eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Koncepcja poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kierunków inwestycji na połączeniu Gminy Dobra i Miasta Szczecin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Szczecin: Koncepcja poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kierunków inwestycji na połączeniu Gminy Dobra i Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 152852 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kierunków inwestycji na połączeniu Gminy Dobra i Miasta Szczecin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia: 1) koncepcja przebudowy skrzyżowania al. Wojska Polskiego, Kupczyka, Zegadłowicza i Miodowej wraz z przyległym terenem - 5 egz., która uwzględniać będzie m.in.: - zmianę geometrii skrzyżowania, w celu dostosowania do istniejącego i przewidywanego natężenia ruchu; - rozważenie zaprojektowania parkingów w rejonie Jez. Głębokiego (np. wewnątrz pętli tramwajowej oraz na działce 94-2 z obrębu 2001); - przeanalizowania możliwości poprawy funkcjonowania pętli autobusowej i tramwajowej lub korekty jej lokalizacji w sposób umożliwiający rozwój komunikacji zbiorowej w przedmiotowym rejonie; - wskazanie zalecanego sposobu sterowania ruchem na skrzyżowaniu ; - koncepcję należy wykonać na podstawie pomiarów natężenia ruchu na skrzyżowaniu, przeprowadzonych w godzinach porannych i popołudniowych od wtorku do czwartku; wyniki pomiarów należy dołączyć do koncepcji; 2) koncepcja przebudowy ul. Kupczyka - 5 egz., która uwzględniać będzie m.in.: a) budowę ścieżki rowerowej do granicy miasta (min. jednostronnej); b) budowę chodnika; c) budowę oświetlenia ulicznego; d) budowy dodatkowych skrzyżowań dla potrzeb obsługi terenów inwestycyjnych przyległych do drogi; 3) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu w ciągu ul. Kupczyka (całej) dla stanu istniejącego - 5 egz.; 4) koncepcja przebudowy ul. Modrej, która uwzględniać będzie m.in.: - rozważenie możliwości budowy ścieżki rowerowej do granicy Szczecina; - dowiązanie się do koncepcji ul. Nowoszerokiej autorstwa firmy DAMART (dokumentacja w posiadaniu ZDiTM i Wydziału Inwestycji Miejskich); 5) koncepcje należy uzgodnić z: - Zamawiającym; - Gminą Dobra; - Biurem Planowania Przestrzennego; - Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; - Wydziałem Inwestycji Miejskich; - Sekcją Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji; - Zakładem Wodociągów i Kanalizacji; - Zakładem Gazowniczym Szczecin; - ENEA S.A.; - SEC; - Zakładem Usług Komunalnych; - Ministerstwem Obrony Narodowej - Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Szczecinie; 6) dokumentację należy przekazać również wersji elektronicznej (plansza oznakowania oraz plansze koncepcji w formacie zgodnym z programem AutoCad - wersja min. 2000).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę - dla branży drogowej. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane projektowe o specjalności budowa dróg w nieograniczonym zakresie oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub koncepcji przebiegu drogi publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia budowlane projektowe o specjalności budowa dróg w nieograniczonym zakresie, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1 i 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin pok. 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w ZDiTM w Sekretariacie Zarządu Dróg i transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piętro III.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.