eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/004 - Budowa autostrady A-4 odcinek Zgorzelec - Krzyżowa, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją projektu. GDDKiA /BPU/2005/N/9/FS/WR



Ogłoszenie z dnia 2005-04-07

POZYCJA 15285

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/004 - Budowa autostrady A-4 odcinek Zgorzelec - Krzyżowa, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją projektu. GDDKiA /BPU/2005/N/9/FS/WR Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Urszula Sokołowska, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, tel. +48 022 4558802, fax 022 4558788, e-mail: usokolowska@gddkia.gov.pl, http://www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie projektem Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/004 - Budowa autostrady A-4 odcinek Zgorzelec - Krzyżowa, w tym pełnienie nadzoru nad realizacja projektu. GDDKiA /BPU/2005/N/9/FS/WR. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konsultingowych związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umów o roboty budowlane, zwane w dalszej części również "Kontraktem" (Kontraktami"), której przedmiotem jest wykonanie obiektu "Autostrada A-4 Zgorzelec - Krzyżowa" zwanego w dalszej treści "obiektem". Przedstawiciel Kontraktu, Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z rolą jaką przypisano Inżynierowi w "Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez Zamawiającego" /FIDIC 1999/ oraz w Warunkach Szczególnych" stanowiących Załącznik nr 1 do niniejszego rozdziału w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w niniejszej SIWZ oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy "Prawo budowlane" a także z obowiązków Zarządzającego Projektem wynikających z treści Aneksu IV do Decyzji Komisji Europejskiej. W ramach planowanego zadania przewidziano realizacje następujących przedsięwzięć: odcinek "A" Zgorzelec - Wykroty od km 0+000 do km 22+000, odcinek "B" Wykroty - Krzyżowa od km 22+000 do km 51+400. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska woj. dolnośląskie autostrada A-4 odcinek Zgorzelec - Krzyżowa 51,3 km. Kod NUTS: 2.02. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.40 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 82;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 500 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności miesięczne na podstawie czasu faktycznie przepracowanego przez personel Konsultanta. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełnić każdy z Wykonawców. 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 15, 0 mln PLN b) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem Xpb= aktywa obrotowe/ zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (Xpb większe lub równe 1) c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 5,0 mln PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a) spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 50%, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców, warunek c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 12 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym 1) co najmniej 2 inwestycje dotyczyły budownictwa komunikacyjnego tzn. obiektów mostowych, tuneli, dróg żelaznych, kołowych, lotnisk, portów morskich, inwestycje te zostały pomyślnie zakończone i rozliczone, każda z tych 2 inwestycji miała wartość netto robót co najmniej 20 mln EUR, 2) co najmniej 2 inwestycje były prowadzone wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu NEC/ECC, FIDIC, inwestycje te zostały pomyślnie zakończone i rozliczone, każda z nich miała wartość netto robót co najmniej 10 mln EUR, 3) warunki 1) i 2) będą spełnione łącznie jeżeli 2 inwestycje o których mowa w warunku 1) prowadzone były na podstawie standardów kontraktów podanych w warunku 2), 4) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 5 lat nadzorowania kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w tym co najmniej 3 lata w randze Inżyniera bądź Zastępcy Inżyniera/ Inżyniera Rezydenta, przy czym co najmniej jeden taki kontrakt powinien dotyczyć inwestycji budownictwa komunikacyjnego o wartości netto robót co najmniej 10 mln EUR i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony. Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych i mostowych albo konstrukcyjno - budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów inwestycyjnych, przy czym 1) co najmniej 2 inwestycje dotyczyły obiektów mostowych lub dróg kołowych , inwestycje te zostały pomyślnie zakończone i rozliczone, każda z tych 2 inwestycji miała wartość netto robót co najmniej 10 mln EUR, 2) co najmniej 2 inwestycje były prowadzone wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu NEC/ECC, FIDIC, inwestycje te zostały pomyślnie zakończone, każda z nich miała wartość netto robót co najmniej 10 mln EUR, 3) warunki 1) i 2) będą spełnione łącznie jeżeli 2 inwestycje o których mowa w warunku 1) prowadzone były na podstawie standardów kontraktów podanych w warunku 2), 4) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lata nadzorowania kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w tym co najmniej 2 lata w randze Inżyniera, Inżyniera Rezydenta bądź Zastępcy Inżyniera/Inżyniera Rezydenta, przy czym co najmniej jeden kontrakt powinien dotyczyć inwestycji mostowych lub drogowych o wartości netto robót co najmniej 10 mln EUR i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony. Starszy Inspektor Nadzoru robót drogowych i mostowych : Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nazorowania robotami drogowymi/mostowymi, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi/mostowymi lub nawierzchni lotnisk i w nadzorach inwestorskich, przy czym 1) co najmniej 2 inwestycje miały wartość netto robót każda 10 mln EUR, 2) doświadczenie powinno obejmować co najmniej 3 lata funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego kontraktów budowlanych realizowanych wg standardów kontraktowych FIDIC, w ramach zespołu Inżyniera, przy czym co najmniej jeden taki kontrakt powinien obejmować roboty drogowe/ mostowe lub nawierzchni lotnisk o wartości netto robót co najmniej 10 mln EUR i zostać pomyślnie zakończony i rozliczony 3) co najmniej jedna inwestycja dotyczyła dróg/mostów lub lotnisk realizowanych w technologii betonu cementowego i miała wartość netto robót co najmniej 5 mln EUR. Inspektor ds. materiałowych - technolog: Wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat pracy przy realizacji robót drogowych i/ lub obiektów mostowych w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w badaniu materiałów dla dróg o nawierzchni z betonu cementowego. Minimum roczne doświadczenie w nadzorach na kontraktach drogowych/mostowych realizowanych wg warunków FIDIC w ramach zespołu Inżyniera. Inspektor ds. rozliczeń: Wykształcenie kierunkowe lub budowlane Doświadczenie zawodowe: co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu/ rozpatrywaniu roszczeń, zamawianiu robót i ich rozliczaniu (w przypadku doświadczenia w wykonawstwie - zamawianiu i rozliczaniu robót u podwykonawców). 4 letnie doświadczenie przy rozliczaniu kontraktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych w tym 1) udział w ramach zespołu Inżyniera, na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń w rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu na roboty drogowe lub mostowe wg warunków FIDIC o wartości co najmniej 10 mln EUR i doprowadzenie do ostatecznego rozliczenia takiego kontraktu. Ekspert ds. geotechnicznych- inżynier geotechnik lub geolog: Wykształcenie wyższe kierunkowe Doświadczenie: co najmniej 6letnie doświadczenie w sporządzaniu badań geotechnicznych gruntu do celów budowlanych, analizach sposobów posadowienia lub projektowaniu (udziale w projektowaniu) posadowienia obiektów budowlanych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny według poniższej tabeli: Lp. - Wyszczególnienie - Min. liczba jednostek A. Sprzęt 1. komputery - 15 2. aparaty fotograficzne cyfrowe - 2 3. kamera cyfrowa - 1 4. sprzęt geodezyjny - 1 kpl. 5. skaner - 1 6. ploter - 1 7. kopiarka format A-4 - 1 8. kopiarka format A-3 - 1 B. Środki łączności 1. fax - 1 2. telefony komórkowe - 26 C. Środki transportu 1. samochody osobowe - 10 2. samochody terenowe - 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.03.2002r do 28.02.2005r. wykonywał usługi polegające na nadzorze drogowych i mostowych robót budowlanych w co najmniej 2 projektach polegających na budowie lub modernizacji autostrady lub drogi ekspresowej lub drogi krajowej realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 10 mlm PLN. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek , każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. Partnerzy konsorcjum mają wykazać, że mają doświadczenie w nadzorze nad robotami jakie wchodzą w skład przedmiotowego zadania. Jeżeli wykonawca wyraźnie wskaże, że dany partner odpowiadać będzie za nadzór tylko nad pewną konkretną częścią robót, wówczas dopuszczalne jest, by wykazał doświadczenie tylko nad robotami o tym konkretnym charakterze. 5) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie nadzoru: obsługi geodezyjnej, robót kolejowych, gazowych, telekomunikacyjnych, robót związanych z nasadzeniem zieleni. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ- pkt 7 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 7.2.1 - 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 7.2.4.- 7.2.6. Instrukcji dla Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokumenty wymagane w pkt 7.1 i 7.2 opisuje punkt 7.3 Instrukcji dla Wykonawców W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty należy przedłożyć zgodnie z pkt 7.4 Instrukcji dla Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48279 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 50% 2. organizacja i metodologia zarządzania projektem - 50% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia:tak 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/9/FS/WR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.05.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.05.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.05.2005, godzina 11:30, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa pok. 519 V piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności. 4) Informacje dodatkowe: Okres realizacji podany w pkt II 4 ( 82 miesiące) jest liczony od pierwszej daty rozpoczęcia i obejmuje również 48 miesięcy przeznaczone na nadzór w okresie gwarancji przypadający po okresie zgłaszania wad. Zamawiający przewiduje następujące daty rozpoczęcia: - pierwsza data rozpoczęcia będzie miała miejsce w ciągu 1 miesiąca od daty zawarcia umowy i zostanie wyznaczona poleceniem Kierownika Projektu najpóźniej na 7 dni przed tą datą i dotyczyć będzie zespołu kluczowego personelu Inżyniera wraz z ekspertami do weryfikacji dokumentacji i wsparcia przetargu na roboty. - następne (odrębne) daty rozpoczęcia dotyczyć będą usług nadzoru na odcinkach A i B robót i będą miały miejsce w ciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy i zostaną wydane poleceniem Kierownika projektu najpóźniej na 7 dni przed tą datą. 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.