eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiUtrzymanie cieków i wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Lwówek Śląski: Utrzymanie cieków i wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr
Numer ogłoszenia: 152874 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim , ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824602, 7824603, faks 075 782 4506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cieków i wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - Utrzymanie cieku Ochotnica na długości 1850 mb w m. Płoszczyna, gm. Jeżów Sudecki, Część nr 2 zamówienia - Utrzymanie cieku Luciąża na długości 1580 mb w m. Radostów Dolny i Górny, gm. Lubań, Część nr 3 zamówienia - Utrzymanie cieku Świdna na długości 3800 mb w m. Świdnik, Ciechanowice, gm. Marciszów, Część nr 4 zamówienia - Utrzymanie cieku Siekierka I na długości 2280 mb w m. Lubań, Część nr 5 zamówienia - Utrzymanie cieku R - S na długości 2000 mb w m. Olszyna Dolna, Jałowiec, gm. Olszyna, Część nr 6 zamówienia - Utrzymanie cieku Komar na długości 1600 mb w m. Komarno, gm. Janowice Wielkie, Część nr 7 zamówienia - Utrzymanie cieku Ośnica na długości 3700 mb w m. Bronowiec, Parowa, gm. Osiecznica, Część nr 8 zamówienia - Utrzymanie cieku Świdnik na długości mb 6600 w m. Stara Białka, Szarocin, Leszczyniec, Ogorzelec, gm. Kamienna Góra, Część nr 9 zamówienia - Utrzymanie cieku Bobrzyca na długości 3475 mb w m. Raciborowice Dolne, Tomaszów Bolesławiecki, gm. Warta Bolesławiec, Część nr 10 zamówienia - Utrzymanie cieku Gościszowski Potok na długości 4850 mb w m. Gościszów, gm. Nowogrodziec, Część nr 11 zamówienia - Utrzymanie cieku Mierewiński Potok na długości mb 3520 w m. Mierzwin, Ocice, gm. Bolesławiec, Część nr 12 zamówienia - Utrzymanie cieku Żeliszowski Potok na długości 4470 mb w m. Suszki, Żeliszów, gm. Bolesławiec, Część nr 13 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4700 mb w m. Jelenia Góra, Część nr 14 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2951 mb w m. Wleń, Część nr 15 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1700 mb na terenie gm. Mysłakowice, Część nr 16 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2700 mb na terenie gm. Mirsk, Część nr 17 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 10532 mb na terenie gm. Bolesławiec, Część nr 18 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1300 mb na terenie gm. Gryfów Śląski, Część nr 19 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 5200 mb na terenie gm. Kamienna Góra, Część nr 20 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 700 mb na terenie gm. Leśna, Część nr 21 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4800 mb na terenie gm. Lubań,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę lub robotę o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN ( brutto). Za usługi lub roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi bądź roboty polegające na wykonaniu udrożnienia, konserwacji cieków, kanałów bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z dna i skarp, wykonanie robót, obiektów inżynierii wodnej ). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 10.2 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do dokumentacji przetargowej.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do dokumentacji przetargowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do dokumentacji przetargowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację prac we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację prac. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych; b. zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział Lwówek Śląski, ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski,..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski,..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 zamówienia - Utrzymanie cieku Ochotnica na długości 1850 mb w m. Płoszczyna, gm. Jeżów Sudecki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Ochotnica na długości 1850 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 zamówienia - Utrzymanie cieku Luciąża na długości 1580 mb w m. Radostów Dolny i Górny, gm. Lubań,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Luciąża na długości 1580 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 zamówienia - Utrzymanie cieku Świdna na długości 3800 mb w m. Świdnik, Ciechanowice, gm. Marciszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Świdna na długości 3800 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 zamówienia - Utrzymanie cieku Siekierka I na długości 2280 mb w m. Lubań,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Siekierka I na długości 2280 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 zamówienia - Utrzymanie cieku R - S na długości 2000 mb w m. Olszyna Dolna, Jałowiec, gm. Olszyna,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku R - S na długości 2000 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 zamówienia - Utrzymanie cieku Komar na długości 1600 mb w m. Komarno, gm. Janowice Wielkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Komar na długości 1600 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część nr 7 zamówienia - Utrzymanie cieku Ośnica na długości 3700 mb w m. Bronowiec, Parowa, gm. Osiecznica,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Ośnica na długości 3700 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 zamówienia - Utrzymanie cieku Świdnik na długości 6600 mb w m. Stara Białka, Szarocin, Leszczyniec, Ogorzelec, gm. Kamienna Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Świdnik na długości 6600 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 zamówienia - Utrzymanie cieku Bobrzyca na długości 3475 mb w m. Raciborowice Dolne, Tomaszów Bolesławiecki, gm. Warta Bolesławiec,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Bobrzyca na długości 3475 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 zamówienia - Utrzymanie cieku Gościszowski Potok na długości 4850 mb w m. Gościszów, gm. Nowogrodziec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Gościszowski Potok na długości 4850 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 zamówienia - Utrzymanie cieku Mierewiński Potok na długości 3520 mb w m. Mierzwin, Ocice, gm. Bolesławiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Mierewiński Potok na długości 3520 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 zamówienia - Utrzymanie cieku Żeliszowski Potok na długości 4470 mb w m. Suszki, Żeliszów, gm. Bolesławiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie cieku Żeliszowski Potok na długości 4470 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4700 mb w m. Jelenia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4700 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2951 mb w m. Wleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2951 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1700 mb na terenie gm. Mysłakowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1700 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2700 mb na terenie gm. Mirsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 2700 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część nr 17 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 10532 mb na terenie gm. Bolesławiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 10532 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część nr 18 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1300 mb na terenie gm. Gryfów Śląski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 1300 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część nr 19 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 5200 mb na terenie gm. Kamienna Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 5200 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część nr 20 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 700 mb na terenie gm. Leśna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 700 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część nr 21 zamówienia - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4800 mb na terenie gm. Lubań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych na długości 4800 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.