eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Budowa małego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Dragaczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Dragacz: Budowa małego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Dragaczu
Numer ogłoszenia: 152832 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa , Dragacz 60A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 251 87; 535 439 913, faks 52 3325187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa małego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Dragaczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: jest zadanie pod nazwą Budowa małego placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna szkoła, tj. urządzeń zabawowych, gimnastycznych i elementów małej architektury wraz z wykonaniem podbudowy i ułożeniem nawierzchni (przepuszczalnej dla wody opadowej) na terenie Szkoły Podstawowej w Dragaczu. CPV 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne CPV 45.23.32.50-6 Chodniki i nawierzchnie placu zabaw CPV 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw o powierzchni ok. 240,25 m2, 2.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej. - bezpieczna nawierzchnia syntetyczna, wodoprzepuszczalna, dwuwarstwowa wylewana na podbudowie typu FUX 45 w postaci płyt o wymiarach 50x50 cm i gr.45mm. zgodna z normą EN-PN 1117 - ok.172,25 m2 2.3. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe: zestaw składający się z jednej wieży, jednej platformy, podestu trójkątnego, wejścia drabinkowego, zjeżdżalni, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka wagowa - ważka poręcze gimnastyczne równoważnia na sprężynach 2.4. Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw: ławka z oparciem - 1 szt., ławka bez oparcia - 1 szt. metalowy kosz na śmieci - 2szt., tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1szt., 2. 5. Urządzenie terenu zieleni 2..6 Uprzątnięcie placu budowy - rozplanowanie ziemi ,wywóz gruzu i ziemi 2..7 Prace wykończeniowe - obsianie wskazanego terenu trawą. 3. Konstrukcja urządzeń oraz podbudowa i nawierzchnia amortyzująca powinny być wykonane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania. Każde urządzenie powinno posiadać certyfikaty dopuszczenia do stosowania na placach publicznych. Elementy metalowe urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub jako ocynkowane malowane proszkowo - wymagana potrójna powłoka antykorozyjna elementów stalowych; Ponadto powinny mieć solidną konstrukcję, zaokrąglone kształty profili i barwną kolorystykę. Powinny być wykonane z trwałych materiałów odpornych na czynniki zewnętrzne i akty wandalizmu. Elementy uzupełniające urządzeń zabawowych powinny być wykonane z tworzyw sztucznych z materiałów o odpowiedniej wytrzymałości tj. z HDPE, posiadające odpowiednie atesty. Wszystkie warstwy podbudowy oraz ułożenie obrzeży chodnikowych (o wym. 8x30x100cm) na ławie betonowej (beton C16/20) z oporem należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, Nawierzchnia amortyzująca - należy wykonać z płyt dwuwarstwowych o wymiarach nie mniejszych jak 50x50cm i grubości nie mniejszej jak 45mm. Płyty wykonane są z naturalnego granulatu gumowego, kauczuku syntetycznego (EPDM) oraz mieszaniny poliuretanu kolorowego i bezbarwnego; płyty między sobą muszą być połączone za pomocą kołków;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń lub dokumentów o spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń lub dokumentów o spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń lub dokumentów o spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń lub dokumentów o spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń lub dokumentów o spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, przedmiar robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.dragacz.pl http:spdragacz.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Dragaczu Dragacz 60A 86 - 134 Dragacz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Dragaczu Dragacz 60A 86 - 134 Dragacz gabinet dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.