Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Gdańsk: Dostawa chromatografów gazowych z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników
Numer ogłoszenia: 152929 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, fax 058 3094634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografów gazowych z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa chromatografy gazowe - urządzenia fabrycznie nowe, pochodzące z produkcji roku 2008 wraz z potrzebnymi do uruchomienia elementami, odpowiednim oprogramowaniem, które umożliwiają szybkie wdrożenie urządzeń do pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego następujących chromatografów gazowych: a) chromatograf gazowy z pełną elektroniczną kontrolą przepływów i ciśnień gazów, dwukanałowy, z dozownikiem split-splitless, PTV oraz detektorem FID - 1szt. b) chromatograf gazowy z pełną elektroniczną kontrolą przepływów i ciśnień gazów, dwukanałowy, z dozownikiem split-splitless, on-column, oraz detektorem ECD i detektorem masowy - 1 szt. Chromatografy winny posiadać znak bezpieczeństwa CE wydany przez producenta oraz stosowne certyfikaty ISO i atesty. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek (rozpakowanie), zainstalowanie sprzętu w siedzibie Zamawiającego, jego uruchomienie, przeprowadzenie testów sprawdzających poprawność działania urządzeń oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji. Minimalne wymagania techniczne i warunki gwarancji zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz pt. Minimalne wymagania i parametry techniczne przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy dokumentację techniczną, instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim oraz oprzyrządowanie niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzeń. Na dostarczonych aparatach Wykonawca dokona instalacji właściwego dla aparatów oprogramowania. Jeśli do instalacji i uruchomienia niezbędne jest dodatkowe oprogramowanie specyficzne np. sterowniki urządzeń, Wykonawca dostarczy z urządzeniem nośniki CD z wersją instalacyjną. Wykonawca zaoferować może przedmiot zamówienia o parametrach innych, jednak nie gorszych niż minimalne wymagania podane przez Zamawiającego w zał. nr 1 do siwz pt. Minimalne wymagania i parametry techniczne przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe Oryginalny kod CPV: 50.94.30.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia, przez Wykonawcę przystępującego do przetargu, wadium w wysokości 4807 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają pozostałe wymogi siwz potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie zgodnie z formuła -spełnia - nie spełnia-na podstawie analizy informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach zawartych w siwz. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych czterech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt. 1, 2, 3, 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) Opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz pt. Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymogami przedmiotu zamówienia, 2) Materiałów na temat oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego (prospekty, broszury, opisy techniczne lub inne). Zaleca się, aby wszystkie te materiały były w języku polskim lub tłumaczone na język polski, 3) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu jakości ISO 9001 producenta urządzenia (w języku polskim lub tłumaczony na język polski), 4) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu (zaświadczenia) poświadczającego, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta urządzeń i świadczy usługi serwisowe (w języku polskim lub tłumaczony na język polski), 5) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu posiadania przez przedmiot zamówienia znaku bezpieczeństwa CE (certyfikat zgodności). 5. Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 3 do siwz, 2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - zał. nr 4 do siwz, 3) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pod kątem spełniania minimalnych wymogów i parametrów technicznych postawionych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca w tym celu wypełnia załącznik nr 2 pt. Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymogami przedmiotu zamówienia, opisując każdy z wymienionych elementów (parametrów, właściwości, części) oferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 3. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w siwz, 4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, w zakresie niniejszego postępowania, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, pok. nr 37 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.