Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Nowy Sącz: Realizacja materiałów filmowych
informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu
pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej
Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich
Numer ogłoszenia: 152880 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o. , ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4438643, faks 18 4438304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swns.pl, www.fs.swns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja materiałów filmowych informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji filmowej ukazującej proces realizacji inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich, produkcja i emisja etiud filmowych oraz produkcja i powielenie filmu informacyjno-promocyjnego projektu, który prezentować winien przebieg realizacji inwestycji. 2.Zamówienie obejmuje: a.Wykonanie materiału filmowego będącego archiwizacją wszystkich etapów i elementów realizacji inwestycji w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej Miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich. b.Realizację min. 1 etiudy filmowej w tygodniu w okresie realizacji działań budowlanych (VI 2011 - XII 2012) ukazujących postęp robót na wszystkich częściach inwestycji - łącznie min. 82 filmy. Etiudy winny mieć czas trwania 1,5-2 min., zawierać tekst lektora oraz w razie potrzeby wypowiedzi osób odpowiedzialnych za poszczególne odcinki realizacji inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu realizacji oraz zwiększenia ilości etiud filmowych w przypadkach określonych w punkcie IV.3) ogłoszenia. c.Emisję etiud filmowych wymienionych w pkt. 2.b. z zaznaczeniem źródeł finansowania inwestycji zgodnie z wytycznymi Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ogólnodostępnym internetowym portalu o charakterze informacyjnym tematycznie ukierunkowanym na odbiorców z terenu powiatu nowosądeckiego o liczbie odwiedzin udokumentowanej niezależnymi statystykami powyżej 3000 dziennie lub w naziemnej stacji telewizyjnej dostępnej dla odbiorców z terenu powiatu nowosądeckiego o udokumentowanej badaniami telemetrycznymi oglądalności powyżej 2000 osób dziennie. d.Realizację filmu informacyjno-promocyjnego prezentującego przebieg realizacji inwestycji z uwzględnieniem materiału archiwalnego, tekstu lektora oraz wypowiedzi wskazanych przez zleceniodawcę osób - czas trwania 15-20 minut. e.Duplikacja filmu opisanego w pkt. 2.d. na płytach DVD w ilości 1000 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 filmy informacyjno-promocyjne, z których przynajmniej jeden dotyczy zadania inwestycyjnego i jeden dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy dokonywane będą na podstawie dokumentów wymienionych w pkt III.4) ogłoszenia, według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2)Oświadczenie lub oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, iż wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3)Dokumenty wymienione w pkt 4 muszą dotyczyć każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4)Dokumenty wymienione w pkt 2 powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania terminu przez wykonawcę, z przyczyn od niego niezależnych - zmianie ulegną zapisy Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia; 2)niezbędne jest ograniczenie przez zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy Umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia wykonawcy; 3)w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy; 4)gdy konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy ze względu na ograniczenie przez zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy - w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie postanowienia odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy; 5)w przypadku konieczności dostosowanie terminów realizacji przedmiotu zamówienia do zmian w harmonogramie realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich - zmiana może polegać na zwiększeniu zakresu przedmiotowego zamówienia i wynagrodzenia wykonawcy oraz na przedłużeniu terminu wykonania. 6)jeżeli okres niezbędny do realizacji zmian i poprawek wykraczających poza scenariusz i zgłoszonych przez Zamawiającego w okresie postprodukcji przekracza ilość czasu przeznaczoną dla nich w harmonogramie produkcji, termin realizacji filmu informacyjno-promocyjnego może ulec przesunięciu o okres niezbędny do wykonania zgłoszonych zmian i poprawek
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fs.swns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądeckie Wodociągi Spółka z o.o.
33-300 Nowy Sącz, ul. Wincentego Pola 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sądeckie Wodociągi Spółka z o.o. 33-300 Nowy Sącz, ul. Wincentego Pola 22 - pokój nr 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich CCI 2007/PL/161/PR/007 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.