eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZAKUP I DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Ustrzyki Dolne: ZAKUP I DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
Numer ogłoszenia: 152908 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych jednorazowego użytku, podzielonych na 19 Pakietów: - Pakiet nr 1 - Testy do kontroli procesów sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - Pakiet nr 2 - Opakowania foliowo-papierowe w postaci torebek samoprzylepnych przeznaczone do pakowania materiałów poddawanych sterylizacji w nasyconej parze wodnej. - Pakiet nr 3 - Papier opakowaniowy krepowany sterylizacyjny przeznaczony do pakowania materiałów poddawanych procesowi sterylizacji w nasyconej parze wodnej. - Pakiet nr 4 - Strzykawka jednorazowa. - Pakiet nr 5 - Igła jednorazowa. - Pakiet nr 6 - Kaniula do długotrwałych wlewów. - Pakiet nr 7 - Strzykawki bezpieczne sterylne bez igły. - Pakiet nr 8 - Sprzęt do przetoczeń. - Pakiet nr 9 - Sprzęt medyczny jednorazowy różny. - Pakiet nr 10 - Papier do Ekg. - Pakiet nr 11 - Cewniki Foley`a. - Pakiet nr 12 - Cewniki do odsysania z drzewa oskrzelowego z otworem końcowym. - Pakiet nr 13 - Sprzęt specjalistyczny - anestezjologia i specjalistyczny sprzęt chirurgiczny - Pakiet nr 14 - Ostrza - Pakiet nr 15 - Jednorazowe systemy ssące. - Pakiet nr 16 - Jednorazowe systemy ssące II. - Pakiet nr 17 - Klipsy tytanowe. - Pakiet nr 18 - Błona RTG. - Pakiet nr 19 - Test do wykrywania Helicobacter pylori. 2. Szczegółowy opis oraz wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 4. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz.679) 5. Wymagany jest okres sterylności/ważności nie krótszy niż 2/3 terminu nadanego przez producenta liczonego od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcji i przeznaczenia oraz spełnienia wymagań określonych w Załączniku Nr 1A. 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.17.10.00-9, 33.19.40.00-6, 33.14.12.20-8, 31.71.11.40-6, 33.14.16.42-2, 33.14.16.15-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 b) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1A c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1) Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 e) Informacja o Wykonawcy - Załącznik nr 5 f) Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 6 g) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz.679) i udostępnieniu ich Zamawiającemu na każde wezwanie. h) Dokumenty o których mowa w Pakiecie 1 pkt.5, Pakiecie 4, 5 i Pakiecie 9 pkt. 16 potwierdzające spełnianie warunków przez Wykonawcę. i) Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego (katalogi, foldery), oznaczone odpowiednio numerem pakietu i pozycją. j) Pełnomocnictwa do podpisywania ofert, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. k) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia l) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: - zmian podatku VAT; - przekształceń własnościowych; - zmian adresu; - zakończenia, wstrzymania lub wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się go produktem zamiennym o parametrach nie gorszych - cena nie wyższa niż w ofercie; - konieczności poprawienia pomyłek; - gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, a Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego i ceną dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE; UL. 29 LISTOPADA 57 ; 38-700 USTRZYKI DOLNE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE; UL. 29 LISTOPADA 57 ; 38-700 USTRZYKI DOLNE; SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy do kontroli procesów sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do kontroli procesów sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opakowania foliowo-papierowe w postaci torebek samoprzylepnych przeznaczone do pakowania materiałów poddawanych sterylizacji w nasyconej parze wodnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania foliowo-papierowe w postaci torebek samoprzylepnych przeznaczone do pakowania materiałów poddawanych sterylizacji w nasyconej parze wodnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier opakowaniowy krepowany sterylizacyjny przeznaczony do pakowania materiałów poddawanych procesowi sterylizacji w nasyconej parze wodnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier opakowaniowy krepowany sterylizacyjny przeznaczony do pakowania materiałów poddawanych procesowi sterylizacji w nasyconej parze wodnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Strzykawka jednorazowa trzyczęściowa - Strzykawka jednorazowa dwuczęściowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Strzykawka jednorazowa trzyczęściowa z gumową częścią tłoka z podwójnym uszczelnieniem, bezlateksowy syntetyczny materiał zgodny z normami ISO 10993 i DIN EN 30993 (biologiczna ocena materiałów medycznych), z łatwo wyczuwalną blokadą zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu tłoka z komory strzykawki, wykonana z polipropylenu, czarna, czytelna skala, kod kolorów na opakowaniu dla łatwego rozpoznania rozmiaru strzykawki. - Strzykawka jednorazowa dwuczęściowa z zielonym tłokiem dla łatwiejszego odczytu wypełnionej strzykawki, o gładkiej i stabilnej pracy tłoka - nie zawiera silikonu i lateksu, wykonane z polipropylenu/polietylenu, zabezpieczenie tłoka przed wypadaniem dla łatwego nabierania leków do pełnej objętości, czarna skala kontrastująca i czytelna, przezroczystość komory strzykawki pozwala na łatwa kontrolę zawartości, rozszerzona skala pozwala na dokładne dawkowanie ponad nominalną objętość, kod kolorów na opakowaniu dla łatwego rozpoznania rozmiaru strzykawek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Igła jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Igła jednorazowa, ultra-ostra, silikonowana, cienkie ścianki zapewniające szybsze wartości przepływu, wszystkie materiały użyte do produkcji igieł są materiałami używanymi do produkcji wyrobów medycznych, nie zawierającymi lateksu, Produkt zgodny z dyrektywą 93/42/ECC (MDD) oraz ISO 13485: 2003 Sterylne igły hipodermiczne zgodne ISO 7864: 1993..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Kaniula do długotrwałych wlewów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kaniula do długotrwałych wlewów do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć, wykonana z poliuretanu z pasami kontrastującymi pod RTG, o gładkiej powierzchni,o kształcie końca poliuretanowej kaniuli i igły z tylnym szlifem celem łatwego wprowadzenia kaniuli. Cienkościenna konstrukcja kaniuli dla osiągnięcia większych przepływów z samozamykającym się portem i elastycznymi skrzydełkami o skośnej płaszczyźnie dla lepszej stabilizacji kaniuli. Uchwyt zaprojektowany dla techniki punkcji jedną ręką, zakończenie Lock, zatyczka z filtrem hydrofobowym, hamująca wypływ krwi i koreczek luer lock..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Strzykawki bezpieczne sterylne bez igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Strzykawki bezpieczne sterylne bez igły z możliwością zabezpieczenia igły po wykonanej procedurze, chroniące personel przed przypadkowym zakłuciem (mechanizm zapewnia całkowite wycofanie użytej igły do cylindra a dodatkowy mechanizm zabezpiecza przedwczesną, niezamierzoną blokadę igły przy pobieraniu leku). Ergonomiczny uchwyt cylindra z elementami antypoślizgowymi zapewnia wygodę i stabilność w trakcie wykonywania iniekcji, wykończenie tłoka zapewnia szczelność i bezskokowe przesuwanie w cylindrze oraz wygodną jednoręczną, bezpieczną, obsługę. Opakowanie foliowo-papierowe typu blister-pack..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do przetoczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowy różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowy różny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Papier do Ekg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do Ekg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki Foley`a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foley`a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewniki do odsysania z drzewa oskrzelowego z otworem końcowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania z drzewa oskrzelowego z otworem końcowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny - anestezjologia i specjalistyczny sprzęt chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt specjalistyczny - anestezjologia i specjalistyczny sprzęt chirurgiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Jednorazowe systemy ssące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe systemy ssące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Jednorazowe systemy ssące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe systemy ssące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Błona RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błona RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Test do wykrywania Helicobacter pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do wykrywania Helicobacter pylori.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.