurnego przez cały czas trwania imprezy i prób 11. Wyznaczenia technicznej ekipy dyżurnej i koszty jej zapewnienia przez cały czas trwania imprezy, w tym koszty obsługi ekranu LED. 12. Ochrony imprezy - teren, na którym odbywa się impreza, próby, sprzęt, widowisko (z wyłączeniem ochronę miejsc objętych biletowaniem) 13. Zabezpieczenia medycznego - teren imprezy , próby, widowisko ( z wyłączeniem terenu objętego biletowaniem) 14. Zabezpieczenia toalet - teren imprezy , próby, widowisko (z wyłączeniem terenu objętego biletowaniem) 1.1. Uczestnikiem konkursu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana również,Uczestnikiem konkursu samodzielnie biorącym udział w konkursie, bądź podmioty te występujące wspólnie, zwani również, Uczestnikami konkursu wspólnie biorącymi udział w konkursie, spełniający wymagania określone niniejszym Regulaminem. 1.2. Każdy Uczestnik konkursu może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie oraz tylko jedną pracę konkursową. Uczestnik konkursu, który złoży więcej niż jeden Wniosek zostanie wykluczony z konkursu. 1.3. Uwaga: za złożenie Wniosku i pracy konkursowej uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innym Uczestnikiem konkursu. 1.4. Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie określony został w załączniku nr 1 do Regulaminu konkursu. 1.5. Do złożenia pracy konkursowej zostaną zaproszeni Uczestnicy konkursu, którzy spełniają wymagania określone Regulaminem konkursu. 2. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W KONKURSIE I WYMAGANE DOKUMENTY 2.1. Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne które spełniają dodatkowo następujące wymagania: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia; za osoby takie uważa się: - reżysera, zdolnego wykazać, że posiada wykształcenie kierunkowe oraz że samodzielnie i całościowo reżyserował w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym co najmniej 5 plenerowych, niescenicznych widowisk, spektakli fabularnych o tematyce historycznej, z których co najmniej 2 spełniały łączny warunek organizacji w, na obiekcie zabytkowym i z użyciem videomappingu; przy czym na równi z widowiskiem, spektaklem traktuje się stałe instalacje o charakterze fabularnym; - producenta( kierownika produkcji zdolnego wykazać, że w ostatnich 3 latach lub w krótszym okresie kompleksowo i samodzielnie odpowiadał za produkcję minimum 4 widowisk/spektakli plenerowych) niescenicznych albo stałych instalacji o charakterze widowiska, których budżety przekraczały 80.000 zł, z czego przynajmniej dwa były organizowane w obiekcie zabytkowym, przynajmniej dwa miały budżet przekraczający 200.000 zł, każde zbudowane było minimalnie z następujących środków łącznie: narrator, indywidualnie dobrana ścieżka muzyczna, występy artystów na żywo, efekty świetlne, pirotechnika sceniczna, autorski scenariusz na potrzeby widowiska, a ponadto w co najmniej dwóch - videomapping. posiadają odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym organizowali kompleksowo i samodzielnie co najmniej 10 widowisk(spektakli plenerowych) niescenicznych lub stałych instalacji o charakterze widowiska, z których co najmniej 3 miały budżet przekraczający 300.000 zł i co najmniej 5 miało charakter widowiska historycznego, a co najmniej trzy z nich były organizowane w obiekcie zabytkowym. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE Część popołudniowa pokazy mimów ulicznych w 2- 3 różnych miejscach na deptaku przebranych w magiczne stroje, nawiązujące do tematyki imprezy, Instalację artystyczną pomnika Króla Kazimierza czyli specjalne, nowoczesne oświetlenie pomnika od godz. 21.00 - 24.00 ( światła, lasery lub inne środki sceniczne) Pokazy szczudlarzy przebranych w magiczne stroje w jaskrawych kolorach nawiązujące do tematyki imprezy . Pokazy body paintingu ( min. 3 artystów) Wykorzystanie artystów z Magic Malbork Show do kilkuminutowych pokazów na deptaku Elementy zwiększające atrakcyjność oferty: Pokazy iluzjonistyczne Bębniarze Akrobaci Widowisko główne Widowisko - spektakl - powinien zawierać: Spektakl powinien być dynamiczny, podzielony na kilka części. Akrobacje na scenie z wykorzystaniem szarf lub innych elementów akrobatycznych, specjalnej scenografii, świateł, itp. Taniec współczesny w wykonaniu artystów Krótka narracja nawiązująca do historii miasta Malborka, legend, osób związanych z Malborkiem, 2-3 magiczne opowieści, nieznane fakty z historii Malborka, ciekawe zdarzenia z historii miasta. (Narracja opowiedziana przez rozpoznawalny powszechnie w Polsce głos artysty, aktora lub dziennikarza/prezentera telewizyjnego.) wykorzystanie podnośników do akrobacji poza scenicznych - akrobacje w powietrzu w wykorzystaniem nowoczesnych technik, dźwigu, konstrukcji stalowych, itp. video mapping czyli (rzucanie) obrazów komputerowych na mury zamku tworzące opowieść lub krótką historię, powiązaną z tym co dzieje się na scenie lub poza nią. muzyka na żywo - gra na instrumencie (np. skrzypce lub akordeon, itp.) powiązane z grą świateł, cieni, akrobacji, itp. lasery w przynajmniej 2 różnych kolorach, rzucane z kilku miejsc na scenę, mury zamkowe, na artystów . dymy sceniczne lub poza sceną ognie sceniczne lub ognie poza sceną wprowadzenie nowego elementu do spektaklu wyróżniającego tegoroczne show, nowego, innego niż w latach ubiegłych w Magic Malbork. Specjalny dobór muzyki uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego, odpowiednio dostosowany do magicznego show Minimum jedna gwiazda prezentująca nietypowe show w tematyce magicznej - może to być muzyka, dźwięk, taniec. Wykorzystanie murów za sceną w sposób magiczny, światło, lasery, videomapping, ognie , itp. Minimum 3 punkty w trakcie całego show rozplanowane na całym terenie imprezy, w których dzieją się poszczególne punkty show. Jeden - scena główna oraz minimum 2 sceny mniejsze lub podesty lub konstrukcje akrobatyczne na wałach - w celu umożliwienia szerszej publiczności oglądanie show i wszystkich jego elementów. Minimum 2 sceny, w których poszczególne fragmenty show z udziałem artystów dzieją się jednocześnie - na głównej scenie i na pobocznych konstrukcjach lub na głównej scenie i na murach za sceną. Elementy pirotechniczne Pokaz pirotechniczny min 5 minut na zakończenie Show. stroje uczestników powinny być magiczne, błyszczące, w różnych kolorach Logo Magic Malbork powinno być w specjalny sposób, odmienny od poprzednich edycji uwidocznione w postaci graficznej lub artystycznej w trakcie show jednokrotnie lub kilkukrotnie. Poszczególne części (występy powinny być ze sobą umiejętnie połączone odpowiednimi elementami muzycznymi, scenografią lub pirotechnicznymi, powinny się przelatać - dynamiczne z bardziej spokojnymi oraz poszczególne układy taneczne lub elementy show nie powinny być dłuższe niż 3-4 min. Wstęp i zakończenie powinny być powiązane ze sobą tematycznie. Wstęp i zakończenie powinny być dynamiczne , głośne, najbardziej widowiskowe. We wstępie powinno nastąpić odliczanie, w zakończeniu - dynamiczne, mocne zakończenie muzyczne lub inne. Zapewniona realizacja TV + realizacja na telebim. Zapewnienie dodatkowego (drugiego) telebimu dla publiczności wraz z realizacją telewizyjną na ten telebim. 2.2. WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W KONKURSIE W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 2.1. Uczestnicy konkursu składają we wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i ponadto: UCZESTNICY KONKURSU KRAJOWI - MAJĄCY SIEDZIBĘ (MIEJSCE ZAMIESZKANIA) NA TERYTORIUM RP PRZEDKŁADAJĄ: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie; Oświadczenie, że Uczestnik konkursu (Wykonawca) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki; oświadczenie o spełnieniu warunków regulaminowych osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym zdolność uczestnika Konkursy do dysponowania tymi osobami; wykaz prac odpowiadających warunkom regulaminowym Zamawiającego, a potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia; do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie tych prac referencje. UCZESTNICY KONKURSU ZAGRANICZNI MAJĄCY SIEDZIBĘ (MIEJSCE ZAMIESZKANIA) POZA TERYTORIUM RP PRZEDKŁADAJĄ: oświadczenie, że nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, w kraju, w którym Uczestnik konkursu (Wykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Oświadczenie, że nie wcześniej niż 3 miesiące przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, w kraju, w którym Uczestnik konkursu (Wykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Uczestnik konkursu (Wykonawca) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Uczestnik konkursu (Wykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, UCZESTNICY KONKURSU WSPÓLNIE BIORĄCY UDZIAŁ W KONKURSIE W przypadku, gdy Uczestnicy konkursu wspólnie biorą udział w konkursie, warunki regulaminowe będą spełnione, gdy wykaże to jeden z Uczestników wspólnie biorących udział w konkursie. Pozostałe warunki ustalone Regulaminem konkursu a dotyczące nie podleganiu wykluczeniu z konkursu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy z Uczestników wspólnie biorących udział w konkursie (zarówno Uczestnik krajowy, jak i Uczestnik zagraniczny) musi spełnić odrębnie, oraz przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument informujący o osobach uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z Uczestników, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie. 3. DODATKOWE WYMAGANIA 3.1. Uczestnik konkursu może ustanowić pełnomocnika, uprawnionego do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie oraz doświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami Regulaminu konkursu. 3.2. Uczestnicy konkursu, którzy wspólnie biorą w nim udział, mogą ustanowić jednego pełnomocnika uprawnionego do złożenia Wniosku oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami Regulaminu konkursu. 3.3. Osobą uprawnioną do reprezentowania uczestnika konkursu jest: osoba fizyczna, będąca Uczestnikiem konkursu; osoba upoważniona (osoby upoważnione), zgodnie z zasadą reprezentacji, do składnia oświadczeń woli, w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, będącej Uczestnikiem konkursu. 3.4. Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Uczestnika konkursu. Oświadczenie to o treści określonej we wzorze zamieszczonym w załączniku Nr 2a lub Nr 2b do Regulaminu konkursu należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
- 1. cena - 30
- 2. Koncepcja - scenariusz - 70
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
- Dostępny do dnia: 18.06.2011, godzina 10:00.
- Miejsce: 1.3. Miejski Dom Kultury. Pl.Słowiański 18, 82-200 Malbork, tel. 55 272 38 52, strona www.mdk.malbork.pl; www.malbork.pl.
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
- Data: 18.06.2011, godzina 10:00.
- Miejsce: Miejski Dom Kultury. Pl.Słowiański 18, 82-200 Malbork, tel. 55 272 38 52, strona www.mdk.malbork.pl; www.malbork.pl.
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
- Termin: 30 czerwiec 2011 do godz. 10:00.
- Miejsce: Miejski Dom Kultury. Pl.Słowiański 18, 82-200 Malbork, tel. 55 272 38 52,.
IV.3) NAGRODY
- Rodzaj i wysokość nagród: 4.1 Zamawiający przyzna nagrodę uczestnikowi konkursu, który uzyska najwyższą ocenę pracy konkursowej odpowiadającej warunkom określonym w Regulaminie konkursu. 4.2 Pierwsza nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi konkursu, który w ocenie Sądu konkursowego w sposób najwłaściwszy spełnił kryteria prac. 4.3 Uczestnik konkursu, którego praca zostanie uznana przez Sąd konkursowy za najlepszą (I Nagroda) otrzyma zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będzie realizacja scenariusza i przeprowadzenie imprezy plenerowej MAGIC MALBORK. 4.4 Sąd konkursowy zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zmiany rodzaju, wysokości lub liczby nagród lub nieprzyznania pierwszej nagrody, jeśli w ocenie Sądu konkursowego złożone prace nie spełnią kryteriów oceny prac w stopniu pozwalającym na ich przyznanie. 4.5 Zamawiający w terminie do 19.07.2011 zaprosi autora najlepszej pracy konkursowej do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki..
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Świadczenie usług przewodnickich dla grup turystów zorganizowanych oraz turystów indywidualnych na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku - część nr 2"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.