To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Zakopane: Dostawa wyposażenia do hali sportowej dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem - zamówienie uzupełniające do części nr 1
Numer ogłoszenia: 152874 - 2016; data zamieszczenia: 02.11.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144407 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do hali sportowej dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem - zamówienie uzupełniające do części nr 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia uzupełniającego są dostawy polegające na dostawie dodatkowych jednostronnych ławkowieszaków szatniowych, dostawie ławek szatniowych, dostawie stołów, dostawie krzeseł i dostawie regałów magazynowych, tj. dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jakie są realizowane w ramach zamówienia podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00 - Ławki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 17-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25824,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31763,52
Oferta z najniższą ceną: 31763,52 / Oferta z najwyższą ceną: 31763,52
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia podstawowego była dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem w tym zadanie częściowe nr 1 tj. dostawę jednostronnych ławkowieszaków szatniowych, dostawę szafek szatniowych, dostawę ławek szatniowych, dostawę stołów, dostawę krzeseł i dostawę regałów magazynowych. Przedmiotem udzielanego zamówienia uzupełniającego są dostawy polegające na dostawie dodatkowych jednostronnych ławkowieszaków szatniowych, dostawie ławek szatniowych, dostawie stołów, dostawie krzeseł i dostawie regałów magazynowych, tj. dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jakie są realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu nr 99453-2016 z dnia 22.06.2016 r. oraz w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Data udzielenia zamówienia podstawowego 18.07.2016 r. nr. ogłoszenia 141503 - 2016. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosiła 131.186,08 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego przewidziana została w wysokości nie większej niż 20 % zamówienia podstawowego, co stanowi dla zadania częściowego nr 1 kwotę 26 237,22 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego wyniesie łącznie 25.824,00 zł netto tj. nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego i obejmuje powtórzenie tego samego rodzaju dostaw, co w zamówieniu podstawowym.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych (kontrastów)
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zad. pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Balzera od km 6+050 do km 14+506 w m. Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- "Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu "Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z zadaniem pn.: "Park Kolejowy etap I pod estakadami kolejowymi na odcinku od ul. Mikołaja Kopernika do ul. Grzegórzeckiej Krakowie"
- Dostawa sprzętu użytkowego oraz elementów wyposażenia przestrzeni publicznej i biurowej - 5/2025
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.